دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل کیف سنتی زنانه و دخترانه با طرح های جذاب و زیبا

  • نرگس بستگان
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب برای شما دوستان عزیز گالری از انواع مدل کیف سنتی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای آن ها لذت ببرید و از میان این طرح های زیبا و چشم نواز مدل کیفی برای خود انتخاب کرده باشید.

کیفهای سنتی امروزه بین دختران جوان بسیار مورد توجه قرار گرفته است، این کیفها با انواع طرح های سنتی زیبا می تواند زیبایی خاصی را به تیپ شما بدهد، انواع ست کفش این کیفها نیز موجود است که در این مطلب نمونه هایی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

مدل کیف سنتی شیک و زیبا

کیفهایی با طرح های سنتی، انتخاب مناسبی برای بانوان شیک پوش و به روز هستند، این مدل کیفها به راحتی با انواع تیپ ها ست می شوند و با استفاده از آنها می توان فردی شیک پوش و به روز بود. این مدل کیف ها می توانند انتخاب مناسبی به عنوان کیف مجلسی ۲۰۱۸ باشند که اغلب بانوان اهل مد از آنها استفاده می نمایند.

هنرمندان ایرانی در حرکتی هوشمندانه با الگوبرداری از گلیم ها و جاجیم های قدیمی به تولید کیف هایی با این طرح های محلی و قدیمی پرداخته اند که طرح هایی چشم‌نواز دارند و در کنار استفاده از رنگ‌های گیاهی به سادگی قابل شستشو هستند. طرح های محلی انتخاب مناسبی برای انواع مدل کیف دست دوز دخترانه و زنانه هستند که در ادامه بیشتر با مدل های متنوع آن آشنا خواهید شد.

عکس کیف جدید

مدل کیف سنتی

  •  آرون گروپس

کیف چرم دخترانه

عکس کیف  گلیمی زیبا و شیک

مدل کیف سنتیمدل کیف با طرح جاجیم

کیف نمدی دوشی

کیف دوشی شیک

مدل کیف دستی ساده

مدل کیف دوشی با طرح هشت پر

مدل کوله طرح سنتی

کوله پشتی با طرح جاجیم

مدل کیف دستی زنانه

کیف زنانه کوچک با طرحی خاص

مدل کیف بافتنی دخترانه

کیف زیبا و جدید با طرحی زیبا

کیف زنانه فانتزی

مدل کیفو کفش ست سنتی

در گالری تصاویر بالا انواع کیف سنتی دخترانه و زنانه را مشاهده نمودید، در این بخش به معرفی مدل های کیفو کفش سنتی ست می پردازیم که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و می توان آنها را با انواع مدل مانتو سنتی بلند و کوتاه ست نمود و تیپ زیبا و خاصی داشت.

مدل کیف و کفش ست سنتی

مدل کیف و کفش ست

کیف و کفش دخترانه زیبا

مدل کیف سنتی

مدل کفش ست و کیف

ست های سنتی شیک و دخترانه

کیفو کفش ست با طرح سنتی

کیف و کفش ست با طرح زیبا و شیک

کیف و کفش دخترانه

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده نمودید جنس و طرح پارچه کیفها حرف اول را در سنتی بودن مدل کیفها می زند، پس با داشتن انتخابی صحیح و ایده آل می توانید تیپ زیبا و خاصی برای خود داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *