دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن پسرانه اسپرت بسیار شیک و جذاب

  • نرگس بستگان
  • ۶ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا برای شما دوستان عزیز مجموعه ایی از جدیدترین عکس های انواع مدل پیراهن پسرانه اسپرت را جمع آوری کرده ایم که امیدواریم تماشای آنها برای شما علاقه مندان جذاب باشد.

تنوع در مدل پیراهن پسرانه زیاد است و وقتی شما برای خرید به بازار می روید بعضی اوقات در انتخاب مدل پیراهن خود دچار تردید می شوید که می توانید با توجه به رنگ و مدل لباس و ویژگی های ظاهری خود پیراهن مورد نظرتان را انتخاب نمایید. در این مطلب برای شما دوستان عزیز گالری از انواع مدل پیراهن پسرانه را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید مدل لباس دلخواه را از بین این مدل ها انتخاب نمایید.

مدل پیراهن پسرانه اسپرت جدید و زیبا

مدل لباس هر فرد نشان دهنده شخصیت او است بنابراین شما باید در هنگام انتخاب مدل لباس های خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. پیراهن های اسپرت اغلب برای پسران جوان و ورزشکار محبوبیت دارد و از این نوع پیراهن ها استفاده می کنند.

آقایان و پسران عزیز توجه داشته باشید که پیراهن انتخابی شما باید حتما به به فرم اندامتان بخورد تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. برای زیباتر جلوه کردن مدل پیراهن اسپرت این مدل پیراهن ها را با شلوار های لی و کتان بپوشید که همخوانی بیشتر با این مدل پیراهن ها دارند. استفاده از پیراهن آستین کوتاه مردانه نیز در بین آقایان محبوبیت زیادی دارد.

پیراهن های اسپرت پسرانه، مردانه از جمله جدیدترین و شیک ترین پیراهن های مردانه محسوب می گردند که دارای تنوع بالایی در طرح و مدل می باشند. پیراهن های اسپرت را می توان یکی از محبوب ترین مدل های پیراهن مردانه ۲۰۱۸ دانست که اغلب پسران جوان توجه خاصی به آن دارند. تصاویری زیر نمونه هایی از انواع مدل پیراهن و شلوار مردانه را نشان می دهند که می توانند انتخاب مناسبی برای آقایان شیک پوش و به روز باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل پیراهن پسرانه اسپرت

مدل پیراهن مردانه جدید اسپرت

پیراهن اسپرت لی

پیراهن پسرانه چهارخانه

مدل لباس پسرانه اسپرت

مدل پیراهن اسپرت برای پسران جوان

پیراهن اسپرت جدید و شیک

مدل پیراهن چهارخانه پسرانه

پیراهن مردانه اسپرت طرح دار

پیراهن لی پسرانه

مدل پیراهن پسرانه جدید

پیراهن پسرانه شیک

در هنگام خرید یا دوخت پیراهن های اسپرت به طرح و رنگ پارچه توجه کنید، مطمئنا مدل پارچه نقش زیادی در زیبایی مدل لباس خواهد داشت. پیراهن های اسپرت اغلب از پارچه های لی، چهارخانه و یا پارچه ساده تهیه می شوند که البته انتخاب هر یک کاملا سلیقه ایی است.

پیراهن طرحدار پسرانه

پیراهن اسپرت شیکمدل پیراهن پسرانه جدید

 

مدل پیراهن پسرانه اسپرت

پیراهن مردانه اسپرت جدید

پیراهن اسپرت چهارخانه

پیراهن لیمدل پیراهن اسپرت جدید

با انواع مدل پیراهن پسرانه اسپرت آشنا شدید، حال می توانید با کلیک بر روی پیراهن مردانه و مراجعه به این بخش از دیگر مدل های پیراهن مردانه و پسرانه جدید و شیک با طرح های متنوع دیدن نموده و بهترین ها را انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *