دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین کالاها را با مناسب ترین قیمت از کجا پیدا کنیم؟

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

بازار داغ فروشگاه های اینترنتی امروزه محبوبیت زیادی را در بین مردم بدست آورده است. آسان تر بودن خرید اینترنتی نسبت به خرید عادی سبب افزایش چشمگیر محبوبیت این نوع خرید در بین کاربران و همچنین گسترش روز افزون فروشگاه های اینترنتی شده است.

خرید اینترنتی با توجه به وجود سایت های کلاهبردار و غیر واقعی و عرضه محصولات تقلبی توسط برخی از آن ها ، علیرغم سهولت و سادگی ، می تواند تا حدودی غیر مطمئن و ناامن باشد. همچنین برخی از سایت های سودجو گاهی محصولات خود را تا چند برابر قیمت واقعی به مشتریان عرضه می کنند. در این صورت لازم است تا خریداران با دقت زیادی به خرید بپردازند و از فروشگاه های مطمئن خرید کنند. اما یافتن یک فروشگاه مطمئن آسان نیست. همچنین قیمت محصولات معمولا در سایت های مختلف متفاوت است و پیدا کردن محصول مورد نظر با مناسب ترین قیمت نیز کار دشواری است. در این حالت چکار باید کرد؟ راه پیشنهادی ما برای این مشکل مراجعه به «سایت ایمالز» است. در ادامه به معرفی کامل سایت ایمالز می پردازیم.

فروشگاه اینترنتی ایمالز

معرفی ایمالز

سایت ایمالز (emalls) یک سرویس جمع آوری و مقایسه قیمت است که از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه خرید و مقایسه فروشگاه های اینترنتی آغاز کرده است. این سایت در واقع به عنوان واسطه ای بین فروشندگان و خریداران فعالیت می کند و ضمن معرفی فروشگاه های مختلف به خریداران ، آن ها را در یک خرید مطمئن یاری می کند. همچنین با معرفی محصولات متنوع فروشگاه ها به کاربران ، سبب افزایش رونق کسب و کار فروشگاه های آنلاین می شود. لازم به ذکر است که این سایت هیچگونه دخالتی در خرید و فروش کالا ندارد و فقط نقش واسطه و مشاور را در خرید و فروش کالا ها دارد. توجه داشته باشید که استفاده از امکانات سایت ایمالز برای خریداران رایگان است. در ادامه به بررسی مزایا و امکانات سایت ایمالز می پردازیم.

بازه کالایی وسیع

در ایمالز دسته بندی های بسیار متنوعی وجود دارد و تقریبا قیمت همه نوع کالایی در ایمالز پیدا می شود از قیمت موبایل و قیمت کنسول بازی و ساعت هوشمند گرفته تا قیمت ابزار و سایر کالا ها

خرید امن

همانطور که پیش از این نیز گفتیم ، خرید اینترنتی همواره با خطراتی همراه است. از فروشگاه های غیر واقعی و کلاهبردار گرفته تا محصولات تقلبی برخی از فروشگاه های آنلاین. سایت ایمالز همواره محصولات مختلف را از سایت های مطمئن و امن انتخاب و به کاربران معرفی می کند و سبب می شود تا کاربران خریدی مطمئن و امن داشته باشند.

معرفی کامل کالاها

ممکن است شما قصد خرید یک کالا را داشته باشید اما اطلاعات دقیق و درستی درباره مشخصات و ویژگی های آن نداشته باشید. در این حالت خرید شما خرید درستی نخواهد بود. سایت ایمالز در کنار معرفی سایت های فروشنده هر محصول ، به طور کامل مشخصات و ویژگی ها آن را برای شما شرح می دهد و برای شما این امکان را فراهم می کند تا قابلیت ها و مشخصات محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و به اطلاعات جامع و کاملی درباره کالاها دست پیدا کنید. ایمالز اخیرا اقدام به انتشار سری مطالبی با عنوان « راهنمای خرید» نموده است که در هرکدام از آن ها راهنمای خرید یک کالا به طور کاملا دقیق و به روز آورده شده است و شما با مطالعه آن می توانید به اطلاعات جامعی درباره هر کالا دست پیدا کنید.

نقد و بررسی کالاها

کالا هایی که توسط شرکت های مختلف ساخته می شوند ، مزایا و معایبی نسبت به یکدیگر دارند و در برخی از مشخصات با یکدیگر تفاوت دارند. ممکن است شما برای خرید یک کالا با گزینه های متعددی رو به رو باشید و نتوانید به درستی یک ازآن ها را انتخاب کنید. در این زمان سایت ایمالز به کمک شما می آید. ایمالز با ارائه نقد و بررسی کالا های مختلف ، ویژگی ها ، مزایا و معایب آن ها را به طور کامل به اطلاع خریدار می رساند و سبب می شوند تا خریدار به گزینه مناسبی برای خرید دست پیدا کند. همچنین در بخش نظرات کاربران می توانید از تجربیات و دیدگاه های دیگر خریداران درباره محصولات و فروشگاه ها استفاده کنید.

بروزرساني خودکاراطلاعات

يکي از مشکلات رایج در خرید اینترنتی ، تغییر مداوم قیمت و وضعیت موجودی کالا در فروشگاه های مختلف است. یکی از قابلیت های بسیار مهم سايت ايمالز ، به روزرساني خودکار اطلاعات است و محصولات درج شده در ایمالز روزانه تا 5 بار به روزرسانی می شوند. به روز رسانی خودکار موجب می شود که همواره اطلاعات دقيق و درست درباره قيمت ، وضعیت موجودي کالا و … در اختيار خريداران قرار بگيرد.

ایجاد فضای رقابتی بین فروشگاه ها

فروشگاه های آنلاین همواره سعی می کنند تا با ارائه مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات ، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. سایت ایمالز با مقایسه قیمت محصولات و مزایای فروشگاه های اینترنتی سبب می شود تا فروشگاه ها ضمن قرار گرفتن در فضای رقابتی ، تمام تلاش خود را در کسب هر چه بیشتر رضایت مشتری بکار گیرند.

ساير قابليت ها

 سايت ايمالز علاوه بر مزایایی که تا کنون شرح دادیم ، قابليت هاي مهم ديگري نيز دارد. برخی از این مزایا عبارتند از وضعيت گارانتی کالا ، نوع گارانتی، نمودار قيمت، پيگيری قيمت کالا و … که همه این امکانات به صورت رايگان در اختيار کاربران قرار مي گيرند.

راه هاي دسترسی به ايمالز

برای دسترسی به سایت ایمالز می توانید از دو راه اقدام کنید. راه اول مراجعه به سايت ايمالز از طریق آدرس www.emalls.ir می باشد. راه دوم نصب اپليکيشن اين سايت بر روی تلفن همراه است. اپلیکیشن ایمالز برای دو سيستم عامل اندرويد و ios در دسترس است که شما می توانيد آن ها را هم از سايت ايمالز و هم از مارکت هاي مختلف نظیر بازار ، گوگل پلی و .. دانلود و نصب نماييد.

فروشگاه اینترنتی ایمالز

فروشگاه اینترنتی ایمالز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *