دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش جامع رفع ریپورت اینستاگرام به صورت تصویری

  • نرگس کوهستانیان
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

شاید برای تان سئوال باشد که چطور می توانیم اینستاگرام ریپورت شده را رفع کنیم. دور راه حل برای رفع ریپورت اینستاگرام وجود دارد.
فالوورها به انگلیسی کامنت بگذارند و روش دوم تغییر ایمیل اکانت است.

برای افرادی که شبکه اجتماعی اینستا برایشان مهم است و نمی خواهند اینستاگرام آن ها دچار مشکل نشود و اگر چنانچه ریپورت شدند بدانند که برای رفع این مشکل روش هایی وجود دارد که ما در اینجا به این راه حل ها برای رفع ریپورت اینستاگرام به صورت تصویری اشاره خواهیم کرد.

آموزش رفع ریپورت اینستاگرام

ابتدا لازم است بدانیم ریپورت چیست. زمانی که برای کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن و … در اینستاگرام با مشکل روبرو شوید، یا حتی ممکن از با قابلیت پست گذاشتن در اینستاگرام مواجه شوید. احتمالاً با مشکل ریپورت و بلاک شدن روبرو شده اید. این بلاک یا ریپورت شدن ممکن از سوی کاربران این شبکه اجتماعی و یا مدیران اینستاگرام انجام شده باشد .

رفع ریپورت اینستاگرام

برای رفع مشکل ریپورت اینستاگرام چندین پیشنهاد موثر وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

روش اول: فالوورها به انگلیسی کامنت بگذارند

برای فالوورها پیام متنی بفرستید و بخواهید به انگلیسی برای پست های عکس و فیلم در اینستاگرام شما، کامنت انگلیسی معنا دار بگذارند.

روش دوم : تغییر ایمیل اکانت

وارد پروفایل شوید و بعد قسمت Edit your profile را انتخاب کنید. ایمیل خود را  ویرایش کنید و آن را تغییر دهید. آدرس جدید به شماره شما ارسال می شود. بعد آدرس جدید در پروفایلتان ذخیره می شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

موزش رفع ریپورت در اینستا

روش سوم : درخواست رفع ریپورت

بدین منظور به بخش تنظیمات صفحه اینستا خود بروید. در آنجا  علامت چرخ دنده در گوشه سمت راست در بالای صفحه قرار دارد وارد شوید . در صفحه تنظیمات گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید. در این قسمت شما می توانید مشکلات اینستاگرام خود که نیاز به پشتیبانی تیم فنی دارد اعلام کنید، می توانید در بین گزینه مورد Something isn’t Working را انتخاب کنید. و فرم مربوط به رفع بلاک را در اینستاگرام را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید.

نکات مهم

  • اگر نشد که کسی برای تان کامنت بگذارد، یحتمل بدلیل کامنت های زیاد توسط اینستا بلاک شدید.
  • اگر تعداد کسانی که فالوور کرده بیشتر از ۷۵۰۰ نفر باشد ممکن است اینستا شما را بلاک کرده باشد. ممکن است یک روز شاید بیشتر طول بکشد تا از بلاک دربیایید.
  • وقتی به سرعت تعداد زیادی را لایک می کنید که ممکن است بازهم مورد بلاک اینستا قرار بگیرید.

حال می توانید با استفاده از راهکارهای ارائه شده به رفع ریپورت اینستاگرام بپردازید و مشکلات ناشی از ریپورت شدن را حل نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *