دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی بنفش زنانه و دخترانه شیک و جذاب

  • نرگس بستگان
  • ۳ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

در این بخش برای شما خانم های عزیز انواع مدل لباس مجلسی بنفش را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید با الگو برداری از این مدل لباس شب های شیک لباسی فاخرو زیبا برای خود آماده کنید.

در این مطلب برای شما دوستان عزیز گالری از مدل پیراهن مجلسی بنفش را آماده کرده ایم تا ضمن آشنایی با انواع لباسهای مجلسی با رنگ بنفش از تماشای گالری عکس ها نیز لذت ببرید و مورد استفاده شما عزیزان واقع شود.

مدل لباس مجلسی بنفش جدید و زیبا

رنگ بنفش ترکیب دو رنگ قرمز و آبی است و به نسبت زیاد بودن هرکدام از این رنگ ها در ترکیب رنگ بنفش می تواند این رنگ را در گروه رنگ های سرد و یا گرم قرار دهد.

افرادی که به رنگ بنفش علاقه دارند و در کمد لباس هایشان این رنگ به وفور دیده میشود از خصوصیات خاصی برخوردار هستند مثل: آرمان گرا و رویا پرداز، مهربانی، صلح جو و درون گرا، سرشار از آرامش، خلق و خوی متغیر، خلاق و کوشا، اهل سیر و سفر و خواهان بهترین چیز ها هستند.

گالری عکس های مدل پیراهن مجلسی بنفش

در انتخاب یک پیراهن مجلسی مناسب نیز نکاتی را باید رعایت کرد که کلیدی ترین آن ها توجه به سیاز و اندام خودتان است حتما توجه داشته باشید که لباستان کاملا اندازه شما باشد تا به خوبی شما را زیبا جلوه دهد در یک انتخاب آگاهانه پیراهن می تواند ضعف های شما را پوشانده و نقاط قوت شما را جلوه دهد. به یاد داشته باشید این طیف های رنگی بسیار دارد و شما می توانید پیراهن مجلسی بنفش را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب نمایید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

  •  آرون گروپس

مدل لباس مجلسی بنفش

لباس شب ماکسی

لباس مجلسی با پارچه ریون

لباس مجلسی بنفش

لباس شب دخترانه

لباس مجلسی  پرنسسی شیک

مدل لباس مجلسی ریون

لباس شب دخترانه  بنفش

مدل لباس مجلسی زیبا

لباس شب زیبا و فوق العاده

لباس شب زنانه

مدل پیراهن شیک مجلسی بنفش

لباس دخترانه بنفش

لباس زنانه با پارچه گیپور

لباس مجلسی دخترانه

لباس زنانه مجلسی

لباس مجلسی کوتاه دخترانه

لباس مجلسی با پارچه حریر

مدل لباس مجلسی پرنسسی

مدل لباس مجلسی و تیپ خاص

مدل لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس ساتن بلند با رنگ بنفش

اگر یک لباس شب بنفش دارید هماهنگ کردن بقیه چیز ها سخت نیست زیرا رنگ بنفش با طیف وسیعی از رنگ های خنثی و شاد و تند به راحتی هماهنگ می شود.

فراموش نکنید که کاملا یک رنگ بودن و همه چیز را یک رنگ انتخاب کردن اشتباه است و خانم های شیک پوش اساسا این کار را انجام نمی دهند زیرا با این کار هم جلوه لباس فرو می نشیند و هم جذابیت بصری ندارد در عوض استفاده از رنگ های مکمل و یا هماهنگ با رنگ لباس می توانید به خوبی شما را زیبا و خاص جلوه دهد.

مدل لباس مجلسی دخترانه یاسی

در این مطلب با مدل لباس مجلسی بنفش آشنا شدید امیدواریم از خواندن نکات اصلی برای انتخاب یک لباس نهایت استفاده را برده باشید و توانسته باشید الگوهای مناسبی را از بین این مدل لباس ها برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدل لباس مجلسی زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *