دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ترفند های آرایش صورت با ۸ روش برای زیبا تر شدن

  • پرستو محمدی
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

دانستن روش های زیرکانه و ترفند های آرایش صورت برای داشتن آرایشی جذاب در عین سادگی لازم و ضروری ست. با این روش ها صورت خود را به زیبا ترین و طبیعی ترین روش ها آرایش کنید.

یادگیری ترفندهای آرایش یکی از اصول اصلی آرایش صورت است. برای اینکه بعد از آرایش چهره ی طبیعی تری داشته یاشید باید از ترفندهایی خاص و روش هایی برای میکاپ استفاده کنید در این پست ترفند های زیرکانه ی آرایش در اختیار شما قرار گرفته تا بهترین چهره و ظاهر را برای خود طراحی کنید.

روش های زیرکانه و ترفند های آرایش صورت:

وسیع ترین بخش آرایش مربوط به پوست میشود برای داشتن آرایشی طبیعی نیاز دارید که پوست کرم پودر را جذب کند و بعد از گذشت مدت طولانی کرم نریزد و آرایش ثابت باقی بماند برای جذب بهتر کرم ها بهتر است پوست خود را پاکسازی کنید. چشم ها نیز سهم وسیعی در زیبایی دارند و یادگیری ترفندهای آرایش چشم جزء واجب ترین کارها برای خانم هاست.

۱- پاک سازی به کمک ماسک های طبیعی:

برای پاکسازی صورت بهتر است قبل از استفاده از ماسک صورتتان را با آب بخور داده و بعد با آب سرد بشویید وبعد ماسک را بر روی پوست بگذارید بهتر است بجای ماسک های آماده و شیمیایی از مواد طبیعی مانند عسل و شیر و انواع میوه ها استفاده کنید.

۲-استفاده از پد و اسفنج ها بجای فرچه :

استفاده از فرچه برای سایه زدن لپ ها و رژگونه باعث ایجاد خط و خطوط روی کرم پودر میشود که این خط ها سبب مصنوعی بنظر رسیدن آرایش میشوند اگر از پد ها و اسفنج های تخم مرغی برای زدن رژگونه استفاده کنید دیگر خطی باقی نمی ماند و آرایش یک دست و تمییز بنظر می آید.

۳- درشت کردن مژه با استفاده از پودر:

برای درشت تر کردن مژه ها قبل از ریمل زدن آنها مقدار پودر بچه روی مژه ها بزنید و بعد از ریمل تاثیر چشمگیر آن را در ضخیم شدن مژه هایتان مشاهده کنید.

ترفند آرایش زیرکانه

۴-ثابت کردن فر مژه ها با گرم کردن فردهنده مژه:

برای اینکه مژه ها زودتر حالت بگیرند و حالتشان را برای مدت طولانی حفظ کنند قبل از استفاده از فرمژه آن را با سشوار گرم کنید با ابن کار فرزدن مژه ها راحت تر و ماندگارتر میشود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۵- استفاده از کارت یا طلق برای جدا کردن مژه های چسبیده:

یکی از بزرگترین مشکلات آرایش چشم چسیبیدن مژه هاست که متاسفانه بیشتر خانم ها در هنگام آرایش به آن توجهی ندارند. استفاده از ابزار تیز برای اینکار خطرناک است ما استفاده از یک کارت ویزیت تا تکه ای طلق را به شما پیشنهاد می کنیم.

ترفند های آرایش چشم

۶-خط کشیدن زیر پلک :

خانم ها همواره به دنبال بلند کردن و پرپشت کردن مژه های خود هستند و استفاده از مداد چشم را فقط برای روی پلک میدانند و از ای نکته غافل اند که میتوانند زیر پلک خود را خط بکشند تا مژه ها بسیار پر تر دیده شوند. این یکی از زیرکانه ترین ترفند های آرایشی برای چشم است.

۷-روش های تثبیت سایه چشم:

برای اینکه آرایش چشم ثابت بماند قبل از سایه زدن پودر پنکک بروی پلک های خود بزنید پنکک چربی پوست را کاهش میدهد و از عرق پردن پلک جلوگیری میکند اگر کرم پودر بزنید ویا از سایه های کرمی استفاده کنید پلک ها زود چرب میش.ند و باعث خراب سدن آرایشچشم میشوند.

ترفند های زیرکانه پوست

۸-ترفندی برای پر رنگ شدن رنگ سایه:

استفاده از پنکک کاربرد دیگری نیز دارد معمولا سایه ها برروی پلک ها رنگ متفاوتی نسبت به داخل جعبه دارند برای اینکه رنگ خود سایه را روی پلک خود ببینید قبل از سایه حتما پشت پلک های خود را پودر پنکک بزنید پودر پنکک به عنوان زیر کار باعث میشود سایه به رنگ اصلی دیده شود.

امیدواریم از ترفند های آرایش صورت به درستی استفاده کنید و چهره ای متفاوت ولی طبیعی داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *