دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه فکر کنیم تا موفق شویم؟

  • زهره امامی
  • ۶ دی ۱۳۹۶
  • ۰

بسیاری از افراد، همیشه به‌دنبال یافتن کلیدی برای رسیدن به موفقیت هستند. هنگامی که با خود فکر ‌می‌کنید نمی‌توانم این کار را انجام دهم در عالم واقع هم نمی‌توانید آن کار را انجام دهید. اگر با این دیدگاه که من می‌توانم یا من این کار را انجام می‌دهم زندگی کنید، تقریبا همه ی اوقات خود را به دنبال راه حلی برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود.

سعی کنید که همیشه تصویر واضحی از چیزهایی که می‌خواهید، داشته باشید. این کار سبب می‌شود یک قدم از دیگران جلوتر باشید.افکار ما قدرت بی نظیری در زندگی مان دارند و احساس و رفتارمان، بازتابی از نوع تفکرمان می باشد. در این مقاله 7 علت تأثیر افکار در رسیدن به موفقیت و طرز فکر افراد موفق را گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

1.نترسیدن از شکست‌ پذیرفتن آن

تا زمانیکه اولین قدم را برندارید به موفقیت نمی‌رسید. درواقع رشد کردن نیازمند خطا کردن است. خطرکردن ترسناک است، اما راکد ماندن از آن هم بدتر می باشد.

طرز فکر افراد موفق

2.رشد دادن افکار

اگر ذهن تان رشد کرده باشد، باور می‌کنید که می‌توانید تغییراتی در کارهای سخت ایجاد کنید، بازخورد آن را ببینید و شرایط لازم برای توسعه فردی خود را در آن کار ایجاد کنید.

3.اجازه ی ورود انرژی مثبت در همه‌ی کارها

سعی کنید که همیشه بخش خوب هر چیزی را ببینید. وقتی که نیمه‌ی پر لیوان را می‌بینید، به‌سمت راه‌های درست هدایت می‌شوید.

طرز فکر افراد موفق

  •  آرون گروپس

4.داشتن ذهنیت فراوانی به‌جای کمبود منابع

ذهنیت کمبود منابع را از خود دور کنید. ذهنیت فراوانی به شما اجازه می‌دهد که با وجود رقابت سالم، با همکار خود مشورت کنید و درباره ی ایده‌هایتان با هم حرف بزنید و به نتایج بهتری برسید.

5.نترسیدن از تغییر قوانین

معمولا افرادی که با خطرکردن مخالف هستند، به‌ندرت به موفقیت می‌رسند. اما درمقابل افرادی که روحیه ریسک پذیری دارند و اشخاصی که پرتحرک، مبتکر و مبارزه‌طلب هستند، همان افرادی هستند که جهان را تغییر می‌دهند.

6.داشتن چشم‌انداز بلندمدت به جای اهداف‌ کوتاه‌مدت

سعی کنید که همیشه تصویر واضحی از چیزهایی که می‌خواهید، داشته باشید. این کار سبب می‌شود یک قدم از دیگران جلوتر باشید.

طرز فکر افراد موفق

7.گوش دادن به حرف دل‌

گاهی اوقات فکرکردن زیاد باعث می‌شود دچار تردید در تصمیم گیری‌ شویم؛ بنابراین کاری از پیش نخواهیم برد. در بسیاری از مواقع احساس‌مان می‌تواند در تصمیم گیری درست به ما کمک کند.

همواره پیروز باشد

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *