دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آیا استیون هاوکینگ هم بدل دارد !!!

  • زهره امامی
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶
  • ۰

پروفسور استیون هاوکینگ یکی از مشهورترین دانشمندان عصر مدرن است که طرفداران تئوری توطئه مدعی شده اند هاوکینگ واقعی چند دهه پیش از دنیا رفته است. گفته می شود در سال های اخیر سیاستمداران و دانشمندان نخبه یک بدل را جایگزین وی کرده اند.

طراحان بدل وی شش نشانه را از بدلی بودن هاوکینگ مطرح کرده اند که از این میان می توان به تغییرات ظاهری وی اشاره کرد.

1.تغییرات ظاهری

هاوکینگ علی رغم اینکه از بیماری مخرب «اسکلروز جانبی آمیوتروفیک» (ALS) رنج می برد نسبت به سال 1982 چندان تغییری نکرده است. سایز گوش های این دانشمند کوچکتر شده است. آن ها تاکید کرده اند که چرا باید یک نفر وقت خود را مرتبا برای رنگ کردن موها تلف کند اما نسبت به ظاهر دندان هایش تا این اندازه بی توجه باشد.

هاوکینگ دانشمند عصر مدرن

2.شرایط پزشکی

میانگین عمر افراد مبتلا به بیماری ALS حدود 4 سال برآورد شده است و حالا 55 سال از آن زمان گذشته و او کماکان به زندگی خود ادامه می دهد.

3.تصاویر عروسی

در تصاویر جشن عروسی اولش وی مردی با صورت کشیده، چانه مربعی و موی لخت تیره است اما تصویر جشن عروسی دومش گویای مردی با موهای کوتاه و پررنگ تر می باشد.

هاوکینگ دانشمند عصر مدرن

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

4.کامپیوتر تولید صدا

این افراد عقیده دارند که اطلاعات ارائه شده در واقع توسط هاوکینگ قلابی تولید نشده اند بلکه توسط فیزیکدانان ناسا وارد دستگاه شده و به صورت صوتی بیان می شوند.

5.غیر قابل اثبات بودن تئوری ها

او نظریه زیر را ارئه کرد:

دو نوع زمان وجود دارد، زمان واقعی که با استفاده از ساعت سنجیده می شود و ما آن را حس می کنیم و نوع دوم که زمان تخیلی است و مانند یک کره آغاز و پایان ندارد.

هاوکینگ دانشمند عصر مدرن

6.چه نیازی به بدل هاوکینگ وجود دارد؟

این افراد عقیده دارند که سیاستمداران برای القای عدم وجود خدا و اینکه انسان ها نقاطی بسیار کوچک و رها شده در بین میلیون ها سیاره و ستاره در فضا و زمان هستند از این بدل استفاده می کنند.

 هاوکینگ دانشمند عصر مدرن

هاوکینگ دانشمند عصر مدرن

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *