دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دسته گل عروس ۲۰۱۸ جدید و متفاوت برای نوعروسان با سلیقه

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

دسته گل عروس از نمادهای ویژه مراسم ازدواج محسوب می شود. زوج های جوان معمولا بعد از گذشت سال ها نوع مصنوعی یا حتی طبیعی آن را در گوشه ای از اتاق خود دارند. شما می توانید در این مطلب از انواع دسته گل عروس ۲۰۱۸ دیدن فرمایید.

مراسم عروسی در بسیاری از کشورها اهمیت زیادی دارد. در واقع هر آنچه که برای این مراسم در نظر گرفته می شود نیز حائز اهمیت است. در کشور ما نیز تزیینات متفاوتی برای اتاق عروس، تزیینات مجلل و شیک برای سفره عقد، تزیین ماشین عروس، تزیین دسته گل عروس و… انجام می شود. در مطلب پیش رو می خواهیم نمونه های متفاوتی از دسته گل عروس۲۰۱۸ را به شما معرفی کنیم.

تزیینات دسته گل عروس ۲۰۱۸

دسته گل شب عروسی از آن تشریفات عالی مراسم عروسی محسوب می شود. برای انتخاب این دسته گل ها هر کدام از زوجین نظر خاصی دارند. این دسته گل در بسیاری از عکس ها نمود خاصی پیدا می کند. بعضی از زوجین طرح های ساده ای را برای دسته گل انتخاب می کنند. مثلا برای ساخت دسته گل یک نوع گل را ترجیح می دهند.

استفاده از گل های معلق در بین گل های دیگر نیز سلیقه ی بعضی از زوج های جوان است. به هر حال این مسئله اختیاری است و بستگی به سلیقه شما دارد. گل های ترکیبی زیبایی نیز در بین این دسته گل ها وجود دارند. معمولا این نوع ترکیب مورد پسند بیشتر زوج های جوان است و اکثرا چنین تزیینی را برای دسته گل می پسندند.

دسته گل سفید عروسدسته گل عروس تک رنگ

دسته گل سادهدسته گل عروس با تزیین فوق العاده

دسته گل عروس با تنوع رنگتزیین جالب دسته گل عروس

تزیین دسته گل عروسدسته گل زیبای عروس

  •  آرون گروپس

دسته گل عروستزیین دسته گل عروس با گل های ظریف

تزیین ایده آل دسته گل عروستزیین متفاوت دسته گل عروس

دسته گل عروس با گل های سفیدتزیین دسته گل عروس با گل های سفید

دسته گل زیبادسته گل عروس۲۰۱۸

دسته گل عروس با گل قرمز تزیین دسته گل با گل قرمز

تزیین متفاوت دسته گل عروستزیین شیک دسته گل مخصوص عروس

تزیین شیک دسته گل عروس تزیین متفاوت دسته گل عروس

دسته گل عروس با تزیین عالیدسته گل طبیعی عروس

تزیین متفاوت دسته گل عروسدسته گل عروس با گل های زیبا

تزیین زیبای دسته گل عروسدسته گل عروس با تم سفید

تزیین ایده آل دسته گل عروس دسته گل عروس با طیف رنگی بنفش

تزیین گدسته گل عروس با گل های صورتی  دسته گل عروس رز قرمز و صورتی رنگ

دسته گل زیبادسته گل عروس با تزیین زیبا

دسته گل طبیعی عروسدسته گل عروس زیبا

دسته گل طبیعی

رعایت نظم در دسته گل های طبیعی اهمیت بسیاری دارد. باید به اندازه و رنگ گل هایی که در کنار هم قرار می گیرند، توجه کرد. دسته گل های مصنوعی نیز که مواردی از پیش تعیین شده هستند و به طور منظم در کنار هم قرار گرفته اند و در آن طبیعتا هارمونی رنگ رعایت شده است. نگران نباشید دسته گل عروس ۲۰۱۸ به قدری متنوع است که مطمئنا سبک تزیین دلخواه خود را پیدا خواهید کرد. اگر مراسم عروسی شما در فصل بهار باشد، می توانید آن طور که دوست دارید مدل دسته گل عروس را تزیین و آماده کنید. چون فصل بهار فصلی است که تنوع گل فراوان است و تقربا بیشتر گل ها در این فصل رشد و نمو می یابند. بنابراین دست شما برای یک انتخاب عالی و شایسته بازتر از همیشه خواهد بود.

تزیین جالب دسته گل عروس

دسته گل طبیعی و زیبای عروس

تزیین متفاوت دسته گل

می توانید از رنگ های تند مانند قرمز در دسته گل استفاده کنید. این نوع رنگ بر روی لباس سفید عروسی بسیار تماشایی است. برای تهیه و تزیین یک دسته گل عالی می توانید از انواع گل آنتریوم، لیلی کالا، لیلیوم، ارکیده و … سایر گل های تزیینی بهره ببرید.

در این مطلب با انوع دسته گل عروس ۲۰۱۸ آشنا شدید. امیدواریم این تنوع شما را در انتخاب دسته گل مورد نظرتان یاری رسانده باشد و از این انتخاب لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *