دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

انواع لباس مجلسی آبی رنگ برای خانم های شیک پوش

  • نرگس بستگان
  • ۱ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

انواع مختلف مدل لباس مجلسی آبی با طرح های متنوع و زیبا از جمله لباس مجلسی های محبوب و دوست داشتنی بین بانوان شیک پوش و به روز می باشد که انتخاب ایده آلی برای مناسبت های مختلف محسوب می گردند.

انتخاب طرح و رنگ لباس شب زنانه و دخترانه نقش مهمی در شیک پوشی فرد دارد، مطمئنا اغلب ما قبل از اقدام به خرید و یا دوخت لباس مجلسی، چند رنگ خاص را مدنظر داریم که تلاش می کنمی لباس مورد نظر یکی از آن رنگ ها را داشته باشد. رنگ آبی یکی از رنگ های محبوب بین دختران جوان و خانم های باسلیقه می باشد. اگر شما نیز قصد انتخاب مدل لباسی شیک با رنگ آبی را دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب از مجله آرگا را از دست ندهید.

عکس های انواع مدل لباس مجلسی آبی

لباسهای مجلسی دخترانه و زنانه شامل انواع مدل پیراهن مجلسی زنانه بلند، پیراهن های کوتاه دخترانه، کت و دامن، کت و شلوارهای زیبا و شیک، لباسهای شب و… می باشند که با توجه به مجلس و مهمانی می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد که در این میان انواع پیراهن های بلند و کوتاه طرفدار بیشتری دارند.

همانطور که می دانید رنگ آبی یکی از رنگ های اصلی می باشد، نماد رنگ آبی دایره است. رنگ آبی رنگ آسمان و دریا و رنگ آرامش است و همچنین رنگ نظافت و پاکیزگی نیز به حساب می آید پس با اطمینان می توان برای تهیه لباس شب زیبا و شیک این رنگ را انتخاب نمود.

در ادامه چند مدل پیراهن مجلسی با تم های مختلف رنگ آبی، را مشاهده می فرمایید که شامل محبوب ترین مدل های لباس مجلسی ۹۷ می باشند.

مدل پیراهن کوتاه آبی

لباس شب آبی زیبا

  •  آرون گروپس

مدل لباس شب ساتن آبی

مدل لباس مجلسی آبیپیراهن دخترانه شیک و زیبا با رنگ آبی

پیراهن مجلسی بلند مخمل

لباس شب شیک و زیبا با رنگ آبی

مدل پیراهن کوتاه مجلسی دخترانه

مدل لباس مجلسی آبیلباس شب شیک و زیبا با رنگ آبی

لباس نامزدی آبی آسمانی شیک

مدل لباس گیپورمدل پیراهن مجلسی گیپور آبی

مدل پیراهن های مجلسی شیک و زیبا با رنگ آبی

همانطور که گفتیم لباسهای مجلسی را می توان با تم های مختلف رنگ آبی تهیه نمود، شما با توجه به رنگ پوست بدن و همچنین سلیقه شخصی می توانید از انواع رنگ های آبی آسمانی، آبی فیروزه ایی، آبی نفتی، آبی سیر و تیره و همچنین رنگ سرمه ایی برای پیراهن مجلسی خود استفاده نمایید.

عکس های زیر انواع مدل لباس مجلسی کلاسیک و مدرن را با رنگ شیک نشان می دهد که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب باشند.

پیراهن مجلسی با رنگ آبی تیره

لباس مجلسی زنانه جدید

لباس شب دخترانه آبی

پیراهن  پف دار مجلسی با رنگ آبی

لباس مجلسی دخترانه ساده

لباس مجلسی زنانه شیک و زیبا

مدل لباس مجلسی جدید و شیک

لباس  مجلسی حریر دخترانه

لباس مجلسی گیپور کوتاه

مدل پیراهن مجلسی بلند آبی

ملاحظه نمودید که انواع مدل لباس مجلسی آبی از بهترین انتخاب ها برای مجالس مختلف محسوب می گردند. ضمن اینکه امیدواریم از تماشای این مدل های زیبا و جذاب لذت برده باشید، پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی لباس مجلسی زنانه از جدیدترین گالری عکس های انواع لباس مجلسی به روز و شیک دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *