دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی مدل 2018 کیا ریو GT

  • زهره امامی
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

قرار است شرکت کیا موتورز هاچ‌ بک کامپکت ریو GT مدل ۲۰۱۸ را به بازار اتومبیل اروپا عرضه کند. گفته می شود این خودرو بسیار قیمت مناسبی خواهد داشت.

این هاچ بک ویژگی هایی چون ویژگی‌های راحتی و ایمنی، ظرافت، قابلیت اطمینان و ظاهر اسپرت را به همراه خواهد داشت.

طراحی فضای بیرونی

این خودرو دارای جلو پنجره مشبک ذوزنقه‌ ای «تایگر نوز» یا «دماغ ببری» که با پرداخت براق سیاه و کرومی همراه می باشد. چراغ‌ های مه‌ شکن آن به شکل LED مکعبی است که زیبایی این خودروی کوچک را دو چندان کرده است. اسپویلر سیاه، چراغ LED روشنایی روز، طرح پنجره کرومی و خروجی دوگانه اگزوز نیز بخش دیگری از ویژگی‌ های زیبایی شناسی و ارتقاء آیرودینامیک هاچ‌ بک کیا ریو GT خواهد بود.

خودروی شرکت کیا

طراحی فضای داخلی

صندلی‌ ها چرم مصنوعی سیاه دارند. فرمان نیز به صورت چرمی «D-cut» مناسب رانندگی اسپرت می باشد. گیره‌ های در و اهرم تعویض دنده نیز دارای تریم متالیک و داشبورد با پرداخت فیبر کربنی به چشم می خورد.

خودروی شرکت کیا

سیستم محرکه

این خودرو دارای پیشرانه ۱ لیتری توربوشارژ خطی سه سیلندر است که برابر با ۱۱۸ اسب بخار توان دارد. قدرت خروجی از جعبه‌ دنده‌ی دستی ۶ سرعته به چرخ‌ ها منتقل می گردد.

  •  آرون گروپس

خودروی شرکت کیا

قیمت خودرو

احتمالات خبر از آن می دهد که ممکن است قیمت این خودرو در محدوده ۲۰ هزار دلار باشد.

خودروی شرکت کیا

خودروی هاچ‌ بک کیا ریو GT‌ مدل ۲۰۱۸ در بسیاری از ویژگی‌ های فنی قابل رقابت با خودروهای مدرن خودروسازان اروپایی و آمریکایی نمی باشد اما به لطف قیمت پایین گزینه خوبی برای کسانیست که قدرت خرید پایینی دارند.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *