دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل تونیک ۲۰۱۸ مجلسی و اسپرت

  • نرگس بستگان
  • ۳ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا برای شما خانم های خوش سلیقه و پیرو مد انواع مدل تونیک ۲۰۱۸ را به اشتراک گذاشته ایم تا ضمن آشنایی با جدیدترین مدل تونیک ها الگو های شیکی برای انتخاب داشته باشید.

یکی از زیباترین و جدیدترین مدل لباسی که خانم ها از آن استفاده می کنند تونیک می باشد که بسیار زیبا و جذاب می باشد و طرفداران زیادی دارد. در این مطلب ما زیباترین و شیک ترین گالری انواع مدل تونیک۲۰۱۸ اسپرت زنانه و دخترانه را در طرح های بسیار زیبا و مختلف برای شما خانم های خوش سلیقه قرار داده ایم.

مدل تونیک ۲۰۱۸ شیک و زیبای دخترانه و زنانه

تونیک های دخترانه در انواع مدل های زیبا و شیک و طرح های بلند و کوتاه موجود هستند و شما می توانید بنا بر فرم اندام خود انواع این مدل ها را برای خریدن انتخاب کنید. برای اینکه جذابیت خود را چندین برابر کنید در هنگام خرید تونیک باید آن را متناسب با چهره و اندام خود تهیه کنید تونیک مجلسی، تونیک اسپرت، تونیک نخی و… ازجمله تونیک هایی هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

تونیک مدل لباسی است که می توان آن را با توجه به مکانی که می خواهید در آن جا حضور پیدا کنید استفاده کنید. تونیک های اسپرت مخصوص خانم های شیک پوش و خوش استیل می باشد که با پوشیدن آن ظاهرشان زیباتر به نظر می رسد.

مدل تونیک جدید و شیک دخترانه

  •  آرون گروپس

مدل تونیک 2018

 تونیک اسپرت دخترانه زیبا

لباس دخترانه

تونیک زیبا و اسپرت دخترانه

انواع تونیک زنانه اسپرت زیبا

تونیک شیک اسپرت دخترانه

تونیک اسپرت دخترانه

تونیک مشکی

شیک ترین مدل تونیک اسپرت دخترانه

تونیک اسپرت دخترانه

تونیک مجلسی

تونیک مجلسی زنانه

تونیک زنانه اسپرت زیبا

مدل تونیک 2018

تونیک اسپرت دخترانه زیبا

تونیک زنانه اسپرت زیبا

تونیک شیک دخترانه

تونیک

مدل تونیک بلند

مدل تونیک بافت

مدل تونیک 2018

تونیک کوتاه دخترانه

مدل تونیک 2018

تونیک حریر اسپرت

مدل تونیک های مجلسی را می توانید با انواع ساپورت های رنگی و یا مشکی بپوشید برای این که جذابیت مدل تونیک شما بیشتر شود و شیک پوش تر به نظر برسید بهتر است که از انواع مدل کفش پاشنه بلند مجلسی استفاده کنید.

مدل تونیک اسپرت در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار هستند. شما می توانید تونیک های اسپرت را برای مهمانی های کوچک خانوادگی بپوشید. تونیک  های اسپرت با شلوار های جین و ساپورت های طرح جین و شلوار های کتان بسیار جذاب تر به نظر می رسند.

در این مطلب با انواع جدیدترین مدل تونیک ۲۰۱۸ آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما واقع شده باشد، و الگو های مناسبی از این مدل ها گرفته باشید. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدل تونیک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *