دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اگر موهای حالت دار دارید از این مدل موها استفاده کنید

  • نرگس بستگان
  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب برای شما دوستان عزیز که به دنبال تغییر هستید انواع مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار را قرار داده ایم که می توانید با الگو برداری از این مدل موهای جدید تغییری در چهره خود ایجاد کنید.

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا به سراغ مدل های کوتاهی برای موهای حالت دار رفته ایم و گالری از ۲۰ تصویر مدل موی کوتاه زنانه را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم.

مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

در این مدل مو کوتاهی حالت طبیعی مو که مجعد می باشد از بین نرفته است و تنها کاری که انجام گرفته است این است که کل مو تا چانه کوتاه شده است.

مدل موی کوتاه  در رده ی مدل های برتر واقع شده, چرا که این مدل مو به سبب پر پشت و حجیم تر نشان دادن مو یکی از مدل مو های محبوب در بین مدلینگ ها و افراد مشهور شده است. مو بخش مهمی از ظاهر خانم‌ها است و مدل کوتاهی باید کاملا هوشمندانه انتخاب شود. هیچ وقت با دیدن مدل موی دیگری هوس نکنید مدل کوتاهی موی خود را بر اساس چهره و شخصیت و ویژگی‌های خود انتخاب کنید.

در بسیاری از موقع افرادی که موی صاف دارند، آرزو ودارند که موهایی فر داشته باشند. اما آن ها درباره دشواری حالت دادن و مدل دادن به این موها نمی دانند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل موی زنانه

مدل مو برای موهای حالت دار

مدل موهای حالت دار کوتاه

مدل کوتاهی مو برای موهای مجعد

مدل کوتاهی مردانه برای موهای حالت دار

مدل موی کوتاه حالت دار به رنگ استخوانی

مدل مو حالت دار کوتاه

مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

انواع مدل مو زنانه کوتاه

مدل مو کوتاه برای صورت های لوزی شکل

مدل مو دخترانه جدید

مدل کوتاهی مو

مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

رنگ موی جدید

مدل موی کوتاه

مدل موی حالت دار

مدل موی زنانه کوتاه

مدل شلوغ برای موهای کوتاه

مدل موی دخترانه جدید ۲۰۱۸

شما برای انتخاب یک مدل مو ابتدا باید به خوبی بدانید چه مدل مویی به تناسبات چهره شما می آید و شما را زیبا تر نشان می دهد و بعد برای تکمیل کردن مراحل بایه به سراغ  یک رنگ مویی که با پوست صورت شما همخوانی داشته باشد بروید.

مدل موی زنانه

اگر شما صورتی گرد دارید بهتر است از مدل هایی برای کوتاهی موهای خود استفاده کنید که پهنای صورت آن ها کمتر به نظر برسد. مدل موی چتری و مدل موهای خرد شده برای خانم هایی که صورتی چاق دارند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند و این مدل موها باعث می شوند تا صورت شما لاغر و کشیده تر به نظر برسد.

در این بخش از مجله آرگا با جدیدترین و زیبا ترین مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار آَنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدل موی زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *