دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های هفت سین سفالی بسیار زیبا و شیک

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از ایده های فوق العاده در چیدمان هفت سین این است که با یک سبک سنتی و عالی تزیین سفره را انجام دهیم. به همین علت در این مطلب تزیین هفت سین سفالی را به شما ارائه می دهیم. این تزیین بیشتر در سبک چیدمان سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

سفال گری از هنرهای نیاکان ماست و ایرانیان قدیم در این امر بسیار پیشتاز بوده اند. بر اساس شواهد موجود نیز قدیمی ترین سفال ها در همین مرز و بوم کشف شده اند. هنر سفالگری ساختن ظروف با گل است. البته فقط شامل ظروف نمی شود. بلکه بسیاری از اشیاء را می توان با گل درست کرد. این ظروف زیبا را می توان در تزیین هفت سین سفالی به کار برد.

ایده های جالب تزیین سفره هفت سین سفالی

پیاله های سفالی، گلدان ها و یا ظروف از جنس سفال بیشترین کاربرد سفالگری در زندگی ماست. این گل حرارت دیده شده به قدر کافی استحکام و زیبایی لازم را دارد. از این رو گزینه مناسبی برای تزیین سفره هفت سین می باشد.

طراحی سنتی هفت سینمدل هفت سین سنتی زیبا با ظروف گلی زیبا

چیدمان عالی هفت سینتزیین سفره هفت سین کوچک با ایده جذاب

تزیین ایده آل هفت سینتزیین عالی سفره هفت سین با ظروف ایرانی

چیدمان ایده آل هفت سین با سفالهفت سین ایده آل و سنتی

طراحی جذاب هفت سینسفره هفت سین زیبا و عالی

  •  آرون گروپس

تزیین هفت سین با لعاب آبی رنگچیدمان هفت سین با ظروف گلی و لعاب آبی رنگ

تزیین هفت سین با سفالتزیین هفت سین با ظروف سنتی از جنس سفال

چیدمان متفاوت سفره هفت سین طراحی شیک سفره هفت سین با سفال

چیدمان عالی سفره هفت سین با سفال

گل زمانی که سفت نشده بسیار نرم و قابل انعطاف است. بنابراین قابلیت تبدیل به شکل های متنوع و بی نظیری را دارد. بعد از آماده شدن نیز به راحتی آن را رنگ کنید و بعد از خشک شدن رنگ می توانید آن را بر روی سفره هفت سین قرار دهید. البته به جز رنگ کردن، می توانید یک روبان رنگی زیبا به آن ببندید. با این روش می توانید تخم مرغ های سفالی نیز بر روی سفره قرار دهید. این تخم مرغ های زیبا در عین رنگ پذیری، قابل تزیین هستند و در حال حاضر در چیدمان سفره هفت سین بسیار به کار می روند.

تزیین خاص هفت سین با سفالطراحی جذاب سفره هفت سین سنتی با سفال

تزیین جذاب سفره هفت سین با سفالسفره هفت سین زیبا و متفاوت

سفره هفت سین سفالیسفره هفت سین زیبا و عالی

تزیین ایده آل سفره هفت سینچیدمان متفاوت سفره هفت سین

تزیین زیبای هفت سین با سفالطراحی شیک سفره هفت سین لعاب آبی رنگ

طراحی هفت سین متفاوت با سفالچیدمان سنتی سفره هفت سین زیبا

هفت سین با سفالتزیین شیک سفره هفت سین

چیدمان هفت سین ایده آل با سفالطراحی ایده آل سفره نوروز با سفال

طراحی هفت سین زیبای سفالیطراحی متفاوت سفره هفت سین با طرح بته و جقه

هفت سین سفالی

ست زیبای ظروف سفالی حس نوستالژیک و متفاوتی را برای شما زنده خواهد کرد. ضمن اینکه این ظروف سفالی قابلیت شست و شو دارند و به راحتی نمی شکنند و آسیب نمی بینند. بنابراین از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند و می توانید سال دیگر نیز از همین ظروف زیبا بهره ببرید.

چیدمان ۷ سین سنتی با مدلهای سفال

عید نوروز یکی از مهمترین و زیباترین اعیاد ایرانیان است که از گذشته های دور وجود داشته و دارای رسم و رسوم خاصی می باشد، چیدن سفره ۷ سین از جمله سنت های زیبای نوروز است که در اولین روز بهار انجام می گیرد و معمولا تا روز سیزدهم فروردین پهن است، حال تهیه اجزای ۷ سین و تزیینات آن از جذابیت زیادی برخوردار است و بسیاری از خانوم های خوش سلیقه و خوش ذوق دوست دارند این تزیینات را خودشان در منزل انجام دهند، ایده های جذاب زیادی برای دیزاین ۷ سین در منزل وجود دارد، تزیینات سنتی با ظروف و وسایل سفالی از جمله آنها می باشند که در ادامه با نمونه هایی از این مدل تزیینات آشنا می شوید.

تزیین هفت سین سفال

اگرچه هر ساله ایده های جدید و جذاب متنوعی برای تزیینات و دیزاین سفره ۷ سین طراحی و عرضه می شوند، اما هنوز هم تزیینات سنتی با ظروف سفال و زیبای ایرانی جایگاه خود را حفظ کرده است، از این رو می توان مدلهای زیبایی برای دیزاین و تزیین ۷ سین با این ایده جذاب در نظر گرفت، حال در صورتی که علاقمند به انواع ۷ سین به شکل سنتی و با ظروف سفال هستید، در اینجا می توانید از انواع مدلهای چیدمان ۷ سین سنتی دیدن کنید و الگو بگیرید.

تصاویری از هفت سین سفال

مدل هفت سین سفال

دیزاین هفت سین سفال

انواع هفت سین سفال

هفت سین سفال جذاب

هفت سین سفال شکیل

هفت سین سفالی جذاب

هفت سین سفال زیبا

هفت سین سفال شیک

هفت سین سفال روی میز

هفت سین سفال سنتی

هفت سین سفال جدید

هفت سین سفال

تزیین هفت سین سفالی

امیدواریم ایده های جالب سفره ۷ سین با ظروف سفالی، موجبات رضایت شما را فراهم کرده باشد و بتوانید این ظروف زیبا را تهیه بفرمایید و عید امسال این تزیین فوق العاده را در طراحی سفره ۷ سین به کار ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *