دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرهیز از 7 کار بعد از بیدار شدن در صبح

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

دوستان 7 کار را باید به درستی در آغاز صبح انجام دهید وگرنه باعث مشکلات می شود و صبح و کلا روز شما را خراب می کند: زنگ هشدار را خاموش نکنید، در تختخواب چنبره نزنید و به رختخواب را به دور خود نپیچید، ایمیل خود را چک کنید، تختخواب خود را مرتب کنید، در تاریکی و بدون روشن کردن لامپ آماده نشوید و در رختخواب تصمیم گیری نکنید

شروع صبح برای موفقیت در آن روز خیلی مهم است. اگر صبح خود را به خوبی و با انرژی و شادی آغاز کنید، این صبح زیبا می تواند کل روز شما را تغییر دهد و رضایت شما را در کل روز جلب نماید.

وقتی از خواب بیدار می شوید در انجام چندین کار باید دقت کنید و آن ها را به درستی انجام دهید.

پرهیز از 7 کار بعد از بیدار شدن در صبح

1. زنگ هشدار را خاموش نکنید

وقتی با صدای زنگ گوشی یا ساعت از خواب می شوید، آن را خاموش نکنید. چون ممکن است دوباره خوابتان ببرد. بهتر است با همان زنگ اول بیدار شوید.

پرهیز از 7 کار بعد از بیدار شدن در صبح

2. در تختخواب چنبره نزنید و به رختخواب را به دور خود نپیچید

بعد از بیدار شدن لازم است در رختخواب بدن خود را کش و قوس بدهید. روانشناسان معتقدند در رختخواب بعد از بیداری کش و قوس دادن می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

3. ایمیل خود را چک نکنید

هرگز در ابتدای صبح ایمیل خود را چک کنید. ممکن است پیغام های غیر منتظره ای را بخوانید که در آغاز روحیه تان را به هم بریزد.

4. تختخواب خود را مرتب کنید

موفقیت روزانه خود را از رختخواب شروع کنید. قبل از هر کاری رختخواب خود را مرتب کنید. این حس خوبی به شما می دهد و باعث می شود بقیه کار خود را نیز به همان صورت انجام دهید. کاری که خیلی از ما آن را انجام نمی دهیم.

5. قهوه ننوشید

در صبح یعنی از 8 تا 9 صبح بیشترین هورمون های استرس ترشح می شوند. پس بهتر است بعد از این ساعات قهوه بنوشید. بهترین زمان خوردن آن 9: 30 است. اگر صبح خود را با قهوه شروع کنید به استرس و مشکل تان افزوده می شود.

 

پرهیز از 7 کار بعد از بیدار شدن در صبح

6. در تاریکی و بدون روشن کردن لامپ آماده نشوید

وقتی صبح زود از خواب بیدار می شوید و هوا هنوز هوا تاریک است حتما لامپ را روشن کنید و در تاریکی لباس نپوشید. بنابراین اگر لامپ روشن نشود ساعت بدن احساس می کند هنوز تاریک و شب است و به شما احساس گیج و ویجی می دهد.

7. در رختخواب تصمیم گیری نکنید

در رختخواب و یکدفعه تصمیم نگیرید. بلند شوید و یک لیوان آب بنوشید تا انرژی را دریافت کنید.بهتر است شما از روز قبل تصمیم تان را گرفته باشید تا صبح زود به فکر انجام آن باشید نه تازه تصمیم گیری کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *