دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش تغییر رمز اینستاگرام + عکس

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

گاهی وقت ها لازم می شود رمز اینستاکرام خود را تغییر داده. افراد بهتر است در مورد چگونگی تغییر رمز اینستاگرام بدانند، تغییر اینستاگرام روش هایی دارد که ما روش ساده ای را انتخاب کرده ایم و به شما آموزش می دهیم.

دانستن چگونگی تغییر رمز اینستاگرام برای کسانی که سر و کار زیادی به این شبکه اجتماعی محبوب دارند، مهم است. در اینجا به آموزش ساده و سریع و مختصر تغییر رمز در اینستاگرام  بصورت تصویری پرداخته ایم. تا پایان این مطلب

تغییر رمز اینستاگرام

این روزها توجه بسیاری به صفحات پر زرق و برق و پر عکس و ویدیو اینستا جلب شده است. این شبکه اجتماعی هستند توییتر، فیسبوک و تلگرام هواداران خودش را دارد. محتوای عکس و پیج های اینستاگرام گاه پر معنی و با ارزش و گاه کم ارزش و زیان بار هستند. روزانه میلیون ها کاربر از آن استفاده می کنند چه در جهت مثبت و چه غیر قانونی. به هر حال نمی توان محبوبیت و جذابیت این شبکه اجتماعی را انکار کرد.

اینستاگرام یکی از محبوبترین و سرگرم کننده ترین شبکه های اجتماعی برای افراد مخصوصا جوانان است. روزانه ۵ میلیون عکس در این شبکه پرطرفدار و پر ترافیک گذاشته می شود و راهی برای کسب درآمد افراد و نیز ارتباطات می باشد. اما این شبکه دردسرهایی هم دارد که گاهی صاحبان این شبکه مجبور به تغییر رمز می شوند. این تغییرات همچون تغییر رمز جیمیل و تغییر رمز تلگرام و فیس بوک باید توسط خود فرد، انجام گیرد و رمز در اختیار دیگران قرار نگیرد.

برای تغییر رمز لازم مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید ( باید لاگین باشید)

روی پروفایل قسمت سه نقطه  زرف رسا بالا کلیک کرده  و گزینه option می آید

  •  آرون گروپس

در option  قسمت account , روی گزینه change password را انتخاب کرده

صفحه ای باز می شود که سه عنوان دارد

current password

new password

new password, again

کادر های بالا را پر کرده و بعد تیک آبی را می زنید.

تغییر رمز اینستاگرام

تغییر رمز اینستاگرام را با ساده ترین روش ارائه دادیم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز مفید بوده باشد، حال از شما دوستان دعوت می نماییم برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش دیجیتال مجله آرگا مراجعه نموده و از دیگر مطالب مفید و کاربردی مجله ما نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *