دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مانتو مجلسی ساده و زیبا با طرح های شیک و باوقار

  • نرگس بستگان
  • ۷ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب برای شما خانم های شیک پوش و خوش تیپ انواع مدل مانتو مجلسی ساده را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید با الگو برداری از این مدل مانتو های شیک در عین سادگی بدرخشید.

مانتوهای ساده را اغلب برای اداره جات و مکان هایی که جوی رسمی و غیر صمیمی دارند استفاده می کنند. البته افرادی هستند که به جز این مکان ها، دوست دارند که در مکان ها و مهمانی های دیگر نیز مانتو ساده بپوشند و به نوعی وقار و متانت خود را حفظ کنند در این مطلب انواع مدل مانتوهای مجلسی ساده را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم.

مدل مانتو مجلسی ساده و شیک

مانتوهای مجلسی طرح های زیبا و متنوعی دارند و با انواع پارچه ها با طرح و رنگ های مختلف دوخته می شوند و خانم ها می توانند با توجه به ویژگی های ظاهری خود مانتوی مجلسی با رنگ و طرح زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

مدل مانتو مجلسی ساده

انتخاب طرح و رنگ مانتوها یکی از دغدغه های بزرگ برای خانم ها است به طور کلی خانم ها به مدل مانتوی خود حساس هستند و همیشه تمایل دارند زیباترین و جدیدترین مدل مانتوها را داشته باشند و تنوع در طرح ها و رنگ ها همیشه کار انتخاب را برای خانم ها سخت تر می کند بهتر است قبل از خرید انواع مدل مانتوی مجلسی را تماشا کنید و با یک انتخاب دقیق به سراغ خرید بروید.

شیکترین مدل مانتوهای دخترانه

  •  آرون گروپس

گالری تصاویر انواع مدل مانتوهای مجلسی ساده

مانتوهای مجلسی در انواع طرح های ساده موجود هستند و این مانتوها اغلب به صورت مدل هایی با برش و تن پوش شیک دوخته می شوند و در بازار عرضه پیدا می کنند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در مجالس با ظاهری ساده و شیک حضور پیدا کنید این مدل مانتوها می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل مانتوی مجلسی ساده

مانتو دخترانه کره ای

مدل مانتو کره ای

مانتو زنانه شیک

مدل مانتو مجلسی بلند و شیک

مدل مانتو ساده دخترانه

مانتو طرح دار مجلسی

مدل مانتو مجلسی ساده

مدل مانتو بلند مجلسی

مانتو مشکی کوتاه دخترانه

مانتو تابستانه ساده دخترانه

مدل مانتو مجلسی ساده

مدل مانتو زنانه ساده برای مهمانی ها

مانتوی سنتی شیک و ساده

مانتو مجلسی طرحدار دخترانه شیک

مدل مانتو مشکی مجلسی

مدل مانتو مجلسی ساده

مدل مانتو مشکی ساده

مانتو مجلسی شیک دخترانه و زنانه

مدل مانتوی مجلسی سفید و ساده

مانتوهای مجلسی مشکی ظاهری رسمی و زیبا دارند و شما می توانید این مدل مانتوها را در هر مجلس و مهمانی بپوشید. اگر نمی خواهید مدل مانتویتان مشکی مجلسی ساده ای داشته باشید می توانید مانتوها با یقه و آستین طرح دار را برای خرید انتخاب نمایید.

مدل مانتو مجلسی ساده

 

در این مطلب با انواع مدل مانتو مجلسی آشنا شدید که امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شده باشد و توانسته باشید مدل مانتو مورد نظر خود را از بین تصاویر این گالری یافته باشد. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدل مانتو مجلسی کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *