دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین ژله برای تولد با ۴۰ ایده جذاب و دوست داشتنی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

ژله یکی از موارد مناسب برای پذیرایی در جشن های مختلف به خصوص جشن تولد می باشد. برای تزیین ژله روش های مختلفی وجود دارد که تزیینات شما را خاص و جالب خواهد کرد. در این مطلب با نمونه های تزیین ژله برای تولد آشنا می شوید.

از روش های جدید و به روزی که برای دیزایین ژله از آن استفاده می شود  ژله تزریقی و ژله رولی می باشد که ایده زیبا و جذابی برای شما خواهد بود. برای دیزایین ژله می توان از روش های ساده و راحت تری نیز استفاده کرد. استفاده از قالب های مخصوص و یا درست کردن ژله های چند لایه و چند رنگ از روش های ساده و در عین حال جالب برای تزیین ژله برای تولد می باشند.

تزیین ژله برای تولد با روش رولی

مدل تزیین ژله برای تولد:

دیزایین ژله با استفاده از میوه ها نیز می تواند یک تزئین خاص و راحت باشد. ترکیب ژله و میوه علاوه بر زیبایی کار طعم خوب و لذیذی به ژله ی شما خواهد داد. برای استفاده از میوه ها در ژله، از میوه های که خاصیت اسیدی دارند مثل کیوی و پرتقال کمتر استفاده کنید این میوه ها مانع بستن ژله خواهند شد.

طرز تزیین ژله برای تولد

تزیین ژله میوه ای

ژله دولایه برای تولد

تزیین ژله با استفاده از میوه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

یکی از تزیینات ژله برای جشن تولد استفاده ژله های تزئینی سرو شده در جام های مخصوص است که می تواند با ایده های مختلفی دیزایین شود.

ژله سرو شده برای تولد

 ژله سرو شده

تزیین ساده و راحت ژله

ژله جامی جند رنگتزیین ژله چند لایهتزیین ژله جامی با خامه

تزیین ژله در جام

تزیین زله جامی با استفاده از میوه

تزیین ژله سرو شده

تزیین خاص و زیبای ژله سرو شده

تزیین کج ژله جامی

تزیین ژله چند لایه در جام

تزیین ژله برای تولد

تزیین ژله قالبی زیبا و جالب

تزیین زیبای ژله تولد  تزیینات ژله مخصوص تولد تزیین ژله قالبی برای تولد

تزیین ژله بستنی قالبی ژله بستی برای جشن تولد

تزیینات ژله بستنی رولی برای تولد ژله رولی مخصوص و زیبا  تزیینات رولتی و قالبی ژلهتزیین ژله قلبی قالبی     تزیین ژله قالب زده به شکل قلب تزیین ژله به شکل فوق العاده

تزیینات زیبا و مجلسی ژله برای تولد روش تزیین ژل تزریقی

تزیین ژله تزریقی طرح گل

تزیین ژله مدل شیشه ای

تزیین ژله شیشه ای

ژله قالبی شیشه ای

تزیین ژله مدل خرده شیشه

تزیین ژله رنگارنگ برای تولد

دیزایین ژله دسری خوشمزه برای تولد

ژله تزریقی به شکل گل

ژله تزریقی تزیین مجلسی ژله

تزیین خاص ژله با طرح خاصتزیین ژله به شکل هندوانه

  تزیین ژله مدل هندوانه تزیین ژله کیکی

تزیینات ژله کیکی برای جشن تولد تزین دسر ژله ای خوشمزه

جدیدترین تزئینات ژله برای تولد

ژله یکی از خوراکی های شیک و مورد علاقه افراد مختلف به خصوص بچه ها می باشد که استفاده از آن به عنوان دسر در مهمانی ها و مجالس مختلف از جمله جشن تولد طرفداران زیادی دارد، حال ایده های جذاب و متنوع زیادی برای تزئینات ژله تولد وجود دارد که این کار می تواند به شکل سلیقه ای و با انواع طرح های شیک رنگارنگ، عروسکی، قلبی، فانتزی و … انجام گیرد، در ادامه تصاویر متنوع تری از تزئینات ژله مجلسی و شیک برای جشن تولد به اشتراک گذاشته ایم که هر یک از این ایده ها می توانند بهترین انتخاب برای تزئین ژله تولد شما باشند.

تزئینات جدید ژله برای تولد

در مهمانی ها و مجالس مختلف بعد از غذای اصلی، سرو یک دسر خوشمزه و شیک همچون ژله می تواند پای ثابت سفره آرایی بوده و از جذابیت زیادی برخوردار باشد که می تواند با سلیقه کدبانوی ایرانی به بهترین شکل تزئین و دیزاین گردد، حال ممکن است عده ای از افراد ذوق و سلیقه ای برای انجام این تزئینات نداشته باشند، همانطور که گفتیم ایده های جذاب و متنوع زیادی برای تزئین ژله تولد مثلا تزئین ژله با پاستیل، اسمارتیز و … وجود دارد که بسیار مناسب برای تزئینات ژله مجلسی به خصوص برای جشن تولد بچه ها می باشند، در اینجا می توانید از تصاویر تزئینات شکیل و جدید ژله تولد دیدن کنید و الگو بگیرید.

تصاویر تزئینات ژله برای تولد تزئینات شیک ژله برای تولد ایده تزئین ژله برای تولد مدل تزئین ژله برای تولد زیباترین تزیین ژله برای تولد تزئین جذاب ژله برای تولد تزئین فانتزی ژله برای تولد مدل تزیین ژله برای تولد تزئین عروسکی ژله برای تولد تزئین زیبای ژله برای تولد تزئین شیک ژله برای تولد تزئین ژله برای تولد ایده تزیین ژله برای تولد انواع تزئینات ژله برای تولد

در این مطلب با ایده های مختلفی برای دیزایین ژله جشن تولد آشنا شدید. امیدواریم با استفاده از این نمونه ها و ایده های جدید بتوانید تزییناتی زیبا و دلپذیر برای ژله داشته باشید.

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید بسیار سپاسگذریم…

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *