دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی انواع رنگ مو بدون دکلره برای رنگ موهای محبوب

  • ندا خوشرو
  • ۵ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو بدون دکلره به همراه مدل هایی از این رنگ موها را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این رنگ موهای ترکیبی و بدون دکلره مورد توجه تان قرار بگیرند.

دکلره می تواند آسیب های جدی را به موهای شما وارد کند از این رو اغلب خانم ها تمایل دارند موهایشان را بدون استفاده از دکلره رنگ بزنند. رنگ مو بدون دکلره در انواع رنگ موهای متنوع موجود است و شما می توانید از پرطرفدارترین رنگ موها برای رنگ کردن موهای خود بدون نیاز به دکلره استفاده کنید.

دکلره کردن باعث جذابیت بیشتر موها می شود ولی به دلیل آسیب هایی که دکلره به موها وارد می کند بهتر است خانم ها از انواع رنگ موی بدون دکلره برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایند.

رنگ مو بدون دکلره زیبا و جدید

فرمول ترکیبی رنگ مو بدون دکلره

شما می توانید از اغلب رنگ موهای پرطرفدار بدون نیاز به دکلره استفاده کنید و زیبایی موهایتان را با کمک این رنگ موها بیشتر کنید. در ادامه فرمول ترکیبی رنگ موی بدون دکلره را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

رنگ مو بدون دکلره

فرمول های ترکیبی رنگ موهای پرطرفدار بدون نیاز به دکلره

رنگ موها تاثیر زیادی روی جذابیت ظاهری شما دارد بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ موی خود دقت و توجه لازم را به خرج دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. رنگ موی عسلی و رنگ موی نسکافه ای و رنگ موی زیتونی از پرطرفدارترین رنگ موها هستند که اغلب خانم ها این رنگ موها را با دکلره استفاده می کنند در صورتی که بدون استفاده از دکلره نیز می توانید رنگ جذاب و زیبا داشته باشید.

انواع رنگ مو بدون دکلره

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

فرمول رنگ موی عسلی بدون دکلره

۱/۳ تیوپ از رنگ موی طبیعی شماره ۹.۰ پرستیژ + ۱/۴ تیوپ از رنگ مو دودی شماره ۹.۲ پرستیژ + رنگ موی ۰۰۰ پرستیژ + دو بند انگشت از واریاسیون طلایی ۰۰۳ پرستیژ + اکسیدان نه درصد پرستیژ + اکسیدان دوازده درصد پرستیژ

رنگ موی عسلی بدون دکلره

رنگ موی شکلاتی عسلی بدون استفاده از دکلره

برای رنگ موی شکلاتی بدون دکلره ابتدا با کمک رنگ موی ۰۰۰ موهایتان را به پایه شش برسانید. توجه داشته باشید که رنگ موی ۰۰۰ کار دکلره را انجام می دهد ولی نسبت به دکلره ضعیف تر است و آسیب های جدی به موها وارد نمی کند.

  • رنگ موی عسلی شماره ۷ : ۷۰ میل
  • رنگ مو شکلاتی روشن : ۲۰ میل
  • رنگ مو دودی شماره ۷ : ۳۰ میل
  • واریاسیون نقره ای : ۱۰ سانت
  • واریاسیون طلایی : ۵ سانت
  • اکسیدان دو : ۱۳۰ میل
  • ۳۵ دقیقه مکث

رنگ موی شکلاتی بدون دکلره

رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

فرمول شماره یک 

رنگ موی ۰۰۰ برای بی رنگ کردن موها + رنگ مو بلوند نسکافه ای شماره شش + رنگ مو بلوند کاپوچینو شماره هشت + واریاسیون نقره ای + اکسیدان ۹ درصد

رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره

رنگ مو نسکافه ای تیره شماره ۶.۴۷ + ۱/۳ تیوپ رنگ مو بلوند طلایی روشن G8 + اکسیدان ۲ به اندازه ۱.۵ برابر رنگ مو

رنگ مو قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره

رنگ مو زیتونی بدون دکلره

 برای تهیه رنگ موی زیتونی بدون دکلره ابتدا موهایتان را با کمک رنگ موی ۰۰۰ و یا E20 روشن کنید. رنگ موی ۰۰۰ را با اکسیدان نمره سه به خوبی ترکیب کنید سپس مخلوط رنگ مو را به ساقه موها بزنید و ۲۰ دقیقه صبر کنید و بعد از گذشت زمان ذکر شده رنگ مو را به ریشه موها بزنید تا رنگ موهایتان یکدست شود سپس موهایتان را بشویید و خشک کنید و با کمک فرمول ترکیبی زیر موهایتان را رنگ بزنید.

  • رنگ موی زیتونی و یا همان M با شماره های (‌ ۵ , ۹۰.۰۱ , ۱۰ )
  • واریاسیون سبز
  • واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان شماره ۲ به اندازه دو برابر رنگ مو
  • ۳۰ دقیقه مکث

رنگ مو زیتونی بدون دکلره

رنگ مو بیسکویتی

استفاده از این رنگ موها برای آن دسته از افرادی که تمایل به استفاده از رنگ موهای بدون دکلره دارند بسیار مناسب است و برای افرادی که دارای رنگ پوست روشن و گندمی هستند بسیار مناسب است.

  • رنگ مو بلوند طلایی شماره ۸.۳
  • اکسیدان ۹ درصد
  • رنگ مو بلوند دودی متوسط شماره ۷.۱

برای تهیه این رنگ زیبا و پرطرفدار ابتدا ظرف مناسب پلاستیکی را انتخاب کنید و رنگ موها را با هم مخلوط کنید، میزان رنگ موی بلوند دودی باید دو سوم بلوند طلایی باشد و همچنین میزان اکسیدان نیز هم یک و نیم برابر رنگ موی مصرف شده استفاده می شود و با کمک شانه به موهایتان بزنید و پس زمان چهل دقیقه تا چهل و پنج دقیقه موهایتان را آبکشی نمایید.

رنگ موهای بدون دکلره

رنگ مو شکلاتی دودی

رنگ موی شکلاتی دودی یک از رنگ های بدون دکلره و پرطرفدار است و برای اکثر سنین گزینه بسیار مناسبی است  و همچنین  اگر از رنگ های مختلف چندین بار استفاده کردبد به منظور به وجود آوردن ظاهری یکدست در موهایتان می توانید از این رنگ مو استفاده کنید فقط کافی است ترکیب های زیر را برای تهیه این رنگ استفاده کنید :

  • رنگ مو دودی شماره ۶.۱
  • اکسیدان ۹ درصد
  • رنگ مو کاکائویی شماره ۷.۰۷

برای تهیه این رنگ مو باید مقدار رنگ مو کاکائویی به نسبت رنگ دودی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته وشد بنابراین، بسته به اندازه موهایتان از این دو رنگ داخل کاسه مناسبی ریخته فقط دقت داشته باشید از کاسه فلزی استفاده نکنید زیرا، اثر گذاری رنگ را کاهش خواهد داد، یک و نیم برابر میزان رنگ مو از اکسیدان ۹ درصد استفاده نمایید تا غلظت رنگ مو تعادل پیدا کند سپس، موهایتان را با شانه پلاستیکی صاف کرده و شروع به رنگ زدن آن ها کنید و پس از زمان نیم ساعت تا چهل دقیقه موهایتان را آبکشی کنید.

رنگ موی بدون دکلره

مدل های رنگ موی بدون دکلره

با ایجاد تغییر در رنگ مو تحولات مثبتی در چهره شما ایجاد می شود و علاوه بر این زیبایی رنگ مو و چهره تان دو برابر می شود. توجه داشته باشید که بهتر است در هنگام انتخاب رنگ مو به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه کنید سپس رنگ مویی مناسب را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید. اغلب خانم ها تمایل دارند رنگ موهای خود را با توجه به رنگ موهای مد سال انتخاب کنند که در این صورت ممکن است رنگ موی مد شده با رنگ پوست شما مطابقت نداشته باشند و زیبایی چهره تان کاهش پیدا کند از این رو هماهنگی و مطابقت رنگ موی انتخاب شده با رنگ پوست یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بعد از انتخاب رنگ مو توجه به فرمول ترکیبی یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

موها را می توانید با استفاده از دکلره و بدون استفاده از دکلره رنگ بزنید که هر کدام از این رنگ موها زیبایی خاص خودشان را دارند. در ادامه تصاویری از انواع رنگ موی بدون دکلره را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رنگ موها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ مو رز گلد بدون دکلره رنگ موی زیبا و شیک بدون دکلره رنگ مو عسلی بدون دکلره رنگ مو کنفی بدون دکلره رنگ مو بدون دکلره رنگ مو رنگ موی عروس بدون دکلره رنگ موی زنانه بدون دکلره رنگ مو بدون دکلره رنگ موی شیک بدون دکلره رنگ موی زیبا بدون دکلره رنگ موی شیک بدون دکلره رنگ مو زنانه بدون دکلره رنگ موی زیبا و جذاب بدون دکلره رنگ موی روشن بدون دکلره رنگ مو بدون دکلره شیک و جذاب رنگ موی شرابی بدون دکلره رنگ مو قهوه ای بدون دکلره رنگ موی بدون دکلره شیک رنگ موی شیک و زیبا بدون دکلره رنگ موی زیتونی

در این بخش از رنگ مو مجله آرگا با انواع فرمول های ترکیبی و مدل های رنگ موی بدون دکلره آشنا شدید که امیدواریم با کمک این فرمول های ترکیبی بتوانید موهایتان را به زیبایی رنگ آمیزی کنید و چهره تان را زیبا و شاداب تر کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *