دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی پسرانه بچه گانه با استایل های فانتزی و جذاب

  • نرگس بستگان
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب برای شما همراهان عزیز گالری از انواع جدیدترین مدل موی پسرانه بچه گانه را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید بر اساس تیپ و استایل فرزند خود از این مدل موهای جدید برای کوتاهی مو فرزندتان انتخاب کنید.

علاقه به آرایش مو و مدل مو در هر انسانی موجود است زیرا مو و مدل آن یکی از شاخصه های زیبایی به حساب می آید، این امر در کودکان نیز رواج دارد از این رو در این مطلب جدیدترین مدل موی بچه گانه را به اشتراک گذاشته ایم تا بر اساس استایل فرزند خود از این مدل های انتخاب کنید.

مدل موی پسرانه بچه گانه جدید و زیبا

مدل مو در زیبایی و جذابیت کودکان نقش مهمی دارد و بیشتر والدین برخی اوقات در انتخاب مدل مو برای فرزند دلبندشان احساس تردید و دودلی پیدا می کنند و این امر در مورد کودکان پسر بیشتر است زیرا دختر بچه ها بهتر است تا موهایشان را بلند کنند و از کوتاهی آن خود داری کنند هرچه موهای بلند برای دختر بچه ها جذاب است انواع مدل کوتاهی های مو برای پسر بچه ها آن ها را جذاب تر نشان می دهد.

بهتر است در هنگام انتخاب مدل موی بچه گانه موهای کودکتان را طبق نظر خودش کوتاه کنید، اهمیت دادن به نظر فرزند خود باعث می شود او اعتماد به نفس پیدا کند و از مدل موهایش رضایت بیشتری داشته باشد ولی توجه داشته باشید که بر روی مدل مو پسربچه انتخابی باید نظارت داشته باشید زیرا نگهداری از موها برای داشتن موهایی زیبا و ایده آل امری ضروری و مهم است.

مدل مو پسرانه بچه گانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل موی پسرانه بچه گانه

مدل موی پسرانه

مدل موی پسرانه ۲۰۱۸

مدل موی بچه گانه

مدل موی مخصوص پسربچه ها

مدل لباس بچه گانه

مدل لباس اسپرت بچه گانه

مدل موی فر پسرانه

مدل مو پسرانه برای کودکان

مدل مو برای پسر بچه ها

مدل موی زیبا و شیک پسرانه

مدل موی پسرانه بچه گانه

مدل موی جدید پسرانه

مدل مو بلند بچه گانه برای کودکان پسر

مدل موی کوتاه بچه گانه

مدل موی فشن بچه گانه

مدل موی پسرانه بچه گانه

مدل موی بلند و زیبا پسرانه

مدل موی خاص و زیبا پسرانه

مدل موی جدید پسرانه

توجه داشته باشید که مدل موهای سیخ سیخی و فشن از مد افتاده است بنابراین سعی نکنید با ژل، تافت و چسب مو به جان موهای کودک خود بیافتید و آن را بر خلاف جو زمین بالا دهید هیچ مدل مویی بیشتر از موهای ساده کودک شما که به زیبایی کوتاه و مرتب شده باشد او را جذاب و زیبا نشان نمی دهد.

مدل موی پسرانه بچه گانه

موهای کودک خود را طوری انتخاب کنید که دور صورتش نباشد تا کودکتان احساس آرامش و راحتی کند. بهتر است از مدل موهای کوتاه برای کودک خود در فصول گرم سال استفاده کنید تا کودکتان کمتر احساس گرما کند.

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با جدیدترین مدل موی پسرانه بچه گانه آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما و کودکان دلبندتان واقع شده باشد. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدل موی بچه گانه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *