دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی عروس برای صورت کشیده و لاغر

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

مدل موی عروس بهتر است با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری انتخاب شود تا شما در جشن عروسی تان چهره ای متفاوت و بدون نقصی داشته باشید. در ادامه انواع مدل موی عروس برای صورت کشیده و لاغر را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

 مدل موی عروس اگر با توجه به فرم صورت انتخاب نشود ممکن است چهره شما در جشن عروسی تان نامطلوب به نظر برسد بنابراین بهتر است در انتخاب مدل مو برای عروس ابتدا فرم صورت خود را بشناسید سپس با توجه به فرم صورت برای انتخاب مدل مو اقدام کنید. مدل موی عروس برای صورت لاغر در انواع مدل های متنوع موجود است و شما می توانید از بین این مدل ها آرایش موی بی نظیری را برای خود انتخاب نمایید.

هر فرم صورتی مدل موی متناسب با خودش را دارد به طور کلی مدل موی عروس برای صورت های  لاغر با مدل موی عروس برای صورت گرد متفاوت است و بهتر است هر خانمی مدل موی خود را از بین مدل موهای عروس که با فرم صورتش مطابقت دارد انتخاب نماید.

مدل موی عروس

مدل موی عروس برای صورت کشیده و لاغر

اغلب خانم هایی که صورتی کشیده و لاغر دارند تمایل دارند از مدل موهایی استفاده کنند که صورت آن ها چاق و پرتر به نظر برسد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع مدل شنیون عروس برای صورت کشیده و لاغر آشنا سازیم.

مدل موی شیک و متفاوت برای عروس

مدل موی مناسب برای صورت لاغر و کشیده فرق

اگر شما تمایل دارید برای جشن عروسی تان مدل مویی خاص و متفاوت داشته باشید بهتر است از مدل موهایی استفاده کنید که صورتتان را چاق و پرتر نشان می دهند.
خانم هایی که صورتی لاغر و کشیده دارند نباید موهایشان را روی سر خود به صورت محکم جمع کنند. برای اینکه صورتتان پرتر به نظر برسد بهتر است موهایتان را به صورت مدل موی چتری روی پیشانی خود بریزید. مدل موی چتری همچنین برای خانم هایی که پیشانی بیش از حد بلند و کشیده ای دارند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.
اگر موهای شما به صورت بکدست بلند است قسمت جلوی موهایتان را به صورت فرق راست و یا فرق کج فرم دهید و موهایتان را به صورت شل و آرام از روی گوش ها به سمت عقب سر هدایت کنید و به صورت شل ببندید.
بهتر است از مدل موهایی که قسمت جلوی آن ها باز و حالت دار است برای آرایش موی بلند استفاده کنید تا صورتتان چاق تر به نظر برسد.

مدل موی عروس برای صورت لاغر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل موی باز برای صورت کشیده

مدل موی عروس برای صورت کشیده

مدل موی بلند برای صورت کشیده

مدل موی بلند برای صورت کشیده

مدل موی باز برای صورت کشیده

مدل موی بسته برای صورت کشیده

مدل مو بسته عروس برای صورت کشیده

مدل موی عروس برای صورت کشیده و لاغر

مدل موی شیک و جذاب عروس

مدل موی زیبا و جدید عروس

مدل موی زیبا و خاص برای عروس

مدل موی فر باز برای عروس

مدل موی فر باز برای عروس

مدل موی بسته برای عروس

مدل مو بسته عروس برای صورت کشیده

مدل مو عروس

مدل موی شیک و زیبا برای عروس

موی فر صورت را درشت و چاق تر نشان می دهد بنابراین اگر شما موهای لختی دارید بهتر است از مدل موی فر باز برای حالت دادن به موهایتان استفاده کنید و موهایتان را به کمک وسایل فر دهنده مو فر دهید سپس موها را به صورت باز در اطراف شانه های خود بریزید.
همچنین می توانید موهای قسمت کناری را از قسمت فرق به سمت عقب و بالای سرتان جمع کنید و موهایتان را پوش دهید سپس موهای قسمت جلوی سر را به شکل فرق کج سشوار بکشید و موهای سشوار شده را یکطرفه توی صورت خود بریزید و موهای قسمت پشت سر را هم روی شانه ها بریزید این مدل موی عروس باعث پرتر به نظر رسیدن صورت شما در قسمت گونه ها می شود.

   مدل موی شیک و متفاوت برای عروس

مدل مو بسته و شیک برای عروس

مدل موی زیبا و متفاوت برای عروس

مدل موی زیبا عروس برای صورت کشیده

مدل موی بسته برای عروس

مدل مو بسته و ساده برای عروس

مدل مو فر باز عروس

مدل موی فر عروس

مدل موی بسته و زیبا برای عروس

مدل موی شیک و بسته برای عروس

مدل موی عروس برای صورت کشیده و لاغر

مدل موی عروس برای صورت های لاغر

مدل مو بسته و زیبا برای عروس

مدل مو زیبا و بسته عروس

مدل مو بسته برای عروس

مدل موی ساده برای عروس

مدل موی جدید برای صورت کشیده

مدل موی فر باز عروس

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل موی عروس برای صورت کشیده و لاغر آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتواند با ایده گرفتن از آن ها مدل مویی خاص و شیک را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *