دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصاویر انواع مدل مانتو گیپور بلند شیک و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۹ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

مدل مانتو گیپور بلند از انواع مدل مانتوهای شیک و زیبا مجلسی است و شما می توانید از این مدل مانتو مجلسی در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتوی گیپور از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار و جذاب در بین خانم ها است این مدل مانتوها در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود است و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این طرح های متنوع مانتویی گیپور مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوهای گیپور زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مانتو گیپور در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین طرح های متنوع اسپرت و مجلسی مانتو گیپور بلند، مانتو گیپور کوتاه مانتویی با طرح و رنگ مناسب را انتخاب کنید.

مدل مانتو مجلسی گیپور

مدل مانتو گیپور بلند زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

مدل مانتوی گیپور بلند از انواع مدل مانتوهای شیک و جذاب زنانه و دخترانه است و اگر شما تمایل دارید پارچه مانتوی تان خاص و متفاوت تر به نظر برسد بهتر است این مدل مانتوها  را برای پوشیدن انتخاب کنید. مدل مانتوی گیپور بلند در انواع رنگ های روشن و تیره موجود است که انتخاب هر یک از این رنگ ها به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.
از مدل مانتوی گیپور کوتاه و بلند می توانید به عنوان مانتویی مجلسی استفاده کنید و خوش تیپ و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. توجه داشته باشید که مدل مانتوهای گیپور بلند برای خانم هایی که به پوشش و حجاب خود اهمیت می دهند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد و اگر شما تمایل دارید خوش اندام و خوش تیپ تر به نظر برسید بهتر است این مدل مانتوها را با کفش پاشنه بلند مجلسی و ساپورت و یا شلوار مناسبی بپوشید.

مدل مانتو مجلسی زیبا و شیک گیپور

در ادامه انواع مدل مانتوی گیپور بلند با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مانتویی شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

 مدل مانتو گیپور بلند و شیک

  •  آرون گروپس

مدل مانتوی شیک و بلند گیپور

مدل مانتو مجلسی گیپور

مدل مانتو مشکی گیپور

مدل مانتو مشکی گیپور

مدل مانتو مجلسی گیپور

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو زنانه گیپور

مدل مانتوی مجلسی زنانه

مدل مانتوی بلند مجلسی

مدل مانتو کرمی گیپور

مدل مانتوی زیبا و شیک گیپور

مدل مانتوی شیک و زیبا گیپور

مدل مانتو مجلسی گیپور زنانه

مدل مانتو مشکی بلند گیپور

مدل مانتو مجلسی با پارچه گیپور

مدل مانتو بلند دخترانه گیپور

مدل مانتوی زنانه گیپور

مدل مانتوی زیبا و شیک گیپور

مدل مانتو مجلسی کار شده با گیپور

مدل مانتو مشکی بلند

مدل مانتو مشکی مجلسی

مدل مانتو گیپور بلند زنانه

مدل مانتوی بلند زنانه گیپور

مدل مانتو گیپور سبز

مدل مانتوی شیک و جدید گیپور

مدل مانتوی زیبا و شیک گیپور

مدل مانتو کرمی گیپور

  مدل مانتو مشکی گیپور

مدل مانتوی گیپور بلند دخترانه

در این مطلب با انواع مدل مانتو گیپور بلند زنانه و دخترانه آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید از بین آن ها مدل مانتویی شیک و خاص را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *