دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رشد 15 درصدی فروش لپ تاپ اپل در سال 2018

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

فروش لپ تاپ مک بوک پرو اپل در ماه های اول سال 2018 تا 15 درصد رشد داشته است و احتمال می رود این درصد در نیمه دوم این سال افزایش یابد این در حالیست که فروش آیفون و آی پد 6 ای 10 درصد افزایش داشته است. فروش بیشتر و بهتر لپ تاپ کمپانی اپل می تواند به شرایط اقتصادی اپل کمک ویژه ای کند.

گفته می شود لپ تاپ های مک بوک پرو اپل در سال 2018 تا 15 درصد رشد کرده است و احتمال افزایش این درصد تا پایان سال وجود دارد.

به گزارش مینگ چی کو فروش لپ تاپ در سال 2018 به نسبت به آی پد و آیفون رشد بیشتری داشته است. آنطور که مشخص شده است فروش آیفون و آی پد 6 الی 10 درصد رشد داشته است اما فروش لپ تاپ به 15 درصد رسیده است که انتظار می رود تا پایان سال 2018 این درصد افزایش یابد.

رشد 15 درصدی فروش لپ تاپ اپل در سال 2018

لازم به ذکر است بیشتر مواقع، در نیمه دوم سال 2018 محصولات اپل بیشتر به فروش می رسد. این رشد چشمگیر فروش اپل به دلیل برنامه ریزی درست و حساب شده مدیران این کمپانی غول آسا است.

رشد 15 درصدی فروش لپ تاپ اپل در سال 2018

به اعتقاد کی جی آیی لپ تاپ مدل تاچ بار مک بوک پرو نسبت به مدل های دیگر در وضعیت بهتری است و بیشتر به فروش می رسد که می تواند از نظر اقتصادی خبر خوشحال کننده ای برای اپل است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *