دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از نسل جدید بی ام و و X4

  • نرگس کوهستانیان
  • ۳ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

رونمایی از نسل جدید بی ام و و X4 بسیاری از طرفداران به خودروهای شیک و پیشرفته را به خود جذب کرد. این خودرو ها نسبت به خودروهای قبلی مشخصات پیشرفته ای برخوردارند، ضمن اینکه قیمت بالاتری نیز دارند. گفته می شود در درون این اتاق این خودروها قطعات پیشرفته ای به کار گرفته شده و از SUV بهره مند هستند.

خودروی بی ام و رقیبان زیادی دارد و از رقبای این کمپانی معروف می توان به پورشه و رنجرور اشاره کرد. اخیرا از شرکت بی ام و و X4  رونمایی شد. این دو خودرو در کارخانه های ایلات متحده آمریکا ساخته می شوند.

رونمایی از نسل جدید بی ام و و X4   رونمایی از نسل جدید بی ام و و X4

رونمایی از X4 در نمایشگاه ژنو است. علاقه مندان به خرید این خودرو بدانند که قیمت آن نسبت به X3  فرق کرده است. قیمت این خودرو 42.900 پوند است.

تا به حال بی ام و 139.457 دستگاه X3 بفروش رسانده است.

رونمایی از نسل جدید بی ام و و X4

از مشخصات بی ام و جدید می توان به 4 سیلندر بودن آن و و  مدل دیزلی 4 سیلندری اشاره کرد.  قدرت موتور آن 252 اسب بخار می باشد. این دو خودرو خصوصیات بسیار متمایزی نسبت به نسل های پیشین و نیز خیلی از خودروهای دیگر دارند.

  •  آرون گروپس

 

رونمایی از نسل جدید بی ام و و X4

قطعاتی که در درون اتاق بکار رفته اند بسیار باکیفیت از قطعات نسل های قبل هستند. این دو خودرو از SUV بهره می برند. از جعبه دنده 8 سرعته استپ ترونیک نیز بگوییم که پیشرفته است و در این مدل استفاده شده است. از دیگر مشخصات این خودرو می توان به چرخ های 18 تا 20 اینچی آن اشاره کرد. همچنین گفته می شود X4 با ورودش به بازار جهانی باعث کاسته شدن از موفقیت های مدل GLC می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *