دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل سارافون عروسکی دخترانه فانتزی و جذاب

  • نرگس بستگان
  • ۶ دی ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب برای شما دوستان عزیز تصاویر انواع مدل سارافون عروسکی شیک را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید با الگو برداری از طرح های ارائه شده سارافون مجلسی شیک و منحصر به فردی برای مهمانی و مجالس خود آماده کنید.

انواع مدل سارافون های فانتزی با طرح های زیبا و شیکی در بازار موجود است، در این مطلب برای شما دوستان عزیز انواع مدل سارافون های فانتزی شیک را به اشتراک گذاشته ایم.

مدل سارافون عروسکی شیک و زیبای دخترانه

سارافون ها از دسته لباس های محبوب بین خانم ها و دختران جوان است و از این مدل لباس در مجالس و یا مهمانی های خانوادگی از این نوع لباس استفاده میکنند.

مدل لباس مجلسی کوتاه

در دوخت سارافون ها از پارچه هایی نظیر گیپور و حریر و ریون و… استفاده می شود که سارافون ریون و سارافون گیپور از انواع سارافون های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها است و شما می توانید این مدل سارافون ها را در مهمانی ها و دورهمی های کوچک بپوشید.

مدل سارافون عروسکی

مدل سارافون های فانتزی طرح های شیک و زیبای گسترده ای دارد، سارافون جلو باز، سارافون سنتی و… که شما می توانید آن ها را خریداری کرده و یا بدوزید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در ادامه این مطلب انواع مدل سارافون دخترانه فانتزی را به اشتراک گذاشته ایم تا شما عزیزان با استفاده و الگو برداری  از این مدل ها بتوانید سارافونی زیبا و در خور سلیقه خود آماده کنید.

مدل سارافون مجلسی دخترانه

سارافون فانتزی دخترانه

مدل سارافون مجلسی دخترانه

مدل سارافون کره ای

مدل سارافون مجلسی بلند جدید

مدل سارافون مجلسی شیک

مدل سارافون زیبای دخترانه

مدل سارافون عروسکی

سارافون مجلسی دخترانه

مدل سارافون با طرح فانتزی

سارافون با طرح جدید

سارافون طرح لی

مدل سارافون مجلسی طرح لی

سارافون با پارچه گیپور

لباس دخترانه مجلسی

لباس مجلسی دخترانه کوتاه

مدل سارافون جدید دخترانه

مدل سارافون عروسکی

سارافون دخترانه شیک

مدل سارافون گیپور

توجه داشته باشید که در هنگام خرید تنها توجه داشتن به مدل لباس کار اشتباهی است و شما در آن لباس وقتی میدرخشید که مدل لباس انتخابی شما با فرم بدن و اندامتان هماهنگی داشته باشد بنابر این هنگام خرید و یا انتخاب هر نوع لباسی به ویژگی های ظاهری خود حتما توجه داشته باشید.

توجه به رنگ پوست و رنگ لباسی که به پوست شما بخورد نیز نکته حائز اهمیتی است همیشه سعی کنید با توجه به رنگ پوست و موی خود لباس انتخاب کنید تا شاهد درخشش خود باشید.

سارافون ساده و شیک

در این مطلب با مدل های سارافون عروسکی دخترانه زیبا و متفاوت آشنا شدید امیدواریم از خواندن مطالب ضمن تماشای تصاویر نهایت استفاده را برده باشید و الگو های مناسبی تهیه کرده باشید. درصورت تماسل برای تماشای عکس های بیشتر مدل سارافون کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *