دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فاش لیست لوازم جانبی گلکسی S9 و S9 plus

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۳ دی ۱۳۹۶
  • ۰

به نظر می رسد سامسونگ در سال 2018 از لوازم جانبی گلکسی س9 رو نمایی می کند. این لوازم شامل قاب های جدید با قابلیت های جدید است. قاب Hyperknit و یک پد شارژ بی سیم، Dex Pad از لوازمی است که در سال پیش رو به مشتریانش اراده می دهد.

از فهرست لوازم جانبی گوشی گلکسی اس 9 در سال جدید رونمایی می شود. این لوازم که برای حرفه ای هاست، فروش آن بسیار جذاب خواهد بود. در اینجا ما به اختصار درباره این خبر جدید بحث خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

گفته شده است لوازم جانبی گوشی سامسونگ به نام  گلکسی ای9 را فهرست کرده است. در آن جندین قاب به نام های Hyperknit, LED View، Clear و نیز کاور آن خیلی ها را جذب می کند. در ابن اخبار گزارش شده است که در  سال 2018 شرکت سامسونگ یک پد شارژ بی سیم به مشتریانش اراده می دهد که این پد جایگزین ( پد شارژ قابل تبدیل) می شود. Hyperknit که قاب جدید است. این موارد فاش شده برای پرچم داران سامسونگ همان رنگ های پیشین خواهد بود. گفته شده است عرضه قاب های Hyperknit و Alcantra فعلا محدود است. گلکسی اس 9 امکانات جدیدی را دارد از جمله اینکه Dex Pad  این امکان را به مشتریانش

می دهد تا نمایشگر گوشی همانند موس عمل کند.

تا کنون سامسونگ از لوازم جانبی  گلکسی اس 9 تصویری بیرون نداده است. به نظر می رسد در ابتدای سال 2018 سامسونگ پس از معرفی رسمی در کنگره جهانی موبایل (MWC)، عرضه بازار جهانی شود.

فاش لیست ابزار جانبی گلکسی S 9  و  S plus 9

همچنین قرار است حسگر اثر انگشت به قسمت پایین دوربین انتقال داده شود.

گمانه زنی ها حاکی ازآن است که سامسونگ به روال سالهای پیش محصولاتش را به دو مدل عرضه میکند یک نسخه با تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۴۵

  •  آرون گروپس

و دیگری در کشورهای آسیایی و نیز اروپا عرضه خواهد شد.

فاش لیست ابزار جانبی گلکسی S 9  و  S plus 9

 

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *