دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک در بازی تاج و تخت و عکس های جدیدش

  • نرگس بستگان
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش برای شما دوستان عزیز بیوگرافی میسی ویلیامز بازیگر و رقاصه ۲۰ ساله انگلیسی را به اشتراک گذاشته ایم امیدواریم ضمن خواندن بیوگرافی از تماشای گالری عکس های این بازیگرجوان نیز لذت ببرید.

در این بخش از مجله ارگا برای شما دوستان عزیز به سراغ بیوگرافی میسی ویلیامز بازیگر جوان سریال “بازی تاج و تخت” در نقش” آریا استارک” رفته ایم تا شما عزیزان بیشتر با این بازیگر جوان آشنا سوید.

بیوگرافی میسی ویلیامز

میسی ویلیامز در ۱۵ آوریل ۱۹۹۷ در بریستول انگلستان چشم به جهان گشود، او کوچک‌ترین فرزند خانواده است و دو برادر به نام‌های جیمز و تد و یک خواهر به اسم بث دارد. او در کلاتون، سامرست بزرگ شد.

از سال ۲۰۱۱، ویلیامز نقش آریا استارک، دختر تام‌بوی یک خانوادهٔ اشرافی را در سریال بازی تاج‌وتخت ایفا کرده است. آریا اولین نقش حرفه‌ای او است. او به خاطر این نقش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

بیوگرافی میسی ویلیامز

وی در مورد ایفای نقش در سریال “بازی تاج و تخت ” او با خنده می‌گوید: «چیزی که با وسواس به آن فکر می‌کردم این بود که می‌توانم به اندازه‌ای پول در بیاورم که برای خودم یک لپ‌تاپ بخرم یا نه؟
پدرخوانده من گَری به من نگاه کرد و گفت: میسی فکر کنم به اندازه پول داشته باشی که چند تا لپ‌تاپ بخری… ناگهان می‌توانستم پول کلاس‌های رقص و سفرهای مدرسه‌ام را خودم بدهم، تمام آن چیزهایی که مادرم همیشه پول‌شان را داده بود می‌توانستم کمک کنم.»

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس های جدید و جالب میسی ویلیامز

میسی ویلیامز با بازی در نقش آریا استارک در فصل های مختلف سریال محبوب بازی تاج و تخت به محبوبیت فراوانی دست یافته است. وی که در سن و سالی کم شروع به ایفای این نفش کرده بود، هم اکنون در دوران نوجوانی، جذابیت های بسیاری در دنیای مد، میان نوجوانان دارد.

میسی ویلیامز

بیوگرافی میسی ویلیامز

بیوگرافی میسی ویلیامز

بیوگرافی میسی ویلیامز

وی در مورد تیپ و اخلاق های خاصش که مورد سر زنش مردم قرار گرفته بود می گویید:

 «ببینید، برای هر نوجوانی پیش می‌آید که در مرحله‌ای از زمان کاملا گم بشود. دوران دیوانه‌واری است. برای همین داشتن تمام آن‌ها و بعد هم حضور در این سریال خیلی سخت بود.»

ورای وستروس، از ویلیامز به خاطر ایفای نقش یک دختر مدرسه‌ای تند و تیز در فیلم «سقوط»، داستان هولناک کارول مورلی تجمید شده است.
او همچنین سری هم به «دکتر هو» زده تا نقش یک وایکینگ فناناپذیر به اسم اشلیدیر را بازی کند.

او در مصاحبه خود به سوال اگر “بزی تاج و تخت” از راه نمی رسید جواب داد: «احتمالا در اتاق‌خواب اضافی کسی زندگی می‌کردم و سعی می‌کردم
هنرمند بشوم و بدون پول به کارم ادامه بدهم.» او کمی مکث می‌کند و بعد با صدایی آهسته اضافه می‌کند: «اگر می‌توانستم برای خودم در اجرای هنری یک مسیر حرفه‌ای کاری بسازم بلافاصله بازیگری را رها می‌کردم. به همین سادگی.»

فیلم شناسی میسی ویلیامز

  • فروشنده بلیط المپیک ۲۰۱۲
  • گرمازدگی ۲۰۱۲
  • گلد ۲۰۱۴
  • سقوط کردن ۲۰۱۵
  • کتاب عشق ۲۰۱۶
  • آی‌بوی ۲۰۱۷
  • مری شلی ۲۰۱۷
  • جهش یافته های جدید ۲۰۱۸
  • انسان های نخستین ۲۰۱۸

بیوگرافی میسی ویلیامز

نکاتی خواندنی از زندگی میسی ویلیامز

وی در سامرست انگلستان متولد شده است، مادر و ناپدری اش وی را بزرگ کرده اند. دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و در دوران مدرسه دوستان کمی داشت. وی از سال ۲۰۱۵ با «اولی جکسون» وارد رابطه ای عاشقانه شده است.

زندگی نوشته میسی ویلیامز

او نام میسی را از روی شخصیت میسی در کارتون (The Perishers) برای خود انتخاب کرد. وی در سال ۲۰۱۱ در سریال تاج و تخت به نقش آفرینی پرداخت که اولین تجربه حرفه ای اش بود،بازی وی در این فیلم و در نقش آریا استراک توجه منتقدان زیادی را به سمت خود جلب نمود.

او در سال ۲۰۱۲ و زمانی که ۱۵ سال داشت، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد، از این رو تنها بازیگری است که در سن کم موفق به دریافت این جایزه شده است.

میسی در دوران مدرسه به حدی پر جنب و جوش بود که دیگران از وی می ترسیدند. وی دارای شخصیتی کمی یاغی، بسیار شجاع و چابک می باشد و حامی حقوق بشر و حقوق حیوانات است.

با “سوفی ترنر” و “ایزاک همپستد رایت” رابطه صمیمانه ای دارد و علاقه اش به «سریال تاج و تخت» را به دلیل پیدا کردن دوستان واقعی اش در این فیلم می داند زیرا معتقد است، گاهی ممکن است مدت های زیادی طول بکشد تا چنین اتفاقی بیفتد.

گالری تصاویر میسی ویلیامز

وی شخصیتی مستقل و مشابه آریا استارک دارد و بازیگر مورد علاقه اش نیز “آدری هپبورن” می باشد.

نوشتن با دست چپ را برای شباهت بیشترش با نقش آریا استارک یاد گرفت. او در سال ۲۰۱۵ برنده جایزه “شوتینگ استارز” ترویج فیلم اروپا شد و در سال ۲۰۱۴ به خاطر بازی در فیلم “سقوط کردن” جایزه حلقه منتقدان فیلم لندن را به عنوان جوان ترین بازیگر سال از آن خود کرد.

او علاقه زیادی به رقص دارد و آن را اولین عشقش معرفی می کند، در ژیمناستیک، ترامپولین و رقص باله فعالیت می کند. وی همچنین یک کارآفرین اینترنتی بوده و قصد دارد از طریق شبکه اجتماعی به نام “Daisie” که اخیرا راه اندازی کرده، گروهی از هنرمندان را کنار یکدیگر جمع کند.

تصاویر جدیدتر میسی ویلیامز

در ادامه بیوگرافی خواندنی میسی ویلیامز ، دعوت می کنیم از جدیدترین عکسهای این بازیگر و خواننده مشهور انگلیسی دیدن کنید.

سرگذشت میسی ویلیامز

زندگی نوشته درباره میسی ویلیامز

عکسهای جدید میسی ویلیامز

زندگی نوشته متفاوت میسی ویلیامز

عکس و بیوگرافی میسی ویلیامز

زندگی نامه درباره میسی ویلیامز

زندگی نامه متفاوت میسی ویلیامز

بیوگرافی میسی ویلیامز بازیگر

زندگی نامه کامل میسی ویلیامز

زندگی نامه خواندنی میسی ویلیامز

زندگی نامه جدید میسی ویلیامز

زندگی نامه میسی ویلیامز

جدیدترین بیوگرافی میسی ویلیامز

در این مطلب با بیوگرافی میسی ویلیامز بازیگر ۲۰ ساله انگلیسی آشنا شدید، همچنین گالری از عکس های این بازیگر نمایش داده شد که امیدواریم لذت برده باشید. در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین تصاویر و عکس بازیگران مشهور ایرانی و خارجی می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *