دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حذف نسخه جداگانه ویندوز 10 توسط مایکروسافت؟

  • نرگس کوهستانیان
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

حذف نسخه جداگانه ویندوز 10؟ اینطور که مایکروسافت اعلام کرده این نسخه با سرعت بالایی که دارد در بعضی از لپ تاپ ها ضعیف عمل می کند و قصد دارد این نسخه را به ورژن اس تبدیل کند اما برایش 49 دلار خرج دارد.

حذف نسخه جداگانه ویندوز 10؟ برای اینکه بدانید آیا شرکت بنام مایکروسافت نسخه 10 را حذف می کند یا نه لازم است ادامه مطالب را بخوانید. پس با ما همراه باشید.

حذف نسخه جداگانه ویندوز 10؟

در سال 2017 مایکروسافت ویندوز 10 را به بازار عرضه کرد.  اما این نسخه با ضعف هایی همراه بود. یکی از تفاوتهای اصلی اش با نسخه پیشین این بود که بدلیل سرعت بالایش روی لپ تاپ ضعیف میشد.

 

حذف نسخه جداگانه ویندوز 10؟

 

شرکت مایکروسافت قصد دارد بطور رایگان حالت اس را به ورژن برای نسخه های خانگی تبدیل کند که در این صورت به ویندوز 10 نیاز نیست و به جای آن عمل می کند. اینکار 49 دلار هزینه دارد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طبق گفته وب سایت Thurrott درصد زیادی از کاربران تقریبا 60 درصد آن ها که ویندوز اس را گرفتند، از این این ویندوز راضی هستند اما مابقی آن کمتر از یک روز نسخه ویندوز خود را تغییر دادند.

طبق اطلاعات بدست آمده اخیر ویندوز 10 با استفاده 42.78 درصد کاربران از این نسخه  توانسته از ویندوز 7  با 41.86 درصد جلوتر بزند.

 

حذف نسخه جداگانه ویندوز 10؟

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *