دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

خواص سیب زمینی برای مو و رشد سریع مو با آب سیب زمینی

  • مهلا بستگان
  • ۸ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

آیا تا به الان به جز ارزش غذایی سیب زمینی به خواص سیب زمینی برای مو و زیبایی توجه کرده اید؟ با استفاده از سیب زمینی می توان بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف نمود.

سیب زمینی سرشار از ویتامین، پتاسیم، مس و سولفور می باشد که برای زیبایی پوست و مو بسیار مفید و موثر است. ما در ادامه این مطلب از خواص سیب زمینی برای مو می گوییم. همراهمان باشید.

آشنایی با خواص سیب زمینی برای مو:

علاوه بر مصرف غذایی سیب زمینی می توان از آن برای سلامت پوست و مو هم بهره برد. استفاده از خواص سیب زمینی یک روش ارزان اما موثر برای تسریع رشد مو می باشد. آب سیب زمینی در رشد مو  بسیار تاثیر گذار است. برای جلوگیی از ریزش می توان از گوشت و آب سیب زمینی بهره مند شد. سیب زمینی پوست سر را سفید و تمیز می کند. ویتامین ب، ث، روی، آهن و نیاسین موجود در سیب زمینی فولیکول مو را برای رشد تقویت می کند. سیب زمینی مو را درخشان می گرداند.

هر آنچه لازم است از خواص سیب زمینی برای مو بدانید

روش اول:

  • سیب زمینی را بشویید و پوست بگیرید، بعد آن را به قطعات کوچک برش بزنید و در یک مخلوط کن بریزید تا یک دست شود. اگر پوره به دست آمده زیادی غلیظ بود آن را با کمی آب ترکیب کنید و به وسیله یک توری آب سیب زمینی را کاملا بگیرید و با آن موهای خود را بشویید و یا در ماسک سیب زمینی برای مو از آن استفاده کنید.

روش دوم:

  • چند عدد سیب زمینی را در آب بجوشانید و با آب سیب زمینی موهای خود را جهت رشد سریع بشویید و بعد سفیده یک عدد تخم مرغ را به تمام موهای خود بزنید و بعد از گذشت نیم ساعت موهای خود را با شامپو بشویید.

آشنایی با خواص سیب زمینی برای مو

روش سوم:

  • سیب زمینی را خرد کنید و در مخلوط کن بریزید تا پوره شود و بعد آب آن را به وسیله یک توری بگیرید و با یک قاشق عسل و زده یک عدد تخم مرغ مخلوط کنید و به عنوان یک ماسک مو طبیعی استفاده نمایید. این ماسک را نیم ساعت روی ریشه موهای خود بگذارید و بعد موهایتان را بشویید.

معرفی خواص سیب زمینی برای مو

روش چهارم:

  • آب سیب زمینی را بگیرید و با سفیده تخم مرغ مخلوط نمایید و دو ساعت برای جلوگیری از ریزش مو آن را روی سر خود بگذارید و بعد با شامپو بشویید.

روش پنجم:

  • برای داشتن موهای درخشان، آب سیب زمینی را با ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و بر روی موهایتان بگذارید.

روش های متفاوت استفاده از خواص سیب زمینی برای مو

  •  آرون گروپس

روش ششم:

  • پنج عدد سیب زمینی را در دو لیتر آب بجوشانید و بعد از پوست آن را بگیرید و دور بریزید. سپس بعد از شستشوی کامل موها با شامپو این محلول را به مدت بیست دقیقه روی سر خود قرار دهید و بعد آبکشی نمایید تا موهای سفیدتان را کم کند.اطلاعات مفید از خواص سیب زمینی برای مو

از خواص سیب زمینی برای مو به روش های ذکر شده در متن استفاده کنید و از نتیجه لذت ببرید. ممنون که همراهمان هستید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *