دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین عکس های ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و خوش چهره

  • مرضیه شاکری
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

با چهره اش آشنا هستید . آنقدر معروف هست که تا چشم هر بیننده ای به او می افتد نام ترانه علیدوستی در ذهن اش نقش می بندد.بازیگری توانمند از ایران که علاوه بر بازیگری ، مترجمی ، نویسندگی و هنر موسیقی را نیز دنبال می کند .

بازیگری توانمند که با بازی زیبایش هر فردی را متحیر میکند . با بازی در فیلم “من ترانه 15 سال دارم ” به شهرتی بی سابقه دست یافت . ترانه علیدوستی بازیگر ، مترجم ، پیانیست ماهریست. دو سال در هنرستان موسیقی مشغول به درک مفاهیم زیبای موسیقی بوده و کلاس های بازیگری را نیز دنبال کرده است.

عکس های ترانه علیدوستی :

ترانه علیدوستی متولد تهران به تاریخ 22 /10 / 1362 می باشد . برنده جایزه سیمرغ بلورین و نخل زرین برای بازی در فیلم ” من ترانه 15 سال دارم ” شد .در رشته علوم تجربی تحصیل کرده است .وی همچنین دوره های فیلم نامه نویسی را نیز گذرانده است . ترانه علیدوستی دختر حمید علیدوستی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است . در ادامه جالبترین عکس های ترانه علیدوستی را مشاهده می نمایید.

عکس علیدوستی اول

ترانه دوم

عکس ترانه علیدوستی سوم

ترانه علیدوستی دختر ایرانی زیبا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ترانه با پس زمینه مشکی

تیپ اسپرت ترانه علیدوستی

عکس سیاه و سفید علیدوستی

جدیدترین عکس های ترانه علیدوستی

زیباترین های ترانه

متفاوت ترین های علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی با شال سبز

ترانه با شال سفید

تیپ جالب علیدوستی

ترانه در فیلم من ترانه 15 سال دارم

از معروفترین کارهای ترانه علیدوستی می توان به “درباره الی ” ، ” تردید مهتاب ” ، “استراحت مطلق ” ، “کنعان”، ” زندگی با چشمان بسته ” و … اشاره کرد. علاوه بر این ها نویسنده ماهری نیز هست . نقد ها و داستان های کوتاه او در روزنامه شرق به چاپ رسیده است. ترانه علیدوستی داستان ” رویای مادرم ” نوشته (( آلیس مونرو )) را نیز ترجمه کرده است. امیدواریم از مشاهده عکس های ترانه علیدوستی بازیگر خوش چهره سینمای ایران لذت برده باشید. برای مشاهده عکس های بیشتر از چهره های مشهور در مجله اینترنتی آرگا به بخش گالری تصاویر مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *