دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست روشن و سفید

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ دی ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب انواع مدل رنگ مو برای پوست روشن و سفید را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این رنگ موهای زیبا و شیک با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

رنگ چشم و رنگ پوست از عوامل تاثیرگذار در انتخاب رنگ موها هستند بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب رنگ موها به رنگ پوست و رنگ چشم هایشان توجه داشته باشید. رنگ موها برای پوست های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و بهتر است خانم ها با رنگ پوست روشن و سفید از رنگ موها برای پوست روشن استفاده کنند تا زیبایی رنگ موها و چهره آن ها چند برابر شود.

قبل از انتخاب رنگ موی بهتر است ابتدا تن پوست خود را تشخیص دهید که برای این موضوع می توانید به رگ روی مچ دست های خود توجه کنید اگر رگ های مچ دست شما سبز است بعنی تن پوست گرمی دارد و اگر رگ دست شما آبی است یعنی تن پوست شما سرد است. توجه داشته باشید خانم هایی که تن پوست آن ها گرم است بهتر است از رنگ موهای گرم و خانم هایی که تن پوست آن ها سرد است بهتر است از رنگ موهای سرد مانند بلوند و یا رنگ موهای روشن برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند.

رنگ مو برای پوست روشن

رنگ مو برای پوست روشن و سفید

رنگ مو برای پوست سفید و روشن، با رنگ مو برای پوست سبزه و تیره متفاوت است بنابراین خانم ها باید ابتدا تن پوست خود را تشخیص دهند سپس از بین رنگ موهای متنوع رنگی مناسب را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب نمایند. در ادامه انواع رنگ مو برای پوست سفید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رتگ مو برای پوست روشن و سفید

رنگ مو مناسب پوست روشن و رنگ چشم عسلی

رنگ موی بلوطی و رنگ موی قهوه ای طلایی و رنگ موهای بلوند تیره برای خانم هایی با رنگ پوستی روشن و رنگ چشم عسلی می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. اگر تمایل دارید رنگ موهای شما متفاوت به نظر برسد بهتر است ابتدا موهایتان را به رنگ قهوه ای در آورید سپس روی رنگ مویتان هایلایت روشنی بزنید. هایلایت های روشن و هایلایت هایی که توناژ قرمز دارند برای خانم هایی با رنگ پوستی روشن می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

رنگ موی بلوطی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

رنگ موی بلوطی

رنگ موی قهوه ای طلایی

رنگ موی قهوه ای طلایی

هایلایت با توناژ قرمز

هایلایت با توناژ قرمز از انواع رنگ مو مناسب پوست روشن

رنگ موی مناسب برای پوست روشن و رنگ چشم قهوه ای

خانم هایی که رنگ پوستی روشن و چشم های قهوه ای رنگی دارند جزء زیباترین افراد هستند و بهتر است این افراد از رنگ موهای طبیعی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند. رنگ مو قهوه ای با هایلایت کم برای این افراد رنگ مویی مناسب و ایده آل است. همچنین خانم هایی با رنگ پوستی روشن و رنگ چشم قهوه ای می توانند از رنگ موهای سرد برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند ولی بهتر است موهایشان را تا دو درجه تغییر رنگ دهند. لولایت مو برای این دسته از خانم ها می توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشد.

رنگ مو قهوه ای با هایلایت کم

رنگ مو قهوه ای با هایلایت کم

رنگ موی لولایت

رنگ مو لولایت

رنگ موی مناسب پوست روشن و رنگ چشم قهوه ای تیره

رنگ مو مخصوص پوست روشن و رنگ چشم قهوه ای تیره بهتر است به درستی انتخاب شود تا جذابیت ظاهری شما چند برابر شود. اگر موهای شما به طور طبیعی به رنگ قهوه ای است بهتر است از رنگ موهای روشن و هایلایت روشن برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید و اگر موهای شما تیره است بهتر است از رنگ های متمایل به قرمز برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. رنگ موی قهوه ای و شکلاتی از انواع رنگ موهایی هستند که تضاد زیبایی را بین رنگ پوست و رنگ مو شما ایجاد می کنند.

رنگ موی روشن با هایلایت روشن

رنگ موی روشن با هایلایت روشن

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ موی متمایل به قرمز

رنگ مو متمایل به قرمز

انواع مدل رنگ موهای مناسب برای خانم ها با پوست روشن

علاوه بر رنگ موهایی که در بالا ذکر شد شما می توانید از انواع رنگ موهای بلوند و قهوه ای و قرمز و … برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید که در ادامه برخی از این رنگ موهای زیبا و جذاب را به شما همراهان عزیز و گرامی معرفی می کنیم.

رنگ موی قهوه ای با هایلایت

بلوند طلایی روشن

رنگ مو بلوند طلایی روشن از انواع رنگ مو برای پوست روشن است و این رنگ موی بلوند با آرایش های روشن ترکیب زیبا و فوق العاده ای پیدا می کند.

رنگ موی بلوند طلایی روشن

رنگ موی بلوند سفید

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که از آرایش های روشن استفاده می کنید بهتر است از رنگ موی بلوند سفید برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

رنگ مو بلوند سفید

رنگ موی بلوند خاکستری

اگر تمایل دارید تغییرات زیادی را در رنگ موهای خود ایجاد کنید بهتر است از رنگ موی بلوند خاکستری برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

رنگ موی بلوند خاکستری

رنگ موی بلوند طلایی

اگر تمایل ندارید در رنگ مو بلوند تغییر زیادی ایجاد کنید بهتر است از رنگ بلوند طلایی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید این رنگ مو زیر تابش نور خورشید نمای زیبا و فوق العاده ای دارد و از انواع بهترین انتخاب های رنگ مو برای پوستهای روشن و سفید است.

بلوند طلایی

مش

مدل مش مو برای افراد با رنگ پوستی روشن و سفید انتخاب ایده آل و مناسبی است و تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری این دسته از افراد دارد.

رنگ مش

رنگ موی قهوه ای حنایی

این رنگ مو ظاهری طبیعی و جذاب به موهای شما می بخشد و برای خانم هایی که تمایل به استفاده از رنگ موهای قهوه ای کمرنگ و قهوه ای تیره ندارند می تواند انتخاب مناسبی باشد.

رنگ موی قهوه ای حنایی

رنگ موی قهوه ای تیره

رنگ موی قهوه ای تیره از انواع رنگ مو برایمناسب پوست روشن است و شما می توانید با انتخاب این رنگ مو و آرایشی ساده در چهره خود تغییرات زیادی را ایجاد کنید.

رنگ موی قهوه ای تیره

رنگ موی قرمز عمیق

رنگ موی قرمز عمیق برای خانم ها با رنگ پوست سفید و رنگ چشم سبز می تواند انتخاب مناسبی باشد.

رنگ موی قرمز عمیق

در این مطلب با انواع رنگ مو برای پوست روشن و سفید آشنا شدید که امیدواریم این رنگ موها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها رنگ مویی متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید و در چهره تان تغییرات مثبتی را ایجاد کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *