دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ست لباس عروس و داماد مخصوص مراسم عقد برای زوج های عاشق و باکلاس

  • نرگس بستگان
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب برای شما دوستان عزیز که به دنبال مدل لباس های ست برای خودتان و همسرتان می گردید گالری از ست لباس عروس و داماد را قرار داده ایم که می توانید با الگو برداری از این مدل لباس ها لباسی شیک برای مجالس و یا مهمانی های خود آماده کنید.

اغــلـب افــراد در انــتــخـاب لـبـاسـی کـه مـنـاسـب آنـها بوده و همچـنـیـن چـگـونـگی سـت کـردن آن با همسر دچـار سردرگمی می باشنـد. در این مطلب برای شما دوستان عزیز ست لباس عروس و داماد را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید با الگو برداری از این مدل ها لباسی شیک و مناسب برای جشن عقد یا نامزدی خود آماده کنید.

ست لباس عروس و داماد جدید و شیک

ست کردن لباس زوج ها با یک دیگر امروزه مد شده است و اغلب تازه عروس و دامادهایی که باهم در یک مکان حضور دارند ست های لباس زیبایی به تن دارند که بعضی های شان آن قدر با دقت و ظرافت انتخاب شده اند که بیننده را متعجب می کنند.

ست لباس عروس و داماد

اینکه شما نیز دوست دارید تا لباس هایتان با همسرتان ست باشد هیچ کار سختی نیست مهم است که در هنگام خرید به رنگ لباس ایتان توجه داشته باشید و به مغازه های که ست لباس هایی زنانه و مردانه را داراست برای خرید بروید.

زمانی که مجلس پیش روی شما یک مجلس رسمی مانند جشن عقد و عروسی می باشد باید توجه داشته باشید که اغلب خانم ها لباس مجلسی می پوشند و آقایان از کت و شلوار استفاده می کنند که می توان این ها را نیز با یک دیگر ست کنید فقط کافی است خانم لباس خود را انتخاب کند تا آقا همراه با هر رنگ کت و شلواری که می خواهد که پیشنهاد می شود رنگ آن تیره باشد یک پیراهن مردانه، کراوات، دستمال گردن، پاپیون و یا دستمال جیبی کتش را هماهنگ با رنگ لباس همسرش انتخاب کند تا شاهد یک جفت لباس ست زیبای مجلسی باشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ست لباس عروس و دامادها برای مراسم عقد

مدل لباس ست زن و شوهر

لباس ماکسی زنانه

لباس ست زوجین

لباس ست زوجین

لباس ست مناسب نامزدی

لباس ست

مدل لباس مجلسی ست

مدل لباس ست نوعروس و تازه داماد

ست لباس عروس و داماد

ست لباس با دستمال جیب

ست لباس سفید برای عقد

مدل لباس عقد با ست زیبای زوجین

لباس مجلسی ست زن و شوهر

ست لباس مشکی

مدل لباس مجلسی مشکی و ساده

لباس ست پوشیده

ست لباس عروس و داماد

مدل لباس مجلسی حریر

تصاویر جدیدتری از ست لباسهای عروس و داماد

بسیاری از زوج های خوش ذوق و با سلیقه دوست دارند پوشش آنها در جشن نامزدی یا عروسی شان خاص باشد، ست کردن لباسهای عروسی نیز بین زوج ها رواج زیادی دارد، زیرا هماهنگ بودن لباسها علاوه بر اینکه می تواند به جذابیت و زیبایی استایل عروس و داماد بیفزاید، تاثیر زیادی در زیبایی عکسهای ثبت شده در جشن تان خواهد داشت.

اگرچه اغلب لباسهای رایج در عروسی به رنگ سفید می باشد، اما زوج هایی که تمایل به استفاده از لباسهای رنگی دارند، می توانند رنگ پیراهن عروس را با رنگ کراوات یا پاپیون هماهنگ نمایند، در ادامه تصاویر متنوع تری از لباسهای ست نوعروس و تازه داماد را قرار داده ایم که امیدواریم تماشای آنها توجهتان را جلب نمایند.

ست لباس عروس داماد شیک

همانطور که گفتیم بسیاری از زوج های جوان تمایل به پوشیدن لباسهای رنگی برای جشن عروسی و نامزدی خود دارند، البته تنوع این نوع لباسها بیشتر از لباس عروس سفید می باشد، حال در صورتی که علاقمند به هماهنگ بودن لباسهایتان با هم هستید، می توانید از انواع تصاویر ست لباس نوعروس و داماد که در اینجا گلچین کرده ایم دیدن کنید و از این مدلهای متنوع برای هماهنگ کردن پوشش عقد و عروسی خود استفاده نمایید.

مدلهای ست لباس عروس داماد ست لباس نوعروس داماد تصاویر ست لباس عروس داماد زیباترین ست لباس عروس داماد جدیدترین ست لباس عروس داماد ست لباس عروس و داماد شیک ست زیبای لباس عروس داماد ست شیک لباس عروس داماد ست لباس عروس و داماد جذاب ست جذاب لباس عروس داماد ست جدید لباس عروس داماد ست لباس عروس داماد جدید ست لباس عروس داماد جدیدترین ست لباس عروس و داماد

در این مطلب با انواع مدل ست لباس عقد و عروسی و چگونگی ست کردن لباس خود و همسرتان را به اشتراک گذاشتیم که امیدواریم مورد پسند شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد و از تماشای گالری عکس ها نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *