دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام برای افراد مبتدی

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام یکی از آموزش های مفید و کاربردی است که پیشنهاد می کنیم با مطالعه این مطلب برای یادگیری آن اقدام نمایید و از این طریق عکس ها و ویدوئوهای خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در این پست قرار است با روشی ساده به آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام بپردازیم. شاید کسانی باشند که تا به الان در اینستاگرام فعالیتی نداشته اند و می خواهند آن را یاد بگیرند و در این شبکه جذاب اجتماعی شرکت کنند. پس برای اینکه نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام را یاد بگیرید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که بین کاربران راه ارتباطی قوی محسوب می شود. شما با استفاده از این شبکه جذاب و پر زرق و برق می توانید فیلم و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و همگان آن را ببیند یا هم اکانت کاربری خود را قفل کرده و فقط در دسترس تعداد محدودی از دوستانتان باشد. همچنین می توانید اقدام به ذخیره عکس از اینستاگرام دیگران نمایید. در مطالب قبلی شما عزیزان را با دیلیت اکانت اینستاگرام آشنا نمودیم، حال به معرفی آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام می پردازیم که امیدواریم این آموزش نیز برای شما عزیزان مفید باشد.

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام

 

برای اینکه عکس و فیلم ها را به اشتراک یا به اصطلاح پست بگذارید لازم است مراحلی را طی کنید این مراحل به این صورت است:

بعد از نصب اینستاگرام ابتدا وارد فضای این شبکه اجتماعی می شویم و  عکس یا فیلم را دانلود می کنیم (ویرایش ها را می توانیم بعد از آپلود آن انجام دهیم)

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در قسمت پایین صفحه آیکون نشانه بعلاوه را انتخاب می کنیم.

بطور پیش فرض وارد گالری عکس می شویم (می توانیم فیلم و عکس لایو هم بگیریم) در اینجا Photo یا Video را انتخاب می کنیم.

عکس انتخاب شده مربع در نظر گرفته می شود،بسته به افقی  یا عمودی بودن عکس قسمتی از بالا و پایین و یا از بخشی از سمت چپ و راست آن خورده شود. اگر هم بخواهیم  اندازه طبیعی عکس باشد نشانه دو فلش را می زنیم تا بطور کامل آپلود شود.

بعد از آن Next را می زنیم.

اکنون دیگر عکس انتخاب شده در اینستاگرام آپلود شده و می توانیم تنظیمات آن را انجام دهیم.

ما می توانیم در قسمت تنظیمات روی عکس خود را افکت بگذاریم یا نور و روشنایی آن را کم و زیاد کنیم که در این بخش دو گزینه Filter و Edit وجود دارد با استفاده از این دو تنظیمات لازم را انجام داده.

بعد از گذاشتن عکس و فیلم نوبت به نوشتن می شود که در این قسمت به سراغ Write A Caption می رویم و بر روی آن ضربه زده تا کیبورد باز شود و بتوانیم برای عکس یا فیلم خود کپشن می نویسیم و یا هشتگ # میگذاریم. بعد از آن گزینه OK  را می زنیم  نوشته ها یا هشتگ به عکس اضافه می شوند و پست جدید منتشر می شود.

 

طریقه اشتراک گذاری پست در اینستاعکس و کپشن و هشتگ

حال که با آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام آشنا شدید، به راحتی می توانید در این شبکه اجتماعی فعالیت کنید و زیباترین پست ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *