دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ساخت جاکلیدی دیواری با چوب و وسایل ساده

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

آموزش مرحله به مرحله ساخت جاکلیدی دیواری را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از این آموزش جالب می توانید اقدام به ساختن جاکلیدی های زیبا و خاص با وسایل ساده و در دسترس نمایید.

ساختن جاکلیدی دیواری به منزله ساختن دکوری دیواری می باشد که کاربرد مناسبی نیز دارد. برای ساخت جاکلیدی دیواری می توانید از وسایل مختلفی استفاده کنید که ما در این مطلب سعی کردیم از تکه های چوب  استفاده کنیم. برای آشنایی با این آموزش جالب ما را در ادامه مطلب همراهی نمایید.

روش های ساخت جاکلیدی دیواری با چوب

در ادامه دو روش متفاوت برای ساختن جاکلیدی دیواری را مشاهده می نمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای منزل شما باشند. جاکلیدی هایی که با روش ساختن آنها آشنا خواهید شد با چوب تهیه می شوند اما شما می توانید از مواد اولیه مختلفی برای ساختن این جاکلیدی ها استفاده نمایید.

ساختن جاکلیدی دیواری ساده

در ابتدا کار شما به یک تکه چوب برای صفحه جاکلیدی نیاز دارید. این چوب را رنگ کنید. البته می توانید از ترکیب های رنگی یا طرح خاصی استفاده کنید. بست لوله را باز کنید و در قسمت بالای چوب به کمک یک دریل سطح آن و چوب را سوراخ کنید.

مواد لازم برای ساخت جاکلیدی چوبی دیواری

حالا به کمک یک پیچ، بست را به تخته متصل کنید. گلدان را رنگ آمیزی کنید. منتظر بمانید تا گلدان خشک شود، گلدان را در درون حلقه بست قرار دهید و آن گاه بست را محکم کنید.

مراحل تهیه جاکلیدی

مراحل تهیه جاکلیدی دیواری
در این مرحله می توانید از هر گل و گیاهی به عنوان دکور زیبا استفاده کنید و آن را به جاکلیدی متصل نمایید. انتخاب این گیاه برای گلدان به صورت سلیقه ای است. ابعاد این گیاه باید متناسب با گلدان شما باشد تا زیباتر جلوه کند. شما دوستان باسلیقه می توانید از انواع مجسمه و یا دکوری های متنوع برای جاکلیدی استفاده نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ساخت جاکلیدی دیواری

در مرحله بعدی ساختن جاکلیدی دیواری باید قلاب لباس و به طور کلی قلابی را که برای کلید در نظر گرفته اید، بر روی چوب بچسبانید. در این مرحله باید از سفت شدن قلاب به طور کامل مطمئن شوید. این قلاب را در قسمت پایین و مرکز چوب نصب کنید.

طرز ساخت جاکلیدی چوبی

این تناسب دکور جاکلیدی دیواری شما را زیباتر می کند. در این مرحله جاکلیدی شما آماده شده است و می توانید آن را به دیوار نصب کنید. و برای تزیین دیوار منزل از ان استفاده نمایید.

جاکلیدی دیواری با قاب عکس

ابتدا قاب عکس را برگردانید و آن را باز کنید. تمام محتویات آن را خالی کنید تا فقط یک چهار چوب باقی بماند. این چهار چوب را رنگ آمیزی کنید. در ادامه در قسمت بالای قاب چند سوراخ برای حلقه های آویز کلیدها، ایجاد کنید.

حالا آویزها را در این سوراخ های ایجاد شده قرار دهید. در مرحله بعدی این آویزها را با پیچاندن در محل مورد نظر سفت و ثابت کنید. جاکلیدی را در جای مناسبی در منزل نصب کنید. شما می توانید تعداد سوراخ های چوب را با توجه به تعداد کلیدها انتخاب کنید. معمولا این تعداد بین ۳ تا ۶ قرار می گیرد. به همین راحتی و با کمی خلاقیت در خانه می توانید از وسایل قدیمی و بی مصرف وسایل و دکوری های جدید بسازید.

ساخت جاکلیدی زیبا

جدیدترین مدلهای ساختن جاکلیدی دیواری

همانطور که می دانید ساختن وسایل کاربردی برای خونه یکی از سرگرمی های بسیار جالب و دوست داشتنی می باشد که با وسایل ساده و بی استفاده می توانید این کار را انجام دهید و از ساختن آن ها لذت ببرید،  یکی از وسایل بسیار مهم و ضروری برای منازل جا لیدی می باشد که با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید جاکلیدی های شیک و خاصی بسازید و از آن استفاده کنید.

جاکلیدی فانتزی زیبا و شیک

 

ساختن جاکلیدی دیواری مانند جاکلیدی نمدی یکی از هنر های زیبایی می باشد که با استفاده از چند وسایل ساده و دوریختنی می توانید آن را بسازید فقط کافی است^، کمی خلاقیت به خرج دهید و برای منزل تان جاکلیدی منحصر به فردی بسازید تا علاوه بر گم نکردن دسته کلیدتان زیبایی دیوار منزل را چندین برابر کنید، در ادامه مطلب نمونه هایی از ساخت کاردستی جا کلیدی را گرد آوری کرده و در ااختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید خیلی ساده و راحت جاکلیدی های خاصی بسازید، بنابراین اگر شما عزیزان نیز به دنبال ایده شیک و خاص جهت ساخت جاکلیدی هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

  جاکلیدی با وسایل دور ریختنی ساخت جاکلیدی دیواری چوبی ساخت جاکلیدی دیواری با طراحی مدرن و سنتی ایده ساخت جاکلیدی دیواری شیک و جالب جاکلیدی دیواری با طراحی مدرن ساختن جاکلیدی جالب ساختن جاکلیدی دیواری جاکلیدی دیواری شیک ایده های ساخت جاکلیدی خلاقیت در ساخت جاکلیدی جاکلیدی دیواری با طرح کلید ساختن جاکلیدی شیک جاکلیدی دیواری شیک ساختن جاکلیدی با ایده خاص جاکلیدی زیبا و خاص

از اینکه با آموزش ساختن جاکلیدی دیواری همراه با ما بودید، سپاس گذاریم و امیدواریم روش های ارائه شده برای شما عزیزان به راحتی قابل اجرا باشد و بتوانید این جاکلیدی های زیبا را در منزل تهیه بفرمایید. در پایان به شما پیشنهغاد می کنیم  برای مشاهده آموزش های بیشتر و متنوع تر در این زمینه می توانید بر روی کاردستی مجله آرگا کلیک نمایید و از دیگر مطالب ارائه شده در این زمینه دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *