دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

7 اتفاق هیجان‌ انگیز که قرار است سال 2018 در صنعت خودروسازی بیافتد

  • زهره امامی
  • ۹ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

امروزه تقریبا در همه خانه ها حداقل یک اتومبیل یافت می شود. چرا که با وجود کمبود وقت و کار زیاذ بسیاری از افراد نیاز ضروری به داشتن خودرو دارند. از طرفی هستن افرادی که برای تنوع و سرگرمی دنبال خرید خودرو هستند.

امروز می خواهیم در این مطلب 7 اتفاق یا فناوری جذاب در سال جدید میلادی را پیش‌ بینی کنیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

شاسی‌ بلند و کراس‌ اورهای بیشتر

با توجه به آمار کلی فروش منتشرشده شاسی‌ بلند و کراس‌ اورها، سدان‌ ها و وانت پیکاپ‌ ها با افزایش فروش روبرو شده‌ اند. از دلایل افزایش فروش این نوع خودروها می توان به مواردی چون رانندگی راحت در بزرگراه، فضای کافی برای وسایل تفریح و استفاده از گزینه ی پیشرانه‌ ی دیزل به جای بنزین که قیمت کمتری دارد اشاره کرد.

7 اتفاق جالب در آینده خودروسازی

7 اتفاق جالب در آینده خودروسازی

عصر جدید ابرخودروها

سوپراسپرت‌ ها و ابرخودروها که اسبا‌ب‌ بازی‌ ثروتمندان به حسای می آید در سال جدید همچنان به جنگ بر سر زمان کمتر در تست سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ادامه خواهند داد.

7 اتفاق جالب در آینده خودروسازی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پیشرفت بیشتر خودروهای برقی و تکنولوژی باتری

در کشورهای اروپایی و حتی آسیا حمایت از خودروهای کم‌مصرف زیاد شده است. خودروهای برقی با فناوری پک های باتری امروزه مورد توجه زیادی قرار گرفته اند.

7 اتفاق جالب در آینده خودروسازی

پیشرفت و گسترش فناوری خودران

اتومبیل های خودران بخش مهمی از آینده‌ ی صنعت خودروسازی را تشکیل خواهند داد. در همین راستا حتماً سال جدید پیشرفت‌ های مهمی در آن ایجاد خواهد شد.

7 اتفاق جالب در آینده خودروسازی

اتصالات بهتر و تعامل بیشتر با خودرو

در سال 2017 محصول رنو اتصال بین خودرو و محیط را به سطح جدیدی رساند به طوریکه خودرو بخش مهمی از خانه‌ ی هر فرد خواهد شد. تصور کنید که چراغ‌ ها، سیستم تهویه و سیستم صوتی یا تلویزیون منزل را قبل از رسیدن به خانه و در هنگام نشستن در خودرو کنترل کنید. این تصور دور از اجرا نیست فقط کمی تا اجرای ان مانده است.

7 اتفاق جالب در آینده خودروسازی

شیوه‌ های نوین نمایش، خرید و تست خودرو

در آینده ای نه چندان دور خریداران می‌ توانند خودرو را داخل ساختمان تست کنند. حتی می‌ توان کابین سفارشی به همراه انواع آپشن را شبیه‌ سازی و در محیط مجازی تجربه کرد. شرکت مزدا اکنون چنین خدماتی را ارائه می دهد.

7 اتفاق جالب در آینده خودروسازی

7 اتفاق جالب در آینده خودروسازی

ورود شرکت‌ های خودروسازی چینی به بازار آمریکا

جیلی درحال حاضر مالک ولوو شده است و سدان‌ های جدید را در کارخانه‌ های واقع در چین برای بازار آمریکا می‌ سازد.

7 اتفاق جالب در آینده خودروسازی

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *