دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نسل های جدید سونی معرفی شدند: اکسپریا XA2 ،XA2 اولترا با حسگر اثر انگشت و تراشه اسنپدراگون 

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۰ دی ۱۳۹۶
  • ۰

در سال جدید شرکت بنامم سونی به معرفی اکسپریا XA2 ،XA2 اولترا پرداخت. این دو محصول نسبت به نسخه های پیشین پیشرفته تر هستند و طراحی ظاهر آنها متفاوت است. بزودی این دو وارد بازار می شوند.

کمپانی سونی اکسپریا XA2 و XA2 اولترا نسل های جدیدش را در معرض نمایش عموم گذاشت. ما در ادامه به جزییات خبر پرداخته ایم، پس با ما همرا باشید

معرفی اکسپریا XA2 ،XA2 اولترا نسل های جدید سونی

اخبار از رونمایی دو نسل جدید سونی می گوید. گوشی های هوشمند اکسپریا XA2 ،XA2 اولترا دو محصول تازه معرفی شده شرکت محبوب سوتی هستند. از ویژگی های این دو می توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ با لیتوگرافی 14 نانومتری اشاره کرد.

معرفی اکسپریا XA2 ،XA2 اولترا نسل های جدید سونی

XA2 اولترا نسبت به نسخه قبلی سنگین تر و بزرگتر است. ابعاد آن 163 در 80 است و وزن 221 میلی گرم می باشد. این گوشی از فناوری شارژ سریع QuickCharge 3.0 نیز پشیبانی می‌کند که فرایند شارژ باتری را بسیار تسریع می‌کند. اکسپریا ایکس ای ۲ نیز از 3300 میلی آمپر در ساعتی برخوردار است.

این دو محصول سونی به ترتیب دارای 5.2 اینچ کاملا HD و 6 اینچی هستند. اکسپریا XA2 دارای یک حافظه‌‌ی رم ۳ گیگابایتی و نیز حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی می باشد. و دیگری که اکسپریا XA2 اولترا است از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی  و حافظه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی برخوردار است.

معرفی اکسپریا XA2 ،XA2 اولترا نسل های جدید سونی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تغییرات ظاهری نیز در این گوشی نسبت به نسل های پیشین دیده می شود. صاحبان گوشی اکسپریا XA2 اولترا می توانند از با دوربین 16 مگاپیکسلی از خود سلفی بگیرند. هر دوی این محصسول از دارای اندروی۸.۰ اوریو  هستند. بزودی این دو محصول روانه بازار دیجیتال می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *