دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ویژگی های مهم خودروهای مرسدس بنز

  • زهره امامی
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

به تازگی شرکت خودروسازی آلمان در شبکه اجتماعی یوتیوب چندین کلیپ کوتاه در مورد خودروهای مرسدس منتشر کرد. در ادامه با برداشت از این کلیپ ها چند ویژگی مهم این خودروها را برایتان خواهیم گفت.

ویژگی های این خودروهای لوکس و جذاب بسیارند اما ما به چند نمونه از این خصوصیات اشاره ای کوتاه می کنیم. با ما همراه باشید.

1.صندلی‌ های چندفاصله‌ ای

وجود نقاط برجسته بر روی صندلی‌ های این خودرو موجب می شوند تا نوعی ماساژ آرام‌ بخش برای سرنشین‌ ها فراهم شود و از قسمت پایینی کمر مراقبت به عمل آید.

خودروهای مرسدس بنز

2.دستیار راننده در هوای طوفانی

این سیستم برای خودروهای سایز بزرگ مرسدس بنز مثل ون اسپرینتر طراحی شده است تا در مواقع نابسامانی آب و هوا و شرایط بد رانندگی خودروهای دیگر موجب تعادل خودروی مرسدس می شود.

3.کابین ضد حساسیت

در اتاق این خودروها فیلترهایی نصب شده است تا ذرات ریز گرد و غبار، محرک‌ های بینی و تحریک‌کننده‌ های سیستم تنفسی را مهار کند.

4.رانندگی جادویی

در این روش با نصب سیستم Magic Ride Control موجب می شود لرزش و تکان حاصل از دست‌انداز خنثی شود و اطلاعات لازم را به سیستم تعلیق خودرو منتقل می کند.

خودروهای مرسدس بنز

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

5.نظارت بر سلامت راننده

این ویژگی با بررسی علائم حیاتی راننده نظیر ضربان قلب را از طریق حسگر‌های تعبیه شده روی غربیلک فرمان و با اطمینان از سلامتی راننده موجب می شود تا در طول مسیر برای ادامه رانندگی فرد مورد نظر تصمیم درست گرفته شود.

خودروهای مرسدس بنز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *