دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گریم صورت های لاغر و کشیده با متدهای جدید و حرفه ای

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل گریم صورت های لاغر زنانه و دخترانه با جدیدترین متدهای آرایش صورت روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما قرار بگیرند.

گریم صورت لاغر کار نسبتا دشواری است و بهتر است خانم هایی که دارای صورتی لاغر و کشیده هستند در هنگام میکاپ کردن صورت خود نکاتی را رعایت کنند تا بتوانند آرایش صورت زیبا و بی نظیری داشته باشند.

برای آرایش صورت لاغر و کشیده مدل های زیادی وجود دارد و شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها عیب های موجود در صورت خود را بپوشانید.

مدل آرایش ملایم برای صورت کشیده

مدل های گریم صورت های لاغر و کشیده

هر خانمی فرم صورت مخصوص به خود را دارد و بهتر است خانم ها برای داشتن صورتی بدون نقص از مدل آرایش متناسب با فرم صورتشان استفاده کنند. مدل آرایش برای صورت گرد با مدل های آرایش برای صورت بیضی و کشیده متفاوت است. ابتدا فرم صورت خود را تشخیص دهید سپس از مدل میکاپی مناسب برای آرایش کردن صورت خود استفاده نمایید.

گریم صورت زنانه

مدل آرایش برای صورت کشیده و لاغر زنانه و دخترانه

خانم هایی که دارای صورتی کشیده و لاغر هستند می توانند از مدل آرایش هایی استفاده کنند که فرم صورت آن ها گرد و یا بیضی شکل به نظر برسد همچنین خانم هایی که صورت آن ها لاغر است باید از رنگ های روشن برای میکاپ کردن صورت خود استفاده نمایند. خانم هایی که صورتی کشیده و لاغر دارند می توانند از کرم هایی استفاده کنند که از رنگ پوست آن ها یک یا دو درجه روشن تر است همچنین اغلب متخصصان آرایش و زیبایی توصیه می کنند که برای پرتر به نظر رسیدن صورت های لاغر با کمک رژگونه های رنگ روشن گونه ها را برجسته تر کنید. آرایش کردن چشم ها در این فرم صورت بهتر است به صورت هشتی و تیز و به دو طرف صورت مایل باشد و می توانید برای زیباتر به نظر رسیدن چشم هایتان از مژه مصنوعی و رنگ های روشن سایه چشم استفاده نمایید. آرایش کردن لب ها آخرین مرحله از میکاپ صورت لاغر است و اگر شما تمایل دارید صورتتان پرتر به نظر برسد استفاده از رژ لب ها با رنگ های روشن می تواند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

مدل میکاپ زنانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در ادامه انواع مدل گریم صورت لاغر و کشیده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

گریم صورت های لاغر زنانه و دخترانه مدل آرایش صورت ملایم گریم صورت دخترانه مدل آرایش صورت گریم صورت گریم زیبا و شیک صورت مدل آرایش صورت مدل میکاپ زیبا و شیک آرایش صورت زنانه زیبا و شیک مدل آرایش صورت زیبا و جذاب مدل آرایش شیک صورت مدل میکاپ زنانه شیک مدل گریم صورت شیک و جدید گریم صورت جدید مدل آرایش زیبا و شیک صورت مدل آرایش زنانه مدل گریم صورت های لاغر گریم صورت های لاغر

در این مطلب با انواع مدل گریم صورت های لاغر آشنا شدید شما می توانید با الگوبرداری از این مدل میکاپ ها عیب های موجود در صورت خود را به راحتی بپوشانید و چهره ای متناسب و ایده آل پیدا کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های میکاپ صورت به بخش آرایش صورت مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *