دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

راه رهایی از شغل کسل کننده

  • زهره امامی
  • ۲۲ دی ۱۳۹۶
  • ۰

ما انسان‌ ها طوری خلق شده‌ایم که به‌ طور ذاتی باید با کاری که انجام می‌ دهیم درگیر شویم و کاملا به آن علاقه‌ مند باشیم. اینکه مدام به ساعت نگاه کنیم و منتظر تمام شدن وقت کاری و خلاصی از زندان باشیم واقعا رنج‌ آور است. در این مقاله راه های پیشنهادی برای رهایی از شغل کسالت آور را برایتان خواهیم گفت.

هیچ‌ کس از کارهای کسل‌ کننده و ملالت‌ بار خوشش نمی‌آید. ترکیب کسالت ملالت و بی‌ قراری برای دیوانه کردن آدم کافی‌ است. در ادامه برایتان از راه‌ هایی گفته‌ ایم که به‌ وسیله آن بتوانید از کسالت محیط کار و شغل‌ تان کم کنید.

در کارتان غرق شوید

راه رهایی از یک کار کسل‌ کننده این است که به آن علاقه‌ مند شوید. برای اینکه بتوانید با کنجکاوی بیشتری با کاری درگیر شوید باید به آن ندای درونی‌ تان که مدام به شما می‌گوید «شغل من خیلی کسل‌کننده است» گوش نکنید و در عوض از زاویه‌ ی دیگری به کارتان بنگرید و چیزهای جالبی در آن کشف کنید.

غرق شدن در کار

اما اگر به هیچ‌ وجه نتوانستید چیز جالبی در کارتان پیدا کنید آن‌ وقت بهتر است که:

کارتان را رها کنید

اگر واقعا و صادقانه تلاش خود را انجام دادید تا به کارتان علاقه‌ مند و نسبت‌به آن کنجکاوی بیش‌ تری پیدا کنید اما نتوانستید موفق شوید و خود را غرق کار کنید بهتر است که در رابطه با یافتن شغل دیگری کنجکاوی به‌خرج بدهید و دنبال کار بگردید.

در برزخ ماندن

در واقع این اصلا نباید یک گزینه‌ باشد. نباید اجازه بدهید کسالت و ملالت شغل‌ تان مثل خون‌ آشام انرژی شما را بمکد و شما هم کاری درمورد آن نکنید. البته متأسفانه باید گفت این گزینه‌ ی سازگار شدن با شرایط هم همیشه در اختیار شما قرار دارد. می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید اما یادتان باشد کسی شما را مجبور نکرده این گزینه را انتخاب کنید و می‌ توانید شرایط‌ تان را تغییر بدهید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *