دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

جایزه ویژه مهراوه شریفی نیا در جشنواره یونان

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

مهراوه شریفی نیا از بازیگران توانمند در عرصه سینما و تلویزیون است او در یک خانواده هنری بزرگ شده است پدر او محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان از بازیگران مطرح در تلویزیون هستند.

مهراوه شریفی نیا در سال 97 در جشنواره فیلم پل در یونان جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم “پرسه در حوالی من” دریافت کرده است او با انتشار پستی در صفحه خود از گرفتن این جایزه خبر داد.

پست جدید مهراوه شریفی نیا:

اولین پست در سال جدید با یک اتفاق خوش برای من، همراه شد.
ممنونم از لطف و پیگیری‌های غزاله سلطانی عزیزم که جاش در مراسم بسیار خالی بود و خانم پترا ترزی بابت دعوت مجدد جهت دریافت جایزه. سپاسگزارم از حمایت مدیریت کل امور فرهنگی خارجه در ایران جناب آقای “محمد علی کیانی”، جناب آقای “مجید مطلبی شبستری” سفیر محترم ایران در یونان و رایزن فرهنگی ایران در یونان جناب آقای”دکتر علی محمد حلمی” که شرایط سفر رو مهیا کردند. ممنونم از محبت‌های جناب آقای “دکتر سید رشید موسوی”، سرکار خانم آتنا حیدری، سرکار خانم ملیسا موسوی و کارمندان محترم سفارت و رایزن فرهنگی ایران در یونان.


Bridges international film festival
“Wander about me”
Director: ghazale soltani
“پرسه در حوالی من”

جایزه مهراوه شریفی نیا در یونان

جایزه مهراوه شریفی نیا در یونان جایزه مهراوه شریفی نیا در یونان جایزه مهراوه شریفی نیا در یونان جایزه مهراوه شریفی نیا در یونان   جایزه مهراوه شریفی نیا در یونان جایزه مهراوه شریفی نیا در یونان جایزه مهراوه شریفی نیا در یونان

 

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *