دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مشخصات فولکس واگن گلف 2021

  • زهره امامی
  • ۲۳ دی ۱۳۹۶
  • ۰

به احتمال بسیار قوی در سال ۲۰۲۱ نسل هشتم خودروی هاچ بک فولکس واگن گلف محبوب وارد بازار خواهد شد. در ادامه نگاهی به مشخصات این خودرو خواهیم داشت از شما دعوت می کنم با ما همراه باشید.

نسل هشتم گلف، به میزان قابل توجهی از نظر فنی و تکنولوژیک، برتر از نسل فعلی این خودرو خواهد بود. همچنین نسل هشتم گلف روی پلتفرم MQB ساخته خواهد شد و این در حالی است که گلف فعلی روی پلتفرم PQ35 ساخته شده است.

مدل گلف R در مقایسه با آنچه امروز روی خط تولید قرار دارد، متفاوت خواهد بود و از بدنه‌ ای عریض برخوردار خواهد شد. تنوع مدل‌ های این خودرو زیاد خواهد بود و مدل های اسپرت واگن (استیشن) GTi و گلف R نیز به تولید خواهند رسید.

 فیس‌بوک تلگرام نسل هشتم خودروی هاچ

پلت فرم

نا گفته نماند پلت فرم MQB به‌ گونه‌ ای طراحی شده است تا پیشرانه‌ ی خودرو به شکل عرضی در آن نصب شود. شاهد استفاده از سیستم فرمان صوتی و هد آپ دیسپلی چند منظوره در این خودرو خواهیم بود.

قوای فنی

نخستین پیشرانه یک مدل ۳ سیلندر خطی است که ۱ لیتر حجم دارد. مدل میانی گلفیک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی از نوع توربو شارژر دار مجهز خواهد شد که ۱.۵ لیتر حجم دارد. مدل GTi با یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو به بازار عرضه خواهد شد. قدرتمندترین مدل فولکس واگن با نام گلف R با یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری به فروش خواهد رسید. مدل هیبریدی چهار سیلندر گلف به همراه سیستم برق ۴۸ ولتی تولید خواهد شد. در فولکس واگن گلف نسل هشتم برای انتقال نیرو می‌ توان جعبه‌ دنده‌ ی ۶ سرعته دستی و یا هفت سرعته خودکار از نوع دو کلاچه سفارش داد.

 فیس‌بوک تلگرام نسل هشتم خودروی هاچ

  •  آرون گروپس

بازار و قیمت

پیش‌ بینی می شود قیمت این خودرو که در حدود نسل فعلی گلف باشد. در حال حاضر ارزان‌ ترین مدل این خودرو ۲۰ هزار و ۷۱۵ دلار و گران‌ قیمت‌ ترین مدل آن با نام گلف R حدود ۴۰ هزار دلار می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *