دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کراوات مردانه شیک و جذاب مجلسی

  • نرگس بستگان
  • ۱ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب برای شما آقایان خوش پوش که به دنبال تیپ های جذاب و مردانه می گردید انواع مدل کراوات مردانه را قرار داده ایم تا بر اساس تیپ و استایل خود کراواتی با گره های متفاوت را انتخاب نموده و شیک پوش تر از همیشه باشید.

پاپیون و کراوات از انواع وسایل تزیینی هستند که آقایان برای زیبایی و جذابیت بیشتر مدل یقه لباس و ظاهر خود از آن ها استفاده می کنند. در این مطلب انواع مدل کراوات برای آقایان را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم تماشای آنها برای شما عزیزان نیز جذاب باشد.

مدل کراوات مردانه جدید و بسیار زیبا

کراوات جزء ظریفی از پوشاک آقایان است که می تواند باعث شیک و رسمی تر به نظر رسیدن ظاهر شما شود بنابراین بهتر است در مهمانی ها و مجالس مختلف از کراوات استفاده کنید. طریقه بستن کراوات یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و شما می توانید از بین گره های مختلف گره ای زیبا را برای مدل بستن کراوات خود انتخاب کنید.

مدل کراوات مردانه

مدل و رنگ پاپیون و کراوات می تواند در جذابیت ظاهری شما تاثیرگذار باشد، بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ و مدل کراوات و پاپیون حساسیت لازم را به خرج دهید. توجه داشته باشید که علاوه بر رنگ و طرح روش بستن پاپیون و نحوه بستن کراوات می تواند در زیبایی ظاهری شما تاثیرگذار باشد.

کراوات ها را می توان با استفاده از گره های مختلف بست و شاهد زیبایی آن ها بود. اگر شما به دنبال یک تیپ خاص می گردید می توانید از میان گره های مختلف کراوات یکی را برگزینید، بستن کراوات سه گره یکی از محبوب ترین روش ها می باشد که تاثیر مثبتی در شیک پوشی فرد دارد.

  •  آرون گروپس

مدل کراوات مردانه

بستن کراوات ۴ گره، کراوات سه گره، کراوات ساده و پاپیون هر یک زیبایی خاص خود را دارند و می توانند نقش مجزایی در شیک پوشی بیشتر فرد داشته باشند. در ادامه مدل های متنوع و بسیار زیبای انواع کراوات را مشاهده می نمایید که مطمئنا زیبایی بی نظیری به مدل کت و شلوار اداری یا مجلسی می بخشند.

کراوات با گره الدریج

مدل کراوات جدید

مدل کراوات مردانهمدل کراوات جدید مردانه

مدل کراوات زیبا و شیک

مدل کراوات جدید

کراوات های طرح دار جدید

مدل کراوات راه راه برای آقایان

مدل کراوات مردانهست کراوات با کت و شلوار

مدل کراوات اسپرت

مدل کراوات مردانهمدل کراوات شیک

در این قسمت توضیحی مختصر درباره انواع مدل گره های کراوات را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

  • ساده: گره ساده به صورت نامتقارن، فشرده و جمع و جور است. این گره با کراوات‌های ضخیم یا برای افراد قد بلند به خوبی کاربرد دارد.
  • پرنس آلبرت: از دو چرخش تشکیل می‌شود که اولین چرخش باید در پایین گره کمی نمایان باشد. این گره باید محکم باشد تا ظاهری قلمی پیدا کند.
  • پرات: گره‌ای مرتب و تا حدی پهن به‌ حساب می‌آید. این گره بسیار محبوب به خوبی با لباس هماهنگ می‌شود و بیشتر با کراوات‌هایی که پهن‌تر و سبک هستند به کار می‌رود.
  • الدریج: گره الدریج یک گره خاص، غیر معمول، پیچیده و کمی بزرگتر از اندازه معمول است.
  • ترینتی: گره ترینتی یک شکل گرد شده ایجاد می‌کند که کمی نامتقارن است، و حالتی چشمگیر ایجاد می‌کند.
  • مورل: در گره مورل، لبه کوچک بر روی لبه بزرگ قرار می‌گیرد و ظاهری لایه لایه ایجاد می‌کند.
  • ون ویجک: این گره شبیه به گره پرنس آلبرت اما با یک چرخش اضافه است. این گره بلند و قلمی، اگر درست زده شود، حالتی حلزونی و جالب ایجاد می‌کند.
  • بالتوس: گره بالتوس وقتی به درستی زده شده باشد، شکلی پهن و مخروطی خواهد داشت. از آنجا که لبه پهن در چندین مرحله به دور لبه کوچک پیچیده می‌شود، گره ایجاد شده خیلی کوتاه خواهد بود.

مدل کراوات مردانه

حال که با انواع مدل کراوات مردانه جدید و شیک و گره های مختلف آن آشنا شدید، می توانید کراوات دلخواه را تهیه کرده و آن را با شیوه ایی مناسب و شیک ببندید و از این طریق شیک پوش تر از همیشه باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *