دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدارک مورد نیاز و نحوه تعویض کارت پایان خدمت

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

برای تعویض کارت پایان خدمت ابتدا به دفاتر پلیس +۱۰ رجوع می کنید. مدارک لازم را تهیه کرده و مبلغ تعیین شده را پرداخت نمایید. در ادامه مطلب مدارک لازم و شرایط تعویض کارت های پایان خدمت آشنا خواهید شد.

در این گزارش قصد داریم به ارائه اطلاعات لازم درباره عوض کردن کارت پایان خدمت بپردازیم. شاید افرادی باشند که می خواهند کارت پایان خدمت را عوض کنند اما اطلاعات کافی در مورد نحوه عوض کردن آن ندارند. ما در این مطلب به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخته و چگونگی عضو کردن کارت های پایان خدمت را مطرح می نماییم.

تعویض کارت پایان خدمت

با وجود اینکه مدت ها از اجرای طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت سربازی می گذرد اما ممکن است افرادی باشند که اطلاعات کافی در زمینه نحوه تعویض کارت نداشته باشند و از مدارک مورد نیاز در این رابطه اطلاع چندانی نداشته باشند.

تعویض کارت سربازی

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار ابراهیم کریمی درباره تعویض کارت‌های پایان خدمت، جهت یکپارچه شکل کارت ها و بانک اطلاعات دقیق کارت ها صورت می گیرد. وی افزود: از هدف دیگر از این طرح تجمیع اطلاعات دقیق سربازان، کم کردن ضریب جعل، و تسهیل ارائه خدمات است.

ابتدا برای عوض کردن کارت پایان خدمت به دفتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و افرادی هم که در خارج از ایران هستند به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران مراجعه می کنند.

تعویض کارت پایان خدمت

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدارک مورد نیاز جهت تعویض کارت سربازی

اصل و کپی از پشت و رو کارت ملی

اصل و کپی از کلیه صفحات شناسنامه

۱ قطعه عکس سه در چهار رنگی تمام رخ با زمینه روشن و پشت نویس شده

آخرین مدرک تحصیلی، اصل + کپی

کارت معافیت یا پایان خدمت

اصل کارت پایان خدمت، با شماره سریال آن و همچنین اطلاعات و مشخصات دیگر با درخواست کننده تعویض کارت پایان خدمت، تطابق داشته باشد.

پرداخت ۱۲۰۰۰۰ (دوازده هزار تومان) از طریق دستگاه کارت خوان (POS) مستقر در دفاتر.

مدارک لازم برای کارت پایان خدمت

نکته

برای پرداخت مبلغ بهتر است مستقیما از دفاتر پلیس + ۱۰ سوال شود. چون ممکن است میزان مبلغ فرق کرده باشد.

دوستانم عزیز ما سعی کردیم مطالب کاملی درباره نحوه و مدارک موردنیاز عوض کردن کارت پایان خدمت در اختیارتان قرار دهیم امیدواریم مفید واقع شود. در صورت نیاز می توانید بر روی اطلاعات عمومی کلیک نموده و از مطالب مفید و کاربردی در این راستا دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *