دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۵۰ تزیین جدید سفره هفت سین ۹۷ بسیار شیک و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب ۵۰ عکس از چیدمان و تزیین سفره هفت سین ۹۷ با کمک انواع ایده های خلاقانه و جالب را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل تزیینات سفره هفت سین نهایت لذت را ببرید.

هفت سین سفره ای است که ایرانی ها به مناسبت سال جدید آن را می آرایند و در زمان تحویل سال اعضای خانواده دور این سفره جمع می شوند و برای آرزو و خوشبختی یکدیگر دعا می کنند. ایده های زیادی برای تزیین و چیدمان سفره هفت سین وجود دارد و شما می توانید برای تزیین سفره هفت سین نود و هفت از انواع ایده های خلاقانه و خاص استفاده کنید.

چیدن سفره هفت سین نیازمند خلاقیت و مهارت است و بهتر است قبل از هر چیز عکس های مختلف در زمینه تزیین سفره هفت سین سال نود و هفت را مشاهده کنید سپس از بین آن ها سفره هفت سینی خاص و خلاقانه را انتخاب کنید.

چیدمان زیبا و شیک سفره هفت سین سنتی

تزیین سفره هفت سین ۹۷ با کمک ایده های خلاقانه

چیدن سفره هفت سین یکی از انواع رسم و رسومات زیبای ایرانیان است که هر ساله قبل از تحویل سال در هر خانه ای انجام می شود و افراد با سلیقه های مختلف تمایل دارند تا زیباترین تزیینات را برای سفره هفت سین خود داشته باشند.

مدل سفره هفت سین

تزیین زیبا و خاص سفره هفت سین در سال ۱۳۹۷

هر کدام از سین های سفره هفت سین نماد چیزی هستند. سین اول سفره هفت سین سنجد است که نماد سنجیده عمل کردن و عقل است. سین دوم سفره هفت سین سیب است که نماد زیبایی و سلامتی است. سین سوم سفره هفت سبزه است که سبزه نماد تولد و حیات دوباره است.
سمنو سین چهارم سفره هفت سین است که نماد قدرت و خیر و برکت است. سیر نیز سین پنجم سفره هفت سین است که نماد مناعت طبع و تندرستی می باشد. سرکه سین ششم سفره هفت است که نماد تسلیم و رضا است و آخرین سین سفره هفت سین سماق است که سماق سمبل بردباری و صبر می باشد.

تزیین سفره هفت سین 97 سفره هفت سین سال جدید

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

چیدمان سفره هفت سین 97 تزیین هفت سین ۱۳۹۷ با ایده ای زیبا

سفره هفت سین در سال 97 تزیین زیبا برای سفره هفت سین

سفره هفت سین ساده 97 هفت سین سال و زیبا برای سال ۹۷

هفت سین ساده 97 هفت سین سال ۱۳۹۷ زیبا و ساده

سفره هفت سین 97 شیک و ساده تزیین خلاقانه سفره هفت سین

سفره هفت سین شیک سفره هفت سین سال سگ ویژه سال جدید

سفره هفت سین شیک تزیین سفره هفت سین با ایده جدید و زیبا

عکس سفره هفت سین زیبا چیدمان هفت سین با کوسن

سفره هفت سین طبقه ای تزیین جالب سفره هفت سین سنتی

ایده هایی برای تزیین کردن سفره هفت سین چیدمان هفت سین سال ۹۷

سفره هفت سین زیبا تزیین سفره ۷ سین جدید برای سال ۹۷

سفره هفت سین شیک سفره هفت سین جذاب و زیبا

عکس سفره هفت سین شیک سفره هفت سین شیک و ساده سفره هفت سین زیبا و خلاقانه
از دیگر اجزای ضروری سفره هفت سین می توان به قرآن و آینه و ماهی قرمز و گندم و نان سنگک و شمع و تخم مرغ رنگ شده اشاره کرد که بهتر است شما ابتدا این وسایل ضروری را آماده کنید سپس با کمک ایده های خلاقانه و جالب به تزیین هر یک از اجزای سفره هفت سین بپردازید و بعد از تزیین کردن اجزای هفت سین آن ها را به شیوه های جالب و متفاوت روی زمین و یا میز قرار دهید.
اگر شما تمایل دارید برای سفره هفت سین هزینه ای کمتری را متحمل شوید بهتر است از ایده های ساخت هفت سین با وسایل دورریختنی استفاده کنید.

سفره هفت سین سنتی سفره هفت سین زیبا و شیک ایده هایی برای تزیین سفره هفت سین سفره هفت سین شیک در سال 97 انواع تزیینات سفره هفت سین سفره هفت سین شیک و ساده سفره هفت سین شیک سفره هفت سین سفید چیدمان سفره هفت سین روی میز چیدن هفت سین نوروز تزیین سفره هفت سین با شمع تزیین شیک و فانتزی سفره هفت سین سفره هفت سین سفره هفت سین 97 شیک و خلاقانه سفره هفت سین 1397 تزیین زیبا و خلاقانه سفره هفت سین 97
توجه داشته باشید که بهتر است برای قرار دادن هر یک از اجزای سفره هفت سین از ظرف های شیک و یا مجسمه هایی خاص و زیبا استفاده نمایید همچنین می توانید برای تزیین سفره هفت سین ۹۷ و ظرف های سفره هفت سین از انواع ایده های تزیین جام سفره هفت سین و تزیین سفره هفت سین با گونی و … استفاده کنید.
بعد از تزیین هر یک از اجزای سفره هفت سین و چیدن آن ها می توانید روی سفره را با کمک گلبرگ های رنگی و روبان و سنگ های تزیینی و … به زیبایی تزیین کنید که تزیین سفره هفت سین با روبان یکی از انواع ایده های خاص و جالب است.

سفره هفت سین شیک و خاص چیدمان هفت سین 97 روی میز سفره هفت سین شیک و ساده سفره هفت سین شیک و ساده هفت سین سال 97 سفره هفت سین زیبا و خلاقانه ایده هایی برای تزیین سفره هفت سین چیدمان زیبا و جالب سفره هفت سین مدل سفره هفت سین 97 عکس تزیین سفره هفت سین هفت سین زیبا و شیک سفره هفت سین ساده و جدید عکس سفره هفت سین شیک و جذاب چیدمان خاص و ساده سفره هفت سین چیدمان زیبا و جالب سفره هفت سین سفره هفت سین 97

در این مطلب با انواع ایده های خلاقانه و کاربردی برای تزیین سفره هفت سین ۹۷ آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل تزیینات نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها سفره هفت سین تان را به زیباترین شکل ممکن بیارایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *