دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس نوشته برای مادر با متن های بسیار زیبا

  • نرگس بستگان
  • ۲ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع زیبا عکس نوشته برای مادر را همراه با زیباترین متن های کوتاه درباره عشق مادر به اشتراک گذاشته ایم که می توانید با استفاده از این تصاویر عشق و محبت خود را نسبت به مادر خود بیان کنید.

پس از عشق خداوند به مخلوقاتش هیچ عشق زمینی و آسمانی  حقیقی تر از عشق مادر به فرزندش پیدا نمی شود. مادری که فرزند خود را ۹ ماه در بدن خود نگهداری می کند و پس از آن تا ۲ سال از شیره وجودش به او می خوراند این موجود عزیز قابل ستایش است در باره این فرشتگان زمینی گالری از عکس نوشته برای مادر آماده کرده ایم که با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

عکس نوشته برای مادر

بهشت زیر پای مادران است این جمله را هزاران بار شنیده و خوانده ایم اما تا به امروز به معنی آن توجه کرده ایم؟ زحمتی که یک مادر برای به ثمره رساندن نوگلش می کشد شاید هزار بار از کار در معدن هم بیشتر است حق همچنین موجوداتی بی شک بهشت است.

عکس نوشته در مورد مادر می تواند ایده ی خوبی به منظور ابراز محبت شما باشد اما فراموش نکنید ابراز محبت کلامی شیرین تر است و از قدیم هم گفته اند “سخنی که از دل بر آید بر دل نشیند” برای ابراز علاقه به پدر و مادر دو نگین گرانبهای زندگی هیچ زمانی را از دست ندهید فراموش نکنید که فرصت ها کوتاه است و زودتر از انچه که فکرش را می کنید از دست می رود.

برای بوسیدن دست مادر هیچگاه وقت را تلف نکنید اگر بدانید دعای مادر شما را به چه درجه ای از کمال می رساند بوسیدن دستان مادرتان از نفس کشیدن هم برای شما واجب تر میشود.

  •  آرون گروپس

بتهون موسیقی دان بزرگ میگوید: مادر سازنده جهان و تابلوی آفریدگار است.

گالری ۲۰ عکس نوشته زیبا برای مادران

عکس نوشته برای مادرعکس نوشته زیبا و احساسی در مورد والدین

عکس نوشته جذاب و زیبا در مورد مادران

عکس نوشتهعکس پروفایل به همراه متن زیبا درمورد مادر

عکس نوشته مادر با متن زیبا و جذاب

عکس نوشته برای مادرعکس پروفایل احساسی درباره مادز

عکس نوشته سلامتی مادرا

عکس نوشته برای مادرعکس نوشته عشق یعنی مادر

عکس نوشته سنگین درباره مادر

عکس پروفایل مادر احساسی و بسیار زیبا

عکس نوشته برای مادر همراه با متن زیباعکس پروفایل روز مادر با متنی زیبا

عکس نوشته فانتزی درباره مادر

عکس نوشته عاشقانهعکس نوشته درباره مادر

عکس نوشته احساسی

عکس به همراه متن زیبا درباره مادر

عکس نوشته برای مادرعکس نوشته فاز سنگین

عشق ورزیدن به مادر و پدر را تمام بزرگان و پیامبران توصیه کرده اند زیرا دعای خیر آن ها باعث سربلندی خودتان می شود. به راستی بعضی از انسان ها را نمی توان درک کرد بهتر است به جای واژه انسان از آدم آهنی استفاده کرد زیرا باید قید داشتن قلب و احساس را زد تا توانست گرانبها ترین موجودات زندگیشان را در سرای سالمندان رها کنند.

عکس نوشته زیبا درباره مادر

به راستی که حق مادران و پدرانی که از جان و جوانیشان برای رشد ما و شما زده اند تنهایی و سکوت سرای سالمندان نیست، کاش از خواب غفلت بیدار شوند کسانی که قلب و عشق خداوند را در پشت دیوار سنگی منطق و روزمرگی ها زندانی کرده اند.

عکس پروفایل متن دار زیبا برای مادر

عکس پروفایلها امروزه کاربرد زیادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی معروف همچون تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ پیدا کرده اند، از این رو می توان از تصاویر متنوع متن دار و بدون متن با مضامین مختلف و درون مایه شاد یا غم انگیز برای عرض تسلیت و همدردی و نیز تبریکات مختلف، همچنین ابراز احساسات درونی نسبت به اطرافیان، دوستان، کسانی که دوستشان دارید و یا حتی از آنها متنفر می باشید، مورد استفاده قرار دهید، در ادامه گلچینی جدید از انواع عکس پروفایل های متن دار زیبا برای مادران به منظور به روز کردن پروفایل صفحات شخصی تان در مناسبتهایی همچون روز مادر و یا غیره قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان واقع شوند.

پروفایل با متن زیبا درباره مادر

خیلی از افراد توانایی ابراز علاقه و دوست داشتن به شکل مستقیم و رودرو را ندارند، از این رو معمولا شیوه های غیر مستقیم را می پسندند، ابراز علاقه به مادران نیازی به شیوه های مستقیم و غیر مستقیم ندارد زیرا مادران قادرند همه چیز را از چشم های فرزندانشان بخوانند، هر چند که گفتن جملات محبت آمیز به والدین، مهربانی با آنها و نیز مطابق خواسته آنها رفتار کردن نه تنها موجب خوشنودی پدر و مادر شده بلکه خشنودی پروردگار را نیز به دنبال دارد، حال در صورتی که برای به روز کردن پروفایل تان به دنبال تصاویر جذاب با متن های زیبای مادرانه هستید، می توانید نمونه های جدیدتری از عکس پروفایل مادرانه را در اینجا ببینید و بهترین آن را انتخاب کنید.

گالری عکس پروفایل درباره مادر

پروفایلی متن دار درباره مادر

تصاویری از عکس پروفایل درباره مادر

پروفایل نوشته دار زیبا برای مادران

پروفایل نوشته دار درباره مادران

انواع عکس پروفایل درباره مادر

عکس پروفایل زیبا درباره مادر

عکس پروفایل درباره مادر

عکس نوشته برای مادر برای پروفایل

عکس پروفایلی زیبا برای مادر

عکس متن دار پروفایل برای مادر

عکس نوشته برای مادر و زن

عکس پروفایل برای مادر با متن

عکس پروفایل متن دار برای مادر

عکس نوشته برای مادر ها

عکس پروفایل برای مادر جذاب

عکس پروفایل جدید برای مادر

عکس پروفایل زیبا برای مادر

عکس پروفایل برای مادر

زیباترین عکس نوشته برای مادر

در این بخش از مجله آرگا برای شما دوستان عزیز گالری از عکس نوشته درباره مادران را همراه با متن هایی زیبا به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم نهایت لذت و استفاده را از این عکس نوشته های عاشقانه برده باشید. در صورت تمایل برای تماشای انواع عکس نوشته کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *