دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس ماشین بوگاتی در زوایای متفاوت و مدل های مختلف بوگاتی

  • مرضیه شاکری
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

مقاله ای که برای شما آماده کرده ایم، شامل اطلاعاتی درباره تاریخچه تولید و مخترع ماشین بوگاتی است که به همراه عکس ماشین بوگاتی به نمایش خواهیم گذاشت.

در این مقاله شما را با یکی از سریعترین و پرقدرت ترین ماشین ها آشنا خواهیم کرد که می تواند به شما در مورد ماشین بوگاتی اطلاعات جامعی بدهد. با مجموعه عکس ماشین بوگاتی همراه باشید تا این اطلاعات را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

عکس ماشین بوگاتی از نمای داخلی و بیرونی:

بوگاتی، نام یکی از پرقدرت ترین ماشین هاست که در یک شرکت فرانسوی و توسط اتوره بوگاتی ایتالیایی ساخته شد. اتوره بوگاتی یکی از موفق ترین ها در زمینه اتومبیلرانی بود که شهرت بسیار داشت و در خانواده ای هنرمند زندگی میکرد و علاقه زیادی به طراحی صنعتی داشت. او در میلان و در اواخر قرن نوزدهم متولد شد. اتوره، ابتدا موفق شد خودرویی با دو سیلندر طراحی و تولید کند که توانست توسط آن در یکی از مسابقات اتومبیلرانی برنده شود. این موفقیت او انگیزه ساخت اتومبیل چهار سیلندری را زنده کرد و او توانست، در مدت 2 سال بعد، خودروی چهار سیلندری خود را بسازد. این موفقیت او در ساخت ماشین چهار سیلندری باعث شد تا شهرتی بی سابقه پیدا کند. پس از آن ماشینی با موتور 855 سی سی را تولید کرد که این خودرو توسط شرکت پژو خریداری شد. در ادامه تصاویری از 2 مدل از آخرین مدل های ماشین بوگاتی را با هم ببینیم. با ما در مجموعه عکس ماشین بوگاتی همراه شوید.

عکس ماشین بوگاتی مدل EB 110 :

این مدل از ماشین بوگاتی، یکی از ماشین های اسپورت ورزشی بود. این مدل از بوگاتی دقیقا 110 سال پس از تولد اتوره بوگاتی ساخته شد. نماد شرکت بوگاتی EB است که از حروف اول اسم و فامیل مخترع آن گرفته شده است. در ادامه عکس هایی از این مدل را با هم ببینیم.

عکس اول بوگاتی EB 110عکس دوم بوگاتی EB 110عکس سوم بوگاتی EB 110عکس چهارم بوگاتی EB 110عکس پنجم بوگاتی EB 110عکس ششم بوگاتی EB 110عکس هفتم بوگاتی EB 110

نمای داخلی ماشین بوگاتی مدل EB 110 :

دومین عکس ماشین بوگاتی EB 110سومین عکس ماشین بوگاتی EB 110عکس ماشین بوگاتی EB 110

………………………………………………………….

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس ماشین بوگاتی مدل ویرون:

بوگاتی ویرون در سال 1999 برای اولین بار در نمایشگاهی در توکیو رو نمایی شد. اولین مدل از این نوع ماشین، دارای 18 سیلندر، که سه ردیف 6 تایی سیلندر را در کنار هم قرار داده بود تشکیل می شد. پس از گذشت چندین سال، در سال 2005، بوگاتی ویرون به تولید انبوه رسید، که قدرتی معادل 1001 اسب بخار دارد. این ماشین به عنوان یکی از قویترین و پرسرعت ترین ماشین های جهان شناخته شد که سرعتی برابر با 408 کیلومتر بر ساعت دارد.

  اولین عکس ماشین بوگاتی ویرون دومین عکس ماشین بوگاتی ویرون عکس سوم از ماشین بوگاتی ویرون عکس چهارم از ماشین بوگاتی ویرون عکس پنجم از ماشین بوگاتی ویرون عکس ششم از ماشین بوگاتی ویرون عکس هفتم از ماشین بوگاتی ویرون

نمای داخلی ماشین بوگاتی مدل ویرون:

عکس اول از داخل بوگاتی ویرونعکس دوم از داخل بوگاتی ویرونعکس سوم از داخل بوگاتی ویرون

………………………………………………………….

اتوره بوگاتی در سال 1947 میلادی درگذشت، این شرکت تا آن زمان، تعدادی بیشتر از 8000 خودرو تولید کرده بود. که با شروع شدن جنگ جهانی دوم با افت شدیدی رو به رو شد. این شرکت امروزه با مدیریت گروه فولکس واگن بار دیگر برای تولید محدود راه اندازی شد. امیدواریم که از اطلاعات و تماشای مجموعه عکس ماشین بوگاتی در این مقاله لذت برده باشید. شما را به آشنایی و مشاهده عکس های انواع ماشین ها در بخش عکس ماشین دعوت می کنیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *