دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۴۷ مدل کت سارافون مجلسی زنانه و دخترانه فوق العاده شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب ۳۰ مدل کت سارافون مجلسی زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کت سارافون شیک و زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

مدل کت سارافون مجلسی از انواع مدل لباس های زیبا و شیک است و شما می توانید از این مدل لباس در مجالس و مهمانی های رسمی و غیررسمی استفاده کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدلهای کت و سارافون مجلسی، در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان کت و سارافون زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

کت و سارافون مجلسی زنانه

مدل کت سارافون مجلسی با جدیدترین طرح های مد سال

اغلب خانم های ایرانی به پوشیدن لباس های خیلی باز علاقه ای ندارند و اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید بهتر است از مدل کت سارافون شیک در مهمانی های مختلف استفاده کنید تا پوشش کامل تری داشته باشید.

مدل کت سارافون مجلسی زیبا و شیک

مدل کت و سارافون شب زنانه

مدل کت و سارافون در بین خانم های ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار است و شما می توانید از این مدل لباس در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید. کت سارافون لباسی شیک و خاص است و شما می توانید در مواقع لزوم کت را روی سارافون بپوشید و جذابیت لباس تان را چند برابر کنید. مدل کت و سارافون زنانه در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود است و بهتر است شما با توجه به فرم اندام و اندازه قدتان کت و سارافون شیک و زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اگر کت و سارافون را با کفش مناسب و شیکی بپوشید جذابیت ظاهری شما چند برابر می شود.

مدل کت سارافون شیک و جدیدکت و سارافون مخصوص مجالس

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل کت سارافون مجلسی زنانه مدل کت سارافون

مدل کت سارافون زنانه مجلسی کت سارافون زنانه

مدل کت سارافون شیک زنانه کت سارافون سفید زنانه

مدل کت سارافون زنانه مجلسی کت و سارافون بلند زنانه

مدل کت سارافون شیک زنانه کت و سارافون زنانه شیک و زیبا

کت و سارافون مجلسی و شیکمدل کت و سارافون کره ای

مدل کت و سارافون شیک و جذاب کت سارافون کره ای زنانه

کت و سارافون مجلسی و زیبا مدل کت سارافون شیک و زیبا

کت و سارافون دخترانه شیک و جدید کت و سارافون زنانه شیک و زیبا

کت و سارافون مجلسی مدل کت سارافون شیک زنانه

مدل کت و سارافون مجلسی شیک و جدید کت سارافون شیک زنانه

کت و سارافون زنانهکت سارافون زیبا و جذاب زنانه

مدل کت و سارافون زنانهکت و سارافون بلند زنانه

مدل کت سارافون مجلسی کره ای کت و سارافون کره ای شیک و زیبا

کت و سارافون شیک و جذاب مدل کت سارافون شیک و جدید

مدل کت سارافون مجلسی مدل کت و سارافون قرمز

مدل کت سارافون مجلسی و شیک

مدل کت و سارافون دخترانه

دختران جوان به پوشیدن لباس های خاص علاقه زیادی دارند و اگر شما نیز از این دسته از خانم های جوان هستید بهتر است کت و سارافون های شیک را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپی منحصر به فرد داشته باشید.

کت هایی که برای روی سارافون دوخته می شوند اغلب نشان کوچکی از پیراهن زیرشان را با خود به همراه دارند به همین دلیل است که این مدل لباس های مجلسی جذابیت خاص خودش را دارند. مدل کت سارافون دخترانه در انواع مدل های طرح دار و ساده دوخته می شوند و شما می توانید از بین این طرح های زیبا کت سارافون زیبایی را برای خود انتخاب نمایید.

مدل کت سارافون شیک زنانه کت و سارافون دخترانه شیک

مدل کت سارافون گیپور مجلسی مدل کت سارافون گیپور

مدل کت سارافون مجلسی گیپور مدل کت و سارافون گیپور دخترانه

مدل کت و سارافون دخترانهکت سارافون دخترانه

مدل کت سارافون دخترانهکت سارافون دخترانه و زیبا

کت و سارافون کره ای و شیک کت سارافون شیک و جدید دخترانه

مدل کت سارافون مجلسی دخترانهمدل کت و سارافون دخترانه طرح دار

مدل کت و سارافون دخترانهکت سارافون کره ای و شیک دخترانه

کت و سارافون مجلسی مدل کت سارافون شیک و جذاب دخترانه

مدل کت و سارافون کره ای جدید

جدیدترین مدلهای کت سارافون برای مجالس

لباسهای مجالس برای خانوم ها از تنوع زیادی برخوردار می باشند؛ انواع کت و دامن دخترانه و زنانه، کت سارافون، مدل تاپ و دامن و … پیشنهاد های جذابی برای انتخاب لباس بانوان در مهمانی ها و مجالس می باشند، در ادامه تصاویر بالا از انواع کت سارافون های شیک و زیبا، در اینجا مدلهای جدیدتری از این نوع لباسهای جذاب و پرطرفدار برای خانوم های خوش سلیقه را به اشتراک گذاشته ایم که انتخاب هر یک از این مدل لباسها در صورتی که با توجه به فرم اندام و رنگ پوست تان باشد، استایل فوق العاده جذابی ایجاد خواهند کرد.

جدیدترین کت سارافون مجلسی

همانطور که گفتیم سارافون ها در انواع پوشیده و باز و نیز با طرح های متنوع کوتاه و بلند، آستین دار و بدون آستین و به شکل ساده یا تزیین شده طراحی می شوند که با توجه به نوع طراحی در مکان ها و موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، تنوع زیاد سارافون ها و عدم محدودیت سنی؛ موجب شده است که از این لباسها استقبال زیادی شود، ضمن اینکه مدلهای مختلف سارافون در بین دختران جوان  و دختر بچه ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای کت سارافون دخترانه و زنانه شیک و زیبا دیدن کنید.

مدلی جذاب از کت سارافون مجلسی مدلی شیک از کت سارافون مجلسی مدلهای کت سارافون مجلسی مدل کت سارافون مجلسی زنانه کت سارافون مجلسی زنانه کت سارافون مجلسی جذاب زیباترین مدل کت سارافون مجلسی کت سارافون مجلسی دخترانه کت سارافون مجلسی جدید کت سارافون مجلسی شیک کت سارافون مجلسی زیبا جدیدترین مدل کت سارافون مجلسی

در این مطلب با انواع مدل کت سارافون مجلسی با زیباترین طرح های مد سال آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های کت و سارافون به بخش مدل سارافون مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *