دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ایده های خلاقانه برای ساخت خانه با استفاده از چوب بستنی

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از اید های خلاقانه برای استفاده از چوب بستنی، ساخت خانه با چوب بستنی است. برای ساخت چنین خانه ای طرح های متفاوتی وجود دارد که ما در این مطلب نمونه ای از این طرح ها را جمع آوری کرده ایم.

در محیط اطرافمان وسایل دور ریختنی بسیاری داریم که با همین مواد و وسایل دور ریختنی می توانیم کاردستی های زیبا بسازیم. در این مطلب قصد داریم ایده های خلاقانه ساخت خانه با چوب بستنی را به شما ارائه کنیم.

از جمله ایده های خلاقیت با چوب، ساختن خانه یا کلبه با چوب بستنی است. البته برای ساخت کاردستی با چوب بستنی ایده های جذاب دیگری نیز وجود دارد که در مطالب پیشین آرگا با آن ها آشنا شدید.

ایده های خلاقانه ساخت خانه با چوب بستنی

چوب بستنی هم به علت فراوانی و سهل الوصول بودن و هم به خاطر ارزان بودن، ایده راحت و کم خرجی برای ساختن کاردستی خانه می باشد. از طرفی از این کاردستی زیبا می توانید در محیط منزل استفاده کنید. ساختن خانه با چوب بستنی از مراحل پیچیده ای برای تهیه برخوردار نیست و به همین علت بسیار مورد توجه دانش آموزان نیز قرار می گیرد. در واقع کاربرد چوب بستنی سبک و ایده لازم برای شروع کار را در اختیار شما قرار می دهد و کار را شما را تا حد زیادی ساده و راحت می کند.

از چوب بستنی بنا به سطوح هندسی که دارد، در ساختن بسیاری از کاردستی ها می توان استفاده کرد. چوب بستنی در زمینه ساختن ماکت نیز مورد توجه قرار گرفته است. شما با داشتن چوب بستنی و کمی چسب می توانید یک خانه زیبا و چند طبقه بسازید. همیشه از چسب برای کنار هم قرار دادن چوب بستنی استفاده نمی شود. گاهی از سیم های ظریف برای محکم نگه داشتن چوب ها کنار هم استفاده می شود. این چوب های ظریف تا حد زیادی قابلیت شکل پذیری دارند.

ساخت خانه با چوب بستنیکاردستی خانه با چوب بستنی

ساخت خانه دو طبقه با چوب بستنیساختن خانه دو طبقه با چوب بستنی

ساخت خانه با چوب بستنیساختن خانه زیبا با چوب بستنی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خانه چوبیکاردستی خانه با چوب بستنی

رنگ آمیزی خانه چوبیرنگ آمیزی خانه چوبی

طراحی هتل با چوب بستنیساخت هتل با چوب بستنی

ساخت کاردستی چوبیساخت خانه با چوب

خانه چوبی زیباساخت خانه زیبا با چوب

ساخت لانه عشق با چوب بستنیساخت لانه پرنده با چوب بستنی

رنگ آمیزی چوب بستنی برای ساخت خانهخلاقیت با چوب

کاردستی خانه با چوب بستنیکاردستی خانه چوبی

کاردستی با چوبکاردستی خانه با چوب بستنی

خلاقیت با چوبطراحی زیبای خانه با چوب بستنی

ساخت خانه سه طبقه با چوب بستنیساخت خانه درختی سه طبقه با چوب بستنی

ساخت خانه درختی با چوب بستنیساخت خانه درختی با چوب

طراحی زیبای خانه با چوب بستنیساخت و تزیین خانه چوبی زیبا

ایده خلاقانه با چوب بستنیساخت کاردستی خانه چوبی

رنگ آمیزی چوب بستنی برای ساخت خانهساخت و رنگ آمیزی کلبه با چوب بستنی

ساخت زیبای خانه با چوب بستنیطراحی زیبای خانه با چوب بستنی

کاردستی لانه پرندهساخت لانه پرنده زیبا با چوب بستنی

کاردستی زیبای خانه چوبیساخت خانه چوبی

ساخت خانه ای جذاب با چوب بستنی

برای زیباتر شدن خانه چوب بستنی بهتر است این چوب بستنی ها رنگ شوند. به خاطر اینکه چوب بستنی از جمله چوب های زاویه دار است، به راحتی شما را به شکل دلخواه می رساند.

دفتر پلیس چوبی

برای ظرافت و زیبایی بیشتر می توانید این چوب بستنی ها را با سمباده صیقل دهید و به شکل مورد نظر خود نزدیک کنید.

ساخت خانه چوبی همراه با تزیین

به خاطر اینکه چوب های بستنی ابعاد پذیرند، می توان میز و صندلی، لانه پرنده، ساختمان های مختلف و … را با آن طراحی کرد. برای تزیین فضای داخلی خانه نیز می توانید خلاقیت به خرج دهید.

تصاویر جدیدتری از کاردستی خانه با چوب بستنی

کاردستی یکی از هنر های جذاب و هیجان انگیز است که ضمن ایجاد سرگرمی، موجب خلق بسیاری از وسایل کاربردی و تزئینی زیبا خواهد شد، حال برای انجام این کار حتما نیاز به داشتن خلاقیت و استعداد نیست، بلکه با داشتن کمی ذوق و حوصله و نیز با توجه به ایده های موجود از کاردستی های مورد نظرتان می توانید به راحتی مراحل ساخت کاردستی های مختلف را الگو بگیرید و کاردستی های جذاب و زیبایی خلق نمایید. در ادامه مدلهای متنوع تری از خانه های چوب بستنی دست ساز و زیبا را مشاهده می کنید.

ساختن خانه با چوب بستنی

همانطور که گفتیم چوب بستنی یکی از وسایل دور ریختنی پرکاربرد و جذاب برای ساختن انواع کاردستی های تزئینی و کاربردی همچون کاردستی جامدادی، قاب عکس، جعبه چوبی، عروسک چوبی، زیر لیوانی، گلدان، کاردستی نشانگر کتاب یا بوک مارک و … می باشد که با برخی از این خلاقیت های زیبا در مطالب قبلی آشنا شده اید، در اینجا تصاویر متنوع دیگری از انواع کاردستی خانه جمع آوری کرده ایم که ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر با کمی دقت در آنها و بکارگیری ذوق و خلاقیت خود می توانید الگوی ساخت آنها را به راحتی بدست آورده و در منزل خانه های چوبی زیبا و جذابی بسازید.

انواع کاردستی خانه با چوب بستنی کاردستی شیک از خانه با چوب بستنی تصاویر کاردستی خانه با چوب بستنی تصویر کاردستی خانه با چوب بستنی ایده کاردستی خانه با چوب بستنی تصاویر ساخت خانه با چوب بستنی کاردستی جذاب خانه با چوب بستنی کاردستی کلبه با چوب بستنی کاردستی ساخت خانه با چوب بستنی کاردستی خانه فانتزی با چوب بستنی کاردستی خانه زیبا با چوب بستنی کاردستی زیبای خانه با چوب بستنی کاردستی خانه با چوب بستنی انواع ساخت خانه با چوب بستنی

امیدواریم طرح های ارائه شده ساخت خانه با چوب بستنی ایده لازم را برای شما فراهم کرده باشید و بتوانید با این ایده کاردستی خانه زیبایی بسازید و از آن لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *