دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های منتشر شده از مراسم عروسی محسن افشانی

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب عکس هایی زیبا و جدید از مراسم عروسی محسن افشانی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده عکس های عروسی این بازیگر و مجری محبوب کشورمان نهایت لذت را ببرید.

محسن افشانی یکی از بازیگران و مجری های جوان و معروف کشورمان است وی در 11 فروردین سال 1368 در اصفهان متولد شد و در آذر ماه سال 1396 خبر ازدواج خود را با فردی که دوستش دارد در شبکه های پر مخاطب اجتماعی اعلام کرد. در ادامه های عکس هایی زیبا و جالب از مراسم عروسی محسن افشانی را مشاهده خواهید کرد. 

محسن افشانی در روزهای اولیه ازدواج رسمی اش اجازه انتشار عکس های همسرش را نداد ولی بعد از مدتی در شبکه های پر مخاطب اجتماعی جدیدترین و خاص ترین عکس محسن افشانی و نامزدش و عکس محسن افشانی و مادر زنش را مشاهده کردید این روز ها نیز وی عکس های جدیدی از مراسم عروسی رسمی اش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

عکس محسن افشانی و همسرش

عکس های مراسم عروسی محسن افشانی

در ماه های اخیر شاهد حاشیه هایی از این بازیگر بودید که این حاشیه ها باعث جنجال هایی در شبکه های اجتماعی شد و سرانجام با انتشار خبر ازدواج محسن افشانی این حاشیه ها تقریبا به دست فراموشی سپرده شده است. محسن افشانی و همسرش در محرم سال 1395 با یکدیگر آشنا شدند. افشانی و همسرش یکدیگر را برای اولین بار در آسانسور دیدند و به یکدیگر علاقه مند شد و در آذر ماه سال 1396 با یکدیگر ازدواج کردند.
افشانی می گوید: با خانواده ای وصلت کرده ام که پر از عشق و محبت و انسانیت هستند و هیچ چیزی مهم تر از محبت در وجود این خانواده نیافته ام و خدا را شاکرم این اتفاق خوب مرا وارد مرحله ای جدید از زندگی ام کرده است و از ته قلب خوشحالم و بیشتر از شعف خانواده ام خوشحالم زیرا آرزوی هر پدر و مادری دیدن خوشبختی و سعادت فرزندشان است.
در ادامه عکس های زیبا و جدید از مراسم عروسی محسن افشانی و همسرش را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این عکس های زیبا نهایت لذت را ببرید.

عکس هایی زیبا از مراسم ازدواج محسن افشانی مراسم عروسی محسن افشانی

در این مطلب عکس هایی جدید از مراسم عروسی محسن افشانی را مشاهده کردید که امیدواریم این عکس ها مورد توجه شما همرهان عزیز و همیشگی قرار بگیرند. برای این بازیگر و مجری جوان توانای کشورمان آرزوی خوشبختی و سعادت داریم و امیدواریم در کنار همسرش زندگی پر عشق و علاقه ای را تجربه کند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده جدیدترین خبرها و عکس های این بازیگر و مجری جوان و محبوب کشورمان به بخش محسن افشانی مجله آرگا مراجعه کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *