دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

راهکارهای موثر برای چاق شدن صورت در یک هفته

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب ۵ روش ساده و طبیعی برای چاق شدن صورت در یک هفته را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با انجام روش ها بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خود را چاق کنید.

یکی از بزرگترین مشکلات برای افراد لاغری صورت در طول رژیم های غذایی و تمرینات سخت ورزشی است و اغلب افراد تمایل دارند در سریع ترین زمان و با روش های ساده صورت شان را چاق کنند. چاقی صورت در یک هفته با روش های طبیعی امکان پذیر است و شما می توانید از این روش های آسان برای داشتن صورتی جذاب و زیبا استفاده کنید.

چاقی صورت باعث جذاب تر به نظر رسیدن چهره شما می شود و روش های طبیعی زیادی برای چاقی صورت وجود دارد و شما می توانید با کمک این روش ها در کوتاه ترین زمان ممکن صورتی چاق و زیبا داشته باشید.

روش هایی برای چاق کردن صورت

چاق شدن صورت در یک هفته

امروزه اغلب افراد برای چاق کردن و لاغر کردن صورت خود از روش های پرهزینه ای نظیر تزریق ژل و بوتاکس استفاده می کنند که این روش ها علاوه بر هزینه های زیاد ممکن است باعث آسیب رساندن به زیبایی شما شود. در ادامه انواع روش های طبیعی برای چاقی صورت در عرض یک هفته را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

روش های ساده برای چاق کردن صورن

روش هایی برای چاق شدن صورت در ۷ روز

۱. برای چاق کردن صورت در ۷ روز بهتر است تولید هورمون کورتیزول را در بدن خود افزایش دهید تا سوخت و ساز بدن تان کمتر شود. پیاده روی با سرعت زیاد و وزنه برداری و انجام دادن حرکت های کششی باعث ترشح این هورمدن در بدن می شود. هورمون کورتیزول زمانی که بدن شما خسته است شروع به ترشح می کند و روند سوخت و ساز را به طور موقت در بدن شما کاهش می دهد.
۲. یکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت در یک هفته ماساژ دادن صورت است توجه داشته باشید که با کمک ماساژ استخوان بندی صورت شما درشت می شود. می توانید مقداری هوا را داخل دهان خود کنید و به مدت ۳ ثانیه گونه و لپ هایتان را پر از باد نگه دارید. توجه داشته باشید که بهتر است از این روش چند بار در روز استفاده کنید تا عضلات گونه و فک شما سریع تر چاق شود.

چاق کردن صورت با ماساژ
۳. اگر روزانه میزان کالری لازم را با خوردن غذا دریافت نمی کنید بهتر است خوردن مکمل های غذایی را فراموش نکنید این مکمل ها ضرری به بدن شما وارد نمی کنند و میزان کالری لازم را وارد بدن شما می کنند و باعث چاق شدن صورتتان می شوند.
۴. یکی از بهترین مواد طبیعی برای حفظ حالت کشسانی پوست و از بین چین و چروک صورت گلیسیرین است. گلاب نیز در پاکسازی صورت نقش موثری را ایفا می کند بنابراین شما می توانید این دو ماده ترکیبی پرخاصیت را با یکدیگر مخلوط کنید توجه داشته باشید که ترکیب این دو ماده طبیعی باعث افزایش چربی در زیر پوست صورت و در نتیجه چاق شدن گونه و صورت شما می شود و علاوه بر این ترکیب گلاب و گلیسیرین باعث می شود پوست صورت کشیده تر و گونه ها پرتر به نظر برسند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

چاق شدن صورت در یک هفته
۵. اگر تمایل دارید صورت و گونه هایتان را با روش طبیعی چاق کنید بهتر است از ترکیب کره و شکر استفاده کنید. درون ظرفی مناسب به میزان یکسانی از کره و شکر را با یکدیگر مخلوط کنید تا به شکل خمیری در آیند سپس خمیر بدست آماده را روی پوست صورت و گونه هایتان قرار دهید و با کمک این خمیر گونه ها و قسمت های مختلف صورت خود را ماساژ دهید و اجازه دهید خمیر به مدت ۱۰ تا ۱۵ روی پوست صورت شما باقی بماند و بعد از مدت زمان ذکر شده صورتتان را با آب بشویید این کار را در طول هفته به مدت چند بار متوالی انجام دهید تا به نتیجه مطلوب خود برسید.

چاق کردن صورت با کره و شکر

چاق کردن صورت در 7 روز با ساده ترین روش ها

در این مطلب با ۵ روش طبیعی برای چاق شدن صورت در یک هفته آشنا شدید که امیدواریم با این روش های ساده بتوانید صورتتان را در کوتاه ترین زمان ممکن چاق کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع روش های چاقی صورت کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *